باشگاه مشتریان واجارو 🥳 😍

روغن زیتون برای پوست

مصرف روغن زیتون برای شفافیت پوست صورت توصیه می شود.

اگه به زیبایی و سلامت پوستتون اهمیت میدین، خوندن این مطلب رو از دست ندین! پوست از عضوهای حساس و مهم بدنه که سلامت و زیباییش خبر از سلامتی انسان میده. مسایل مختلفی ممکنه پوست رو دچار چالش کنه و سلامتی یا زیبایی اون رو به خطر بندازه. خشکی و شکنندگی از موارد مهمی هستن که پوست رو دچار آسیب می‌کنن. مواد پاک کننده آرایشی و شوینده‌ها هم رطوبت و چربی پوست رو می‌گیرن و به این شکل اون رو پیر می‌کنن.

استفاده از روغن‌ زیتون برای پوست ضمن پاکیزه کردن اون، از خشکی و شکنندگی هم جلوگیری می‌کنه. این روغن ویتامین‌های لازم برای تغذیه پوست رو هم داره که سلول‌ها رو به‌خوبی حفظ و تقویت می‌کنن. بهترین راه برای اینکه این روغن مفید رو تازه و سالم تهیه کنین خرید از فروشگاه اینترنتی هستش. سایت واجارو یکی از همین موارده که خرید روغن‌ زیتون بکر و فرابکر رو برای شما به‌صرفه و مطمئن می‌کنه. با ما همراهی کنین تا با هم این مطلب رو بخونیم و بیشتر از فایده‌های روغن ‌زیتون برای تقویت و سلامت پوست با خبر بشیم…

روغن زیتون برای پوست چطور مفیده؟

استفاده از روغن زیتون برای پوست منفعت‌های زیادی داره. این روغن سرشار از ویتامینه که برای پوست ضروریه و چربی مورد نیاز پوست رو که به هر علتی از بین رفته، جبران می‌کنه. این روغن خاصیت پاک‌کنندگی پوست هم داره. اما برخلاف شوینده‌های دیگه نه‌تنها پوست رو خشک نمی‌کنه، بلکه چربی لازم برای اون رو هم تامین می‌کنه. ضمنا برای لایه‌برداری پوست هم عالیه و به‌راحتی سلول‌های مرده و مواد اضافه و آلوده‌کننده رو از پوست حذف می‌کنه.

خواص مفید چربی روغن‌ زیتون برای پوست

روغن زیتون برای پوست بسیار مفید می باشد.

پوست انسان بخاطر عوامل زیادی به‌تدریج چربی خودشو از دست میده. بالا رفتن سن یکی از همین موارده. سلول‌هایی که قرار بوده رطوبت و چربی پوست رو تامین کنن دیگه چربی ترشح نمی‌کنن و پوست شروع به خشک شدن می‌کنه. پس باید پوست رو تقویت کرد و چربی لازم رو بهش رسوند. کرم‌ها و لوسیون‌های مختلفی واسه این کار توی بازار هست اما هیچ چیز جای ماده طبیعی و سالمی مثل روغن‌ زیتون رو نمی‌گیره. ماساژ بخش‌های مختلف پوست با این روغن باعث میشه تا نرمی و لطافت از دست رفته به اونها برگرده. همین‌طور هم فرصتیه که با چربی مفیدی که بهش میرسه، از شر ترک‌های پوستی و شکنندگی اون راحت بشه.

روغن‌ زیتون برای پوست و رفع خشکی و ترک پاشنه پا چطور اثر می‌کنه؟

اگه افرادی با پاهای ترک خورده رو از نزدیک دیده باشین، می‌دونین که این مورد چقدر دردناکه. ترک و خشکی پاشنه پا راه رفتن رو مشکل می‌کنه و اگه باقی بمونه، ممکنه به‌شکل عفونت پوستی هم دربیاد. به همین خاطر هم باید زودتر به فکر چاره برای رفع اون بود. روغن‌ زیتون ماده مفیدی هستش که با مصرف مداوم این مشکل رو به‌کلی ریشه‌کن می‌کنه. کافیه پاشنه پا رو خوب سنگ پا بکشین و آبکشی کنین. بعد با روغن‌ زیتون ماساژ داده و بعدشم جوراب نخی بپوشین. چند بار که این کار رو انجام بدین، پاشنه‌های پاتون نرم شده و روغن رو خوب جذب می‌کنن. بعد هم ترک‌ها به تدریج محو میشن.

خواص آنتی اکسیدانی روغن ‌زیتون برای پوست چه فایده‌هایی داره؟

روغن‌ زیتون سرشار از آنتی اکسیدانه. ماده‌ای که سلول‌ها رو جوان نگه میداره و از اکسیده و پیر شدن سلول‌ها جلوگیری می‌کنه. استفاده از این روغن مثل یک کرم تقویت کننده عمل میکنه و سلول‌ها رو از نظر طراوت کاملاً حمایت می‌کنه. این خاصیت روغن ‌زیتون باعث میشه که اون در حکم یه ضد آفتاب قوی عمل کنه و از سوختن پوست در برابر اشعه خورشید محافظتش می‌کنه.

البته به‌شرط اینکه مرتباً و تو دوره زمانی طولانی، پوست با اون ماساژ داده بشه. طوری که سلول‌ها مواد لازم رو در طی این مدت جذب کنن و قوی بشن. ماساژ با این روغن، پوست رو سفت می‌کنه و از افتادگی و شل شدن اون جلوگیری می‌کنه. برای همینه که خانم‌ها از روغن‌ زیتون به‌عنوان سفت‌کننده و قوام‌دهنده پوست استفاده می‌کنن.

ویتامین‌های روغن زیتون و خواص اونها برای پوست

ویتامین‌های روغن زیتون و خواص آن‌ها برای پوست معجزه می کند.

ویتامین‌ها نقش موثری در تقویت و بازسازی سلول‌های پوست دارن. گرچه مصرف مرتب ویتامین به‌صورت خوراکی تاثیر زیادی روی جوانسازی پوست داره ولی جذب اون از طریق سلول‌های پوست هم بسیار مفیده و خیلی زود اثر می‌کنه. روغن زیتون برای پوست تمام ویتامین‌های محلول در چربی مثل K، D و A رو داره. وقتی از اون به‌عنوان تقویت‌کننده روی پوست استفاده می‌کنین در واقع پوستتون رو ویتامینه می‌کنین. با این کار سلول‌های سطحی و عمقی پوست فرصت ترمیم پیدا می‌کنن و تازه و باطراوت میشن. برای همین از روغن ‌زیتون به‌عنوان پایه مواد ویتامینه و تقویتی پوست در لوازم آرایشی و بهداشتی خیلی استفاده میشه.
استفاده موضعی از روغن ‌زیتون به شکل ماساژ دادن ۱۰ یا ۱۵ دقیقه‌ای و هر هفته ۳ بار مفید و کافیه. بهتره روغن رو قبل از مصرف کمی گرم کنین تا بهتر جذب پوستتون بشه و اثر کنه. این کار رو با ماکروویو یا حرارت غیرمستقیم انجام بدین و به‌هیچ ‌عنوان روغن زیتون رو داغ نکنین. چون با حرارت بالا نه فقط قسمت عمده‌ای از خواص اون از بین میره بلکه حتی مضر هم میشه. بعد از این مدت هم پوست رو با آب ولرم و یک شوینده ملایم به‌آرومی شستشو بدین تا جایی‌که روغن از سطح پوست پاک بشه.

روغن زیتون چطور به رفع اگزما و آکنه کمک می‌کنه؟

روغن‌ زیتون برای پوست در رفع اگزما یا خشکی مزمن پوست هم تاثیر خوبی داره. مصرف روغن‌ زیتون هم پوست رو چرب می‌کنه و هم رطوبت اون رو حفظ می‌کنه در نتیجه لایه‌های خشک شده پوست با جذب آب و حفظ اون از خشکی بیرون میان. همین هم باعث درمان اگزما میشه. برای این کار لازمه تا روغن‌ زیتون به‌دفعات و خیلی آروم به سطح کل پوست مالیده بشه. برای این مورد لازم نیست تا روغن گرم بشه. تنها لازمه تعداد دفعات افزایش پیدا کنه و این کار خیلی ملایم انجام بشه. دو بار در هفته و به مدت چندین هفته این کار رو با چند قطره روغن ادامه بدین تا اثرات شگفت‌آور اون رو ببینین.

روغن زیتون برای درمان آکنه هم مفیده. این خاصیت ‌بخاطر وجود ماده هیدروکسی تیروزول هستش که در روغن‌ زیتون موجوده و باکتری‌های مولد آکنه رو از بین میبره. مقدار مصرف روغن برای این کار ۳ یا ۴ قطره روغن و هفته‌ای یک‌باره. بهتره این کار قبل از خواب و بعد از پاک کردن آرایش و شستن صورت انجام بشه تا بهتر اثر کنه.

روغن‌ زیتون برای پوست به‌عنوان پاک کننده آرایش چه فایده‌ای داره؟

اگه از روغن‌ زیتون برای پاک کردن آرایش صورتتون استفاده کنین، کار بزرگی برای تقویت پوست انجام دادین! چون هم مواد اضافه و آلوده‌کننده رو از روی پوست برمیداره و هم به‌جاشون یه تقویت کننده طبیعی قرار میده. روغن زیتون ریمل و خط چشم رو بهتر از هر پاک کننده دیگری از روی پوست رفع کرده و از نفوذ ذره‌های ریز مواد آرایشی به پوست جلوگیری می‌کنه. به همین خاطر هم سیاهی زیر چشم‌ها رو پاک و کمرنگ می‌کنه.

روشن شدن پوست بعد از مدتی استفاده از روغن‌ زیتون هم بخاطر باز شدن منافذ اونه. این باعث تنفس بهتر پوست میشه و اکسیژن بیشتری به اون می‌رسونه. در نتیجه سلول‌های مرده زودتر از سطح پوست دفع میشن و پوست جوان باقی میمونه.

اسکراب پوست با روغن زیتون، آسان، کم‌هزینه و راحته!

شاید شما هم از اون دسته افرادی باشین که پوستشون نیاز به لایه‌برداری داره. این مربوط به سلول‌های مرده پوسته که به‌مرور جمع شده و سطح پوست رو با یک قشر مرده تیره می‌کنن. اسکراب یا لایه برداری با روغن‌ زیتون روش سالم و راحتی برای رفع این سلول‌های مرده هستش که هزینه چندانی هم نداره.

برای این کار کافیه مقداری شکر دانه درشت رو با کمی روغن‌ زیتون مخلوط کنین و لب‌ها و سطح پوست صورت رو باهاش خیلی ملایم ماساژ بدین. با این کار سلول‌های مرده و مواد اضافه از پوست جدا و پاکسازی میشن. برای بهتر و بیشتر کردن تاثیر این مواد چند قطره آبلیمو هم به این محلول اضافه کنین. ضمنا میشه مقدار مواد رو بیشتر گرفت و پوست کل بدن رو با اون ماساژ داد و تمیز کرد.

روغن‌ زیتون برای پوست و سوختگی پوست نوزاد!! مگه ممکنه؟

روغن‌ زیتون برای پوست و سوختگی پوست نوزاد مفید می‌باشد.

جالبه بدونین سوختگی کشاله ران نوزاد هم از مواردیه که با روغن ‌زیتون رفع میشه. این روغن مفید به‌راحتی جذب پوست نوزاد شده و سوختگی اون رو رفع می‌کنه. گرچه کرم‌ها و پمادهایی هم برای این کار تو بازار پیدا میشه ولی وجود اسانس‌های موجود در این پمادها از منفعت‌هاشون کم می‌کنه. روغن ‌زیتون فرابکر و بدون بو این کار رو به‌خوبی انجام میده. شما هم اگه نوزادی تو خونه دارین، این کار رو آزمایش کنین تا به خواص مفید روغن‌ زیتون بیشتر پی ببرین.

خرید اینترنتی روغن ‌زیتون برای پوست بسیار راحته!

برای خرید آسون این روغن مفید بهترین کار مراجعه به سایت فروش واجارو هستش. با این کار ضمن اطمینان از روغنی که میخرین، تو وقت و هزینه‌تون هم صرفه‌جویی میشه و روغن زیتون رو درب منزلتون تحویل می‌گیرین. ضمنا توی این سایت درباره خواص روغن‌ زیتون برای پوست هم مطالب مفیدی وجود داره که به اطلاعات شما اضافه می‌کنه. پس حتما به این سایت سری بزنین و از مطالب و مواد طبیعی و مفیدی که اونجا هست دیدن و خریداری کنین.

نتیجه‌گیری

از مطلب بالا نتیجه می‌گیریم که روغن ‌زیتون برای پوست در موارد زیر مفید و کارسازه:

  • اسکراب و لایه‌برداری پوست به شکل مفید و کم هزینه
  • درمان سوختگی پوست نوزادان
  • درمان خشکی و ترک پاشنه پا
  • روغن زیتون برای پوست و درمان آکنه و اگزمای پوستی
  • پاک کننده آرایش
  • تامین کننده چربی لازم برای پوست
  • ویتامینه کردن پوست
  • آنتی‌اکسیدان و جوان کننده پوست
  • ضد آفتاب قوی و روشن‌کننده پوست

ضمنا این روغن مفید رو میشه از فروشگاه اینترنتی واجارو بدون دردسر خرید. این سایت برای احترام به حق مشتری امکان برگشت جنس خریداری شده رو در صورت نارضایتی مشتری فراهم می‌کنه.

0
نظرات شما

*
*

×