باشگاه مشتریان واجارو 🥳 😍

درمان کرونا با عسل

آیا درمان کرونا با عسل امکان پذیر است؟

سالی که گذشت بشر با پدیده‌ای ناشناخته و عجیب با نام ویروس کووید 19‌روبه‌رو شد. این بیماری کادر علمی و ‌پژوهشی جهان رو با چالشی جدید مواجه کرد. دانشمندان و محققان از همه جای دنیا به دنبال راه‌حلی برای درمان این معضل بودن تا اینکه نتایج برخی تحقیقات در طب سنتی نشان داد درمان کرونا با عسل تا حدود زیادی امکان‌پذیره.

هنوز هم پس از گذشت بیش از یک سال، درمان قطعی برای بیماری کرونا کشف نشده اما در طول بیماری بدن به شدت ضعیف می‌شه و نیاز به مراقبت‌ها‌یی هست که سیستم ایمنی توان مقابله با اون رو داشته باشه. برای تقویت استخوان‌ها، بهبود قدرت مفاصل، رشد ماهیچه‌ها و به طور کلی تقویت بدن نیاز به ویتامین‌ها و خواص عسل دارین. مصرف این محصول از فقر ویتامین در دوران همه‌گیری ویروس کرونا جلوگیری می‌کنه و همچنین ترکیبات ضدالتهابی و ضدویروسی قوی در ترکیبات خودش داره. بنابراین در این مقاله پیرامون ابعاد درمانی و فواید مصرف انگبین ناب با هم صحبت می‌کنیم.

درمان کرونا با عسل ممکن است.

نتایج تحقیقات پیرامون درمان کرونا با عسل

در راستای فعالیت‌هایی که در طول روز انجام می‌دین، باید موادی مقوی به بدن برسونین که مانند قوه محرکی برای تامین سوخت‌وساز بدن باشه. همه افراد به مواد انرژی‌زای طبیعی نیاز دارن. به‌طور قطع می‌شه گفت ماده‌ای موثرتر از عسل در بین خوراکی‌ها وجود نداره. خواص کلی این محصول شیرین، بازگرداندن قدرت جوانی، تقویت پوست، رشد ناخن و همچنین سلامت دندان‌ها عنوان شده. مصرف منظم این ماده منحصربه فرد، گلبول‌های قرمز و هموگلوبین خون رو افزایش می‌ده و با افزایش میزان گردش خون در بدن منجر به حذف عارضه کم خونی می‌شه.

تمامی ‌این فواید و خاصیت‌ها‌ی درمانی برای محققان بسیار حائز اهمیته. در طب سنتی کلیه آسیب‌ها و مشکلات جسمی ‌رو با این محصول ناب کندو درمان می‌کنن. همچنین باید بدونین عارضه‌های مربوط به کرونا در عصر جدید نشون داد که اولین نشانه از بیماری، ضعیف شدن بدن و تحلیل رفتن قوای جسم هست.

علاوه بر این موارد، ویروس عجیب و ناشناخته کووید 19 التهاباتی رو در ناحیه قفسه سینه و ریه به وجود میاره و تنفس رو دچار اختلال می‌کنه. این‌گونه التهابات پیش از هر درمانی نیاز به خوراکی‌ها‌ی مقوی و پرویتامین داره که بدن بتونه مقاومت خوبی در مقابل ویروس داشته باشه. بنابراین درمان کرونا با عسل راهکاری هوشمندانه برای حل این معضله. علم پزشکی و فناوری‌های پیشرفته تونستن داروهای بسیار موثری برای درمان بیماری‌ها‌ی مختلف کشف کنن. اما در مورد روش‌های پیشگیرانه و مقاوم‌سازی بدن همواره تاکید بر مصرف مواد مغذی بوده و هست. اما آیا ویتامین‌ها‌ و ترکیبات اساسی عسل برای کرونا رو می‌شناسین؟

ویتامین‌ها و مواد معدنی به درمان کرونا با عسل کمک می‌کنند.

ویتامین‌ها‌، ترکیبات آلی و معدنی عسل برای درمان کرونا

املاح معدنی و عناصر طبیعی مثل کلر، کروم، فسفر، منگنز، سلنیوم، سیلیس، روی، مس، گوگرد، آهن، کلسیم، سدیم، پتاسیم، فسفات و منیزیم مهم‌ترین مواد تشکیل‌دهنده این محصول شیرین هستن. وجود آمینواسیدها، آنزیم‌ها و آنتی‌اکسیدان هم کارایی بالای درمان کرونا با عسل رو به اثبات می‌رسونن. قندهای تاثیرگذار و مفیدی مثل گلوکز، ساکاروز، فروکتوز و دکسترین در این انگبین وجود دارن. همچنین پروتئین موجود در این ماده حدود 2 درصده. نمک‌ها‌ی متعددی هم مثل مالیک، لاکتیک، اسید سولفوریک، تارتاریک و سیتریک از جمله محتویات تشکیل‌دهنده این ماده غذایی مفید هستن.

پلی فنولی مثل فلاونوئید خواص این محصول رو دوچندان می‌کنه. ویتامین‌های خانواده A,B,C,E, H, K هم نشون می‌ده این ماده مفید در بین خوراکی‌ها‌ی پرخاصیت بسیار خارق‌العاده هست. در این رابطه باید بدونین در عصر حاضر تاکید شده درون خانه بمونیم و بدن خودمون رو با خوراکی‌ها‌یی با طبع گرم و مملو از ویتامین‌های مختلف تقویت کنیم. بنابراین در دوران کرونا استفاده از این ماده برای همه افراد ضروریه، چرا که بدن نیازمند مواد طبیعی و سالم هست و در این دوران باید بیش از هر زمانی به تغذیه اصولی توجه بشه.

همچنین اگه بتونین از مغزهای خوشمزه و دانه‌ها‌ی روغنی در کنار انگبین استفاده کنین، معجزه‌ای در علم پزشکی محسوب می‌شه. جالبه بدونین این ماده برای مبارزه با ویروس‌ها، میکروب‌ها و باکتری‌ها بی‌نظیره. در ادامه بیشتر در مورد اون صحبت می‌کنیم.

درمان کرونا با عسل به خاطر خواص آنتی ویروسی آن امکان پذیر است.

خواص آنتی ویروس عسل در درمان کرونا

امروزه جهان با ویروس و بیماری جدیدی به نام کووید 19 دست‌و‌پنجه نرم می‌کنه و اصلی‌ترین خواص عسل برای کرونا علاوه بر مقاوم‌سازی، ایمن‌سازی بدنه. وقتی یه عسل طبیعی و غیرتقلبی رو تهیه کنین و برای مصرف اون برنامه‌ریزی داشته باشین، می‌تونین با خیال راحت از ویژگی‌ها‌ی درمان کرونا با عسل استفاده کنین. خاصیت ضدعفونی‌کنندگی، ضداسهال و کاهش درجه حرارت بدن از جمله ویژگی­های این خوراکی ارزشمنده که در دوران کرونا به شدت به رفع این عارضه‌ها نیاز داریم.

پزشکان این ماده رو در دوران سرماخوردگی، آنفولانزا، برونشیت و سینوزیت توصیه می‌کنن. همچنین از مهم­ترین خواص اون برطرف­کردن سرفه و رفع مشکل تنفس هست. افرادی با کرونای اولیه می‌تونن به مصرف عسل رو بیارن. خاصیت ضدباکتریایی و ضدالتهابی این ماده سبب برطرف‌شدن التهاب ریه می‌شه و فرد بیمار احساس راحت‌تری داره. افراد کرونایی به دلیل اضطراب و استرس ناشی از بیماری و التهاب ریه خواب راحتی ندارن و با مشکلاتی از این قبیل مواجه می‌شن. نوشیدن شربت انگبین و لیمو خوابی باکیفیت و آرام‌بخش رو نصیب افراد می­کنه. مصرف روزمره عسل همچنین خستگی و افسردگی رو رفع می‌کنه و سبب شادابی و نشاط­ می‌شه.

خواص گرمابخشی و درمان کرونا با عسل

ویتامین‌های موجود در عسل تمام ‌نیازهای روزانه افراد رو به مواد معدنی و آلی برآورده می‌کنه. علاوه بر درمان انواع زخم‌ها و عفونت‌ها، بیماری‌های ویروسی و میکروبی، به دلیل طبع گرم در رفع بیماری کرونا هم موثره.

این محصول بی‌نظیر بدن رو پرانرژی می‌کنه. طبع گرم برای تمامی‌‌ بیماری‌های زمینه‌ای که به دلیل غلبه طبع سرد به ‌وجود میاد، معجزه بخشه. گرمابخشی این محصول که تولید زنبور هست، اثرات فوق العاده‌ای برای درمان و تضعیف ویروس کووید 19 داره.

اگه بتونین سیاهدانه و انگبین خالص و طبیعی رو با هم ترکیب کنین، در درمان کرونا با عسل موثرتر واقع می‌شه. برای مثال قندخون و فشارخون رو کاهش می‌ده و کلیه عارضه‌های قلبی عروقی هم با مصرف این ترکیب قابل کنترله. کم‌خونی، روماتیسم، آرتروز و التهاب لثه هم با استفاده از این معجون برطرف می‌شه که همه این موارد اثرات بیماری رو در حد قابل قبولی به کنترل خودش درمیاره.

طبع گرم عسل همچون مسکنی بدن رو از دردها رها و آرام و سیستم عصبی رو تقویت می‌کنه. پس قبل از اینکه به داروهای شیمیایی متوسل بشین، بهتره برای تقویت بدن در وعده صبحانه انگبین درجه یک مصرف کنین. این ماده همچنین سردردهای ناشی از عوارض کرونا رو هم تسکین می‌ده.

درمان کرونا با عسل به خاطر گرمابخشی آن امکان پذیر می‌باشد.

خاصیت انرژی بخشی عسل رو دست کم نگیرین!

تامین انرژی بدن در کنار تغذیه اصولی جزء برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات خاصی هست که باید در دوران کرونا داشته باشین. با قراردادن این ماده غذایی شگفت‌انگیز در رژیم غذایی روزانه، انرژی و سرحالی خودتون رو دوچندان کنین. پزشکان در مورد مصرف‌ داروهای گیاهی نظر رسمی ‌اعلام نمی‌کنن اما هر محصولی شیوه‌ای برای میزان و نحوه مصرف داره. به این نکته مهم توجه داشته باشین که درمان کرونا با عسل به صورت صددرصد جوابگو نیست و راهکار قطعی درمان کرونا محسوب نمی‌شه و با مشاهده علائم بروز بیماری باید به مراکز درمانی مراجعه بشه.

در حال حاضر در بسیاری از کشورها اثرات درمانی تولیدات زنبور شناسایی و تحقیقات گسترده‌ای روی اون انجام شده. میزان مصرف این ترکیب، حداکثر یک تا سه قاشق مرباخوری در هر شبانه‌روزه. برای برون رفت از این دغدغه جهانی که دنیای علم و تحقیقات جهانی رو زیر سوال برده، تنها به واکسن نباید اکتفا کرد بلکه باید کمی ‌به سراغ طب سنتی و گیاهان دارویی برین. به طوری که از محصولاتی که تقویت‌کننده هستن و به رفع التهاب کمک می‌کنن، استفاده کنین. از دریافت کالری و انرژی موجود در این محصول شگفت‌انگیز غافل نشین.

کلام آخر

در این مقاله شما رو با خواص عسل در درمان کرونا آشنا کردیم. به طوری که متوجه شدین این محصول ضدالتهاب، ضد اسهال، کاهش‌دهنده حرارت بدن و غیره هست. برای استفاده از خاصیت‌های درمان کرونا با عسل بهتره محصولی طبیعی و درجه یک تهیه کنین. در حال حاضر انواع عسل تقلبی به بازار مصرف راه پیدا کرده که هم عطر و بوی ناب عسل رو به همراه داره و هم به لحاظ رنگ در رده محصولات اعلا قرار می‌گیره. بنابراین برای افراد غیرمتخصص، تشخیص نوع اصل از تقلبی کار دشواریه. تنها راه خرید عسل از مراکز معتبر و فروشگاه‌ها‌ی تخصصی هست.

در این رابطه باید بدونین در بازار آنلاین واجارو می‌تونین با زنبورداران حرفه‌ای آشنا بشین و محصولات مختلفی که برای رفع عفونت کارایی بالاتری دارن و انرژی مفیدی به بدن می‌رسونن رو تهیه کنین. واجارو یه درگاه اینترنتی داره که سفارش محصولات رو با کم‌ترین قیمت انجام می‌دین و در اسرع وقت درب منزل تحویل می‌گیرین.

0
نظرات شما

*
*

×