عسل بهارنارنج آقا مصطفی

(دیدگاه 2 کاربر)
ویژگی‌های محصول
  • نوع عسل: با موم, بدون موم (شیره)
  • وزن: 1 کیلوگرم, 500 گرم
  • کشاورز: آقا مصطفی
  • نگهداری: دمای محیط, دور از نور مستقیم
کشاورز: آقا مصطفیویژه

امتیاز: 5.00 از 8
گارانتی بازگشت بی قید و شرط
تضمین کیفیت محصول
خرید مستقیم از کشاورز
موجود در انبار
  • ارسال توسط واجارو
بازگشت
امتیاز: 5.00 از 8(عضویت: 1399-11-23)
44.4% رضایت از فروشنده (9 نفر)
کاملا راضی
کاملا ناراضی
بازگشت
  • ارسال توسط واجارو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار واجارو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک واجارو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تماس بگیرین

توضیحات

.

22% زیر قیمت بازار، مستقیم از زنبوردار خرید کنین

 

عسل طبیعی بهارنارنج آقا مصطفی برداشت خرداد 1401 هست و ساکارز این عسل ۱.۱۵ درصده

عسل طبیعی بهار نارنج (یا مرکبات) یکی از خوش عطر‌ترین انواع عسل محسوب میشه و زنبورداری برای تهیه این عسل بسیار راحته. چون درخت بهارنارنج با شرایط سخت هم کنار میاد و با هر نوع خاکی سازگاره. به علاوه، عسل بهارنارنج مقدار زیادی ویتامین C داره که برای درمان انواع بیماری عالیه. این عسل رو آقا مصطفی تو روستای اشکراب از شهرستان سیاهکل تهیه می‌کنه.
نام محصول: عسل طبیعی بهارنارنج
قفسه محصول: عسل و فرآورده ها
کد محصول : HBB27
نام زنبوردار: آقا مصطفی
منطقه: اشکراب
سال تولید: 1402

 

نارنج درختی همیشه سبز و زیباست و مثل عسل بهارنارنج (مرکبات) طبیعی عطر مست کننده‌ای داره. واسه همین از این گیاه در صنعت عطرسازی استفاده می کنن. میوه بهارنارنج طعم ترش و کمی تلخی داره و باعث میشه مردم مستقیم اونو مصرف نکنن و بیشتر آب نارنج رو بعنوان چاشنی استفاده کنن.
از قدیم نارنج رو برای تحریک هضم و تسکین نفخ استفاده می‌کردن. دم کرده میوه نارنج هم تپش قلب و سردرد و دلهره رو آروم می‌کنه و همچنین تب رو کاهش میده. به علاوه، ویتامین C موجود در نارنج برای پیشگیری از سرماخوردگی معجزه می‌کنه.
جالبه بدونین که در غرب از نارنج روغن هایی می گیرن و از اون به‌عنوان مکمل واسه کاهش تپش قلب استفاده می‌کنن. این مکمل همچنین باعث تشویق، تحریک خواب و آرامش دستگاه هاضمه میشه.
عسل بهارنارنج (مرکبات) طبیعی فوایدی از جمله خاصیت آنتی اکسیدانی، ضدسرطان و بیماری های عفونی، مفید برای دستگاه گوارش بدن، اشتها آور ، تقویت کننده حافظه، ضد قارچ و باکتری و تقویت اعصاب داره. (همه انواع عسل طبیعی برای تقویت اعصاب مناسبن ولی عسل مرکبات تاثیر بیشتری روی اعصاب میذاره.)
عسل بهارنارنج طبیعی از روستای اشکرآب تو شهرستان سیاهکل استان گیلان میاد. زنبورهای تولید کننده این عسل با خوشحالی تو باغ‌های مرکبات این روستا زندگی می‌کنن و از شهد خوشمزه شکوفه‌های بهارنارنج می‌نوشن. رنگ عسل بهارنارنج زرد مایل به عقیقیه و از اوایل تیر ماه تا اواسط مرداد برداشت میشه.معمولا بهترین روش استفاده از این عسل مخلوط کردن دو تا سه قاشق از اون با آب ولرم و سپس اضافه کردن آب یک لیموی ترش تازه به اونه. این شربت از بهترین نوشیدنی های طبیعیه و علاوه بر ضدسرطان بودن خاصیت ضدعفونی کننده هم داره. چون تمام خواص عسل به بدن می‌رسه و تازه مقدار زیادی ویتامین C موجود در آب لیموی طبیعی هم هست.

معجون سلامتی: مخلوط دو تا سه قاشق عسل بهارنارنج طبیعی با آب ولرم بعلاوه آب لیموی ترش تازه

مشخصات

نوع عسل

با موم, بدون موم (شیره)

وزن

1 کیلوگرم, 500 گرم

کشاورز

آقا مصطفی

نگهداری

دمای محیط, دور از نور مستقیم

2 دیدگاه برای عسل بهارنارنج آقا مصطفی

  1. محمد تبریزیان پاسخ

    خیلی عالی و با کیفیت هست و مهم اینکه طبیعی هست

  2. محمد تبریزیان پاسخ

    خیلی عالی بود و کیفیت عالی تر سپاس از واجارو

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت:
خوب
بسته بندی:
معمولی
زمان ارسال:
معمولی

آقا مصطفی (زندگینامه کشاورز)


آدرس:  روستای اِشکَراب, لنگرود, گیلان, ایران

درباره آقا مصطفی

آقا مصطفی از معدود آدم‌های خوش‌شانس روزگار ماست که الان داره تو رشته‌‌ای کار میکنه که به تحصیلاتش ارتباط داره. ایشون تغذیه دام خونده و تونسته فوق لیسانس این رشته‌ رو هم دریافت کنه. مصطفی طی 14 سال تجربه تونسته برای چندمین سال پیاپی زنبوردار نمونه استان گیلان بشه. اگه بخوایم به لیست محصولاتی که آقا مصطفی تو واجارو داره اشاره کنیم لیست بلند بالایی میشه. تقریبا همه عسل‌های طبیعی بهارنارنج، آویشن، اقاقیا، کنار و شبدر-یونجه رو میفروشه و حتی تو محصولات دیگه عسل مثل ژل رویال، گرده و بره موم هم فعالیت‌های زیادی داره. علاقه و اشتیاقی که مصطفی به کار و حرفه‌اش داره بیشتر از این حرفاس و اون جدا از پرورش و فروش عسل، دنبال روش‌هاییه که از زهر زنبور استفاده کنه. ازطرفی اعتقاد داره گرده‌افشانی زنبورها خیلی مهمه و بدون اون بشر و هیچ جنبده‌ای فرصتی برای ادامه حیاتش نداره! اینکه الان تو زنبورستان آقا مصطفی میتونین چیزایی مثل زهر زنبور و ژل رویال پیدا کنین، پشتش سال‌ها تحقیق، تلاش و زحمت پنهان شده. تو یه کلام باید بگیم آقا مصطفی برای داشتن این زنبورستان و محصولاتش خیلی زحمت میکشه.