بادام زمینی پارس آباد علی خان

(دیدگاه 5 کاربر)
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 1500 گرم, 350 گرم, 900 گرم
  • نگهداری: خشک, دور از رطوبت
  • کشاورز: علی خان
کشاورز: علی خانویژه

امتیاز: 4.92 از 26
گارانتی بازگشت بی قید و شرط
تضمین کیفیت محصول
خرید مستقیم از کشاورز
بازگشت
امتیاز: 4.92 از 26(عضویت: 1399-11-23)
48.1% رضایت از فروشنده (27 نفر)
کاملا راضی
کاملا ناراضی
بازگشت
  • ارسال توسط واجارو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار واجارو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک واجارو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود

پاک کردن

توضیحات

.

21% زیر قیمت بازار، مستقیم از کشاورز خرید کنین

آقا علی و خانواده همگی کشاورز هستن و توی روستای دهکاء، بادام زمینی کشت و برداشت می‌کنن. علی آقا هم بادام زمینی آستانه دارن و هم بادام زمینی پارس‌آباد. تفاوت این دو نوع بادام زمینی زیاد نیست و هر کدوم طرفدارای خودشون رو دارن. بادام زمینی پارس آباد آقا علی از دهکاء رو می‌تونین اینجا تهیه کنین. 
نام محصول: بادام زمینی
قفسه محصول: خشکبار
کد محصول : BZB45
نام روستایی: آقا علی
منطقه: دهکاء
سال تولید: ۱۴۰۱

آقا علی و خانواده همگی کشاورز هستن و در روستای دهکاء، بادام زمینی کشت و برداشت می کنن. بادام زمینی پارس آباد آقا علی از دهکاء با بهترین کیفیت آماده میشه و به قیمت خیلی خوب تو واجارو واسه شما عرضه شده. پارس آباد دومین شهر بزرگ استان اردبیله و محصولات کشاورزی و دامی مثل پنبه، چغندر قند، ذرت، گندم، برنج هاشمی، حبوبات، دانه‌های روغنی، کنجد، و میوه جات و بادام زمینی و سیر داره.

طعم بادام زمینی پارس آباد با آستانه تفاوت کمی داره و حتی رنگشون یکی نیست. هر کدوم از این انواع بادام‌ طرفدارهای خودشون رو دارن. پیشنهاد می‌کنیم که بادام زمینی پارس آباد آقا علی از دهکاء رو امتحان کنین.

بادام زمینی از اون دسته مغزهاییه که هم لاغرها میتونن ازش به عنوان یک ماده غذایی چاق کننده استفاده کنن، هم برای کاهش وزن استفاده میشه. اگه میخواین وزنتون رو افزایش بدین، کافیه که هر روز صد گرم بادام زمینی رو با یک لیوان آب هویج و یک قاشق عسل مخلوط کرده و میل کنین. اگر هم می‌خواهید وزن کم کنید بادام زمینی رو به عنوان اسنک استفاده کنین و از شیرینی و چربی دوری کنین. این ماده غذایی خواص دیگه‌ای هم داره که چند مورد رو براتون اینجا آوردیم.

بادام زمینی باعث درمان شوره سر و جلوگیری از ریزش مو میشه. پزشکان واسه برطرف شدن زخم مثانه و سوزش مجاری ادرار هم خوردن بادام زمینی رو توصیه می‌کنن حتی واسه خانم‌های باردار خوردن تعداد 10 تا 15 دونه بادام خوبه.

مشخصات

وزن نامعلوم
وزن

1500 گرم, 350 گرم, 900 گرم

نگهداری

خشک, دور از رطوبت

کشاورز

علی خان

5 دیدگاه برای بادام زمینی پارس آباد علی خان

  1. محمد حسین تبریزیان پاسخ

    یکی از بهترین بادام زمینی هایی هست که دیدم

  2. محمد تبریزیان پاسخ

    عالی مثل همیشه سپاس از واجارو خدا بهتون برکت بده

  3. محمد سالاری پاسخ

    خوشمزه و تازه. راضیم از محصول خوبتون

  4. حمید پاسخ

    ترد و خوشمزه با قیمت مناسب

  5. حمید پاسخ

    ترد و خوشمزه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت:
معمولی
بسته بندی:
معمولی
زمان ارسال:
معمولی

علی خان (زندگینامه کشاورز)


آدرس:  روستای دِهکاء, آستانه, گیلان, ایران

درباره علی خان

آقا عَلی از جمله آدم‌هاییه که با خانواده‌ 4 نفره‌ش کار کشاورزی رو انجام میدن. عَلی آقا 43 سال داره و تو عمل نشون داده که سن براش فقط یه عدده! زمین زراعی اونا تو روستای نبی دهکا آستانه‌س و خودشون هم تو این روستا زندگی میکنن. اون به همراه همسر و دو پسرش (پیمان و عرفان) تمام مراحل زراعت بادوم زمینی رو خودشون انجام میدن و تقریبا 14 ساله که روز و شب‌شون رو تو این کار گذاشتن و اینجوری زندگی‌شون رو میگذرونن. اونا معمولا شیش ماه اول سال رو کشاورزی میکنن و شیش ماه بعدی رو برای برشته کردن بادوم زمینی، بسته‌بندی، فروش و باقی مسائل صرف می‌کنن. خانواده عَلی آقا برای نمکی‌کردن، برشته‌کردن و خیلی از کارهای دیگه خودکفا هستن. جالبه که اونا با علاقه‌‌ای که به کار کشاورزی داشتن، تونستن همه ترفندها رو یاد بگیرن و برای تولید بادوم زمینی‌های درجه یک ازش استفاده کنن. تو بهار بادومارو تو دل خاک می کارن و بعد از کاشت دوبار زمین زراعی رو هرس میکنن و تا اواسط شهریور برای برداشت بادوم زمینی صبر میکنن.

شاید شما این را نیز دوست داشته باشید