روغن زیتون بکر آقا سهیل

(دیدگاه 1 کاربر)
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 0.5 لیتر, 1 لیتر, 250 سی سی
  • نگهداری: دور از رطوبت, دور از نور مستقیم
  • کشاورز: آقا سهیل
کشاورز: آقاسهیل

امتیاز: 5.00 از 4
گارانتی بازگشت بی قید و شرط
تضمین کیفیت محصول
خرید مستقیم از کشاورز
بازگشت
امتیاز: 5.00 از 4(عضویت: 1399-11-23)
50% رضایت از فروشنده (4 نفر)
کاملا راضی
کاملا ناراضی
بازگشت
  • ارسال توسط واجارو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار واجارو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک واجارو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

توضیحات

خرید روغن زیتون بکر درجه یک آقا سهیل از رودبار

مورد تایید مرکز تحقیقات زیتون رودبار با برگه آزمایشگاه

برگه آزمایش روغن زیتون بکر درجه یک آقا سهیل با اسیدیته آزاد 1.66 و پراکسید 18.2 براتون ارسال میشه. روغن زیتون آقا سهیل از روغن زیتون‌های خوبه و به گفته مرکز تحقیقات زیتون رودبار استانداردهای مطلوب رو داره. حالا می‌تونین خرید روغن زیتون رو با خیال راحت مستقیم از باغدار انجام بدین.
نام محصول: روغن زیتون بکر
قفسه محصول: زیتون
کد محصول : RZD61
نام روستایی: آقا سهیل
منطقه: رودبار
سال تولید: ۱۴۰۱

این روغن زیتون توسط مرکز تحقیقات زیتون رودبار تایید شده و برگه آزمایش اون براتون ارسال میشه. 

کسایی که به شادابی پوستشون اهمیت زیادی میدن، لازمه بدونن که اضافه کردن روغن زیتون به رژیم غذایی می‌تونه خیلی بهشون کمک کنه. چون روغن زیتون، پیری سلول‌ها به خصوص سلول‌های پوستی رو به تعویق می‌ندازه و این یکی از مهمترین خواص این روغن مفیده.
روغن زیتون مقدار زیادی پولیفنول‌ و امگا 9 داره که فعالیت سلول‌های بدن رو بالا می‌بره و از پیر شدن اونها جلوگیری می‌کنه.
همونطور که می‌دونین تنها راه مطمئن شدن از اصل و خالص بودن روغن زیتون، آزمایش کردن اون در آزمایشگاه و تست حسی توسط متخصصین این حوزه‌ست. برگه آزمایش روغن زیتون بکر درجه یک آقا سهیل با اسیدیته آزاد 1.66 و پراکسید 18.2 رو براتون گذاشتیم که نشون‌دهنده روغن زیتون‌ خوبه و به گفته مرکز تحقیقات زیتون رودبار استانداردهای مطلوب رو داره. حالا می‌تونین خرید روغن زیتون رو با خیال راحت مستقیم از باغدار انجام بدین.
اگه روغن زیتون فرابکر اصل می‌خواین که بهترین کیفیت تو ایران رو داره، می‌تونین روغن زیتون فرابکر درجه یک آقا سهیل رو اینترنتی خرید کنین.

مشخصات

وزن نامعلوم
وزن

0.5 لیتر, 1 لیتر, 250 سی سی

نگهداری

دور از رطوبت, دور از نور مستقیم

کشاورز

آقا سهیل

1 دیدگاه برای روغن زیتون بکر آقا سهیل

  1. سعیده امیدی پاسخ

    بوی عطر خوب زیتون و رنگ روشنش بی نظیره.پای ثابت سالادای ماست

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت:
معمولی
بسته بندی:
معمولی
زمان ارسال:
معمولی

آقاسهیل (زندگینامه کشاورز)


آدرس:  روستای نِصفی, رودبار, گیلان, ایران

درباره آقاسهیل

گاهی بهترین شغل‌ها هم نمیتونن بعضی‌ها رو از شغلی که بهش اشتیاق دارن یا اصلیت‌شون جدا کنه. نمونه‌ش آقا سُهِیل 30 ساله‌ است که حتی با وجود تحصیلات تو شهر و شرایط مناسب، تصمیم می‌گیره به محل زندگیش برگرده و کار موردعلاقه‌ش رو راه بندازه. سُهِیل خان تو روستای نصفی از توابع رودبار زندگی می‌کنه و از سال 95 کار باغداری و زنبورداری رو شروع کرده. اما علاقه‌ای که به تولید روغن­زیتون داره باعث شد این کارو بیشتر جدی بگیره و الان یکی از تولیدکننده‌های حرفه‌ای روغن­زیتون تو شهر خودشه. روغن­زیتون‌هایی که آقا سُهِیل تولید میکنه، آزمایش‌ شدن و از نظر ارزیاب های حسی تأیید شدن. زیتون‌ها رو تو ماه‌های آبان و آذر برداشت میکنن و به کارخونه میبرن تا روغن‌کشی بشه. تو مرحله برداشت نباید زیتون‌ها آسیب ببینن چون کیفیت زیتون برای داشتن یه روغن­زیتون مناسب خیلی مهمه. منبع درآمد آقا سُهِیل و خانواده‌ش با همتی که برای تولید روغن ­زیتون‌های درجه یک دارن، تامین میشه. درواقع این مسئله از علاقه اونا به طبیعت و خوراکی‌های طبیعی میاد و دوست دارن محصولی رو به مشتریاشون بدن که کاملا طبیعی.