باشگاه مشتریان واجارو 🥳 😍

خواص فندق برای مو

خواص فندق برای مو با تسکین پوست خشک، در کاهش و از بین رفتن پوسته‌پوسته شدن نقش مهمی ایفا می‌کند.

امروزه فندق به‌عنوان دانه‌ای مقوی به‌صورت خام، پودرشده یا بوداده در بسیاری از دسر‌ها و غذاهای خوشمزه استفاده می‌شه که طعمی لذت‌بخش ایجاد می‌کنه. با این حال کاربرد اون به همین‌جا ختم نمی‌شه بلکه به بخش‌های مختلف بدن سلامتی می‌بخشه. اما از خواص فندق برای مو چیزی شنیدین؟ این محصول سرشار از مواد معدنی طبیعی و ترکیبات پرفایده هست که به‌عنوان میان‌وعده مغذی می‌شه به هر رژیم غذایی متعادل و کنترل شده اضافه کرد و از مزایای مطلوبش بهره‌مند شد.

جدا از مصرف خوراکی، استفاده از روغنش برای مو رو نباید نادیده گرفت. چون موهای زیبا و سالم به شما در داشتن چهره‌ای شاداب و جوان کمک می‌کنه. بنابراین احتمالا علاقه‌مند شدین که اطلاعات بیشتری در مورد شگفتی این محصول برای مو به دست بیارین. بخاطر همین در این مقاله ما مطالب سودمندی رو از تاثیر انواع خوراکی و روغن این دانه در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دیم. پس بهتره تا انتها به‌دقت و گام‌به‌گام با ما همراه باشین.

با مصرف فندق طراوت و درخشندگی را به موهایتان هدیه دهید.

اهمیت خواص فندق برای مو رو جدی بگیرین

این محصول ارزشمند سرشار از آنتی‌اکسیدان، چربی مفید، ویتامین E، پروتئین و فیبر غذایی هست. هر کدام از این مواد در سلامت بدن مثل کاهش ابتلا به سرطان، بهبود فعالیت قلب، کاهش التهاب، کمک به حرکت روده‌ها، کنترل دیابت و غیره نقش قابل‌توجهی دارن. بنابراین تغذیه این دانه مغذی برای تمامی افراد مناسب هست که به‌راحتی می‌شه به روش‌های مختلف خام، آسیاب شده، کامل، پوره، روغن، در شیر و غیره استفاده کرد.

اما مزایای این ماده طبیعی تنها محدود به بدن نیست و خواص فندق برای مو شرایطی رو فراهم می‌کنه که برای بسیاری از افراد مهم هست. با این محصول می‌شه درخشندگی، طراوت و زیبایی طبیعی موهاتون رو دوچندان کنین. به همین دلیل برای دستیابی به مزایای زیر بهتره به راه‌حل‌های طبیعی و کم عوارض مثل استفاده از فندق برای مو رجوع کنین. چه به ‌صورت مصرف خوراکی و چه ماساژ با روغن شاهد معجزه این دانه موثر خواهید بود. این مزایا عبارتند از:

  • به بهبود موهای آسیب دیده و خشک کمک کنین.
  • از شر ریزش مو خلاص بشین و شاهد رشد بیشترش باشین.
  • موهای رنگ شده رو احیا کنین.
  • و غذایی مقوی برای پوست سرتون داشته باشین.

در ادامه به طور جزئی خواص فندق برای مو رو می‌گیم که شما رو به بهره‌مندی از این محصول فوق‌العاده ترغیب می‌کنه. پس ادامه مطالب رو از دست ندین.

فندق موها را در برابر اثرات مضر ترکیبات موجود در رنگ مو‌های شیمیایی محافظت می‌کند.

موهای رنگ شده رو زنده کنین

امروزه افراد زیادی به استفاده از رنگ‌های طبیعی روی آوردن. در این بین این دانه برای کسانی که دوست دارن موهای خودشون رو مرتب رنگ کنن، فواید بسیاری داره. چراکه این محصول دارای قدرت رنگ‌آمیزی طبیعی هست و به همین دلیل به‌عنوان ماده طبیعی در موارد مختلف رنگ‌آمیزی کاربرد داره. با این شیوه نه‌تنها رنگ موی قهوه‌ای دلپذیری رو تجربه می‌کنین بلکه از ماندگاری بیشتر رنگ جدید اطمینان خواهید داشت.

همچنین این ماده موها رو نرم و سالم نگه می‌داره. در عین حال از اون در برابر اثرات مضر ترکیبات موجود در رنگ مو‌های شیمیایی محافظت می‌کنه. حالا سوال اینجاست که چطور به این خواص فندق برای مو دست پیدا کنیم؟ بد نیست بدونین در صورت استفاده از روغن اون کافیه دو بار در ماه پوست سر رو باهاش ماساژ بدین. اما در صورت استفاده از انواع خمیری باید ابتدا اون رو روی موها و پوست سر بمالین و بذارین خشک بشه. بعد موها رو با آب ملایم شستشو بدین.

موهای سالم تر و محکم تر با روغن فندق!

خواص فندق برای مو در بهبود و تقویت موها بسیار قابل توجه هست. برای همین مقداری از روغن این دانه رو باید به طور کامل روی پوست سر و موها ماساژ بدین. برای اثربخشی بهتر باید بذارین یک شب بمونه و صبح موهاتون رو شستشو بدین. این کار باعث تقویت موها می‌شه و همچنین در کنترل ریزش مو موثره. روغن این محصول به دلیل در برداشتن ویتامین‌های ضروری مثل E تغذیه مفیدی برای مو و پوست سر محسوب می‌شه. بنابراین اگه می‌خواین موهایی سالم، قوی و بلند داشته باشین، باید هفته‌ای دو بار این فعالیت رو تکرار کنین.

روغن فندق به دلیل در برداشتن ویتامین‌های ضروری مثل E تغذیه مفیدی برای مو و پوست سر محسوب می‌شود.

با خشکی و آسیب دیدگی مو خداحافظی کنین!

در اوقات مختلف سال یا به دلایل گوناگون جسمی افراد ممکنه شاهد پوسته‌های مو روی لباس یا شانشون باشن که گاهی آزاردهنده هست. اما یک راه موثر و طبیعی به این مشکل خاتمه می‌ده! متخصصان مو اعتقاد دارن که خشکی پوست سر یکی از دلایل عمده هست که منجر به ریزش مو، شوره سر، خارش سر و سایر بیماری‌های مو میشه. بنابراین با برطرف‌سازی این نقص جلوی بروز دشواری‌های دیگه رو هم می‌گیرین.

خواص فندق برای مو در این شرایط با تسکین پوست خشک، در کاهش و از بین رفتن پوسته‌پوسته شدن نقش مهمی ایفا می‌کنه. همچنین با درمان مو‌های خشک و آسیب دیده به مشکلات هنگام شانه کردن موها پایان می‌ده. در این رابطه بهتون پیشنهاد می‌دیم دو عدد تخم‌مرغ رو با دو قاشق غذاخوری پودر این محصول خوب مخلوط کنین. بعد اون رو روی پوست سر و موهای خشک بمالین. 20 دقیقه که گذشت، با آب ولرم و شامپوی خوب موها رو شستشو بدین. این ترکیب شگفت‌انگیز شما رو از شر خشکی پوست سر خلاص می‌کنه و موهای آسیب‌دیده رو به حداقل می‌رسونه.

خواص فندق برای مو با تسکین پوست خشک، در کاهش و از بین رفتن پوسته‌ پوسته شدن نقش مهمی ایفا می‌کند.

جلوگیری از موخوره و شکستگی انتهای مو

موخوره یا شکستگی انتهای مو از موارد دیگه‌ای هست که برای بانوان مشکلاتی مثل ریزش مو رو ایجاد می‌کنه. اما جالبه بدونین امروزه دیده شده فندق برای بخش‌های موخوره مو بسیار موثره. برای بهره‌مندی از خواص فندق برای مو در این شرایط تنها کاری که باید انجام بشه، ماساژ چند قطره روغن این دانه ارزشمند روی نوک موهاست. این شیوه نه‌تنها به بهبود موخوره بلکه به داشتن موهای سالم و درخشان منجر می‌شه. چون وقتی ته مو تغذیه خوبی رو دریافت کنه دوشاخه شدن و شکستگی انتهای اون متوقف می‌شه. در این رابطه باید بدونین تغذیه موها هفته‌ای دو بار با این روغن بهترین تاثیر رو خواهد داشت.

تامین تغذیه مو و پوست سر

این محصول منبع خوبی از مواد مغذی مثل ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین‌ها و غیره هست و وجود این ترکیبات برای تامین تغذیه مناسب برای موها بسیار ضروریه. بنابراین ماساژ منظم مو و پوست سر با روغن این دانه مقوی باعث تغذیه این بخش می‌شه که به طور خودکار مشکلات مربوط به این نواحی رو کاهش می‌ده. همچنین به حفظ رشد مناسب موها کمک می‌کنه. اگه به دنبال داشتن موهای قوی و براق هستین که رشدی طبیعی و سالم دارن، به سراغ خواص فندق برای مو برین. ماساژ منظم با روغن این دانه ضخامت موها رو بیشتر می‌کنه. از طرف دیگه بد نیست بدونین تغذیه مناسب و رطوبت کافی باعث بهبود درخشش مو‌ها می‌شه و رنگ اصلی مو رو حفظ می‌کنه.

ماساژ منظم موها با روغن فندق باعث افزایش ضخامت موها می‌شود.

با این ماسک خانگی فندق موهایی ابریشمی داشته باشین!

در این بخش با نحوه تهیه ماسکی آشنا می‌شین که با خواص فندق برای مو به تغذیه و احیای دوباره موها می‌پردازه. ساخت این ترکیب در خانه بسیار راحته و تنها با چند ماده اولیه ساده می‌شه شاهد جادوی اون بود. موادی که احتیاج دارین عبارتند از:

  • دو قاشق غذاخوری روغن فندق
  • چند قطره روغن لوندر یا اسطوخودوس

ابتدا روغن فندق رو در یک فنجان بریزین و بعد چند قطره اسطوخودوس بهش اضافه کنین. بعد اون رو به مدت 3 ثانیه در مایکروویو بذارین که روغن‌ها فعال بشن. بعد از این زمان، همین که از شدت گرمای اون مطمئن شدین که پوست رو نمی‌سوزونه، این ترکیب رو روی موها، پوست سر و ریشه‌ها ماساژ بدین. بهتره حدود چند ساعت یا یک شب روی موها بمونه و بعد با آب ولرم اون رو شستشو بدین.

روغن این دانه طبیعی به ساقه موها نفوذ و ریشه‌ها رو تغذیه می‌کنه. برای همین حالت نرمی و ابریشمی به موها می‌بخشه. همچنین با عبور از ساقه‌ها و ایجاد رطوبت در قشر داخلی باعث آبرسانی بهتر می‌شه. جدا از خواص فندق برای مو، اسطوخودوس خاصیت آرام بخشی داره. بنابراین پوست سر و حواس شما رو از اضطراب و استرس دور نگه می‌داره. علاوه بر این رایحه‌ای دلپذیر به موهای شما می‌بخشه.

فندق دانه‌ای ارزشمند سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌هایی مانند E، پروتئین، فیبر و غیره است.

چرا فندق برای موها مفیده؟

در این متن گفتیم که فندق دانه‌ای ارزشمند سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌هایی مانند E، پروتئین، فیبر و غیره هست که نه‌تنها به سلامت بدن بلکه به زیبایی کمک‌های بسیاری می‌کنه. خواص فندق برای مو چه به طور خوراکی یا استفاده از روغنش به دلیل داشتن ترکیبات مورد نیاز برای تغذیه مناسب این تارهای نازک و پوست سر غیرقابل‌انکار هست. مو سهم مهمی در زیبایی صورت داره که باید به سلامتش توجه بشه. این محصول طبیعی با جلوگیری از ریزش مو، رشدش رو تقویت می‌کنه.

همچنین باعث درمان یا کاهش برخی مشکلات مو مثل موخوره، شکستگی، خشکی و پوسته‌پوسته شدن می‌شه. درخشندگی طبیعی رو به موها بر می‌گردونه و در حفظ موهای رنگ شده موثره. در نهایت اگه به دنبال خرید فندق با کیفیت هستین، بهتره به بخش فروشگاهی واجارو سری بزنین. بهترین محصولات کشاورزی روستایی در این مجموعه به طور اینترنتی و به دور از حضور واسطه‌ها عرضه می‌شه. همچنین تمامی محصولات کارت اصالت و ضمانت 48 ساعته بازگشت دارن.

 

0
نظرات شما

*
*

    9179206494 23 فروردین 1401 پاسخ

    فکر میکنم اگه روغن فندق رو هم به محصولاتتون اضافه کنید حتما با این همه خواص کلی درخواست داشته باشه

×