باشگاه مشتریان واجارو 🥳 😍

صابون بره موم

خواص صابون بره موم رو با کاربرد موضعی، برای رفع قارچ و لکه‌ها‌ی پوستی مفید دونستن.

کندو به عنوان محیط زیست زنبورهای شگفت‌انگیز، همیشه محلی پاکیزه، تمیز و عاری از میکروب بوده و هست. این حشرات بی‌نظیر نیازی به کمک ندارن و همواره همه امور زندگی خود رو به‌تنهایی و بدون دخالت زنبوردار پیش ‌می‌برن. یکی از محصولاتی که این روزها از همین کندو به دست میاد، صابون بره موم هست که طرفدارهای زیادی پیدا کرده.

بره موم به‌عنوان یه ماده ضدعفونی‌کننده و آنتی‌باکتریال در طبیعت شناخته شده. از همین فایده و مزیت استفاده شده و در سال‌های اخیر انواع صابون، اسپری، محصولات آرایشی و بهداشتی و غیره تولید می‌شه که برای تقویت، تمیزی و لطافت پوست قابل استفاده ‌هستن. اینکه این صابون چه ویژگی‌هایی داره و موارد کاربرد اون چیه، موضوعاتی هستن که در این مقاله قراره درباره اون‌ها صحبت کنیم. بنابراین برای پیوستن به جمع دوستداران مواد طبیعی و کسب اطلاعات پیرامون نحوه استفاده از این محصول بهداشتی همراه ما باشین.

صابون بره موم محصولی ویژه با خاصیت آنتی‌باکتریال هست که کاربردهای فراوانی داره.

مشخصه ها و ویژگی های صابون بره موم

بهتره اول اشاره‌ای داشته باشیم به روند تولید بره موم که زنبورهای کوچک چجوری و به چه منظوری این ماده رو تولید ‌می‌کنن؟ بره موم ماده‌ای از جنس رزین و صمغ درختان و گیاهان هست. زنبورهای جوان در گشت‌وگذاری که در باغات دارن، گاهی صمغ‌های درختان و شیره گیاهان رو با آنزیم‌ها و گرده‌هایی که روی بدن کرکی‌شون چسبیده، ترکیب ‌می‌کنن و این توپک‌های کوچک رو به درون کندو ‌می‌برن. بره موم برای زنبورها یه ماده خوراکی نیست بلکه برای عایق کردن و ضدعفونی‌کردن فضای داخلی محل زندگی‌شون از این ماده کمک ‌می‌گیرن. تما‌می ‌حفره‌ها و درزهایی که درون کندو وجود داره، با این ماده پوشونده شده و با این اقدام راه نفوذ حشرات و هرگونه آلودگی بسته ‌می‌شه.

این اقدام هوشمندانه دانشمندان رو به تحقیقات بیشتر ترغیب کرد؛ تا جایی که امروزه ده‌ها محصول بهداشتی، خوراکی و دارویی از همین بره موم پرخاصیت تهیه ‌می‌شه. در این رابطه باید بدونین صابون بره موم محصولی ویژه با خاصیت آنتی‌باکتریال هست که کاربردهای فراوانی داره. جالبه بدونین این صابون تما‌می‌ مواد مغذی بره موم رو در خود جای داده. ویتامین‌هایی مثل B,C,E‌، آنتی‌اکسیدان، فلاونوئید، کربوهیدرات‌، قند، روغن‌های مفید و غیره بخشی از مهم‌ترین عناصر تشکیل‌دهنده اون هستن. اما آیا ‌می‌دونین این محتویات و ویتامین‌ها چه تاثیری بر پوست دارن؟

بره موم به‌عنوان یه ماده ضدعفونی‌کننده و آنتی‌باکتریال در طبیعت شناخته شده.

صابون ویژه بره موم، ضدعفونی کننده پوست!

بره موم قبل از استفاده باید با حلال‌های مختلفی مثل الکل، آب و روغن ترکیب بشه. هر کدوم از این حلال‌ها با درصد خلوص ویژه‌ای برای مصارف مختلف تولید ‌می‌شن. برای مثال درصد الکل موجود در محصول بره موم مشخص ‌می‌کنه که چگالی ترکیبات به چه میزان هست و برای چه امری کاربرد داره. روند ساخت و تولید صابون‌ها هم همین‌طور هست. میزان و دوز بره موم موجود در صابون نشون ‌می‌ده که چه فواید و مزایایی داره. نکته مشترک بین محصولاتی از جنس بره موم، خاصیت ضدعفونی‌کنندگی اون‌ها هست.

خواص صابون بره موم رو با کاربرد موضعی، برای رفع قارچ و لکه‌ها‌ی پوستی مفید دونستن. همچنین از نظر ضدالتهابی هم کاربرد زیادی در درمان بیماری‌های مختلف پوستی داره. ضمن اینکه پاکیزگی و تمیزی دست و صورت با این صابون اهمیت زیادی در دور ماندن از عفونت داره. در ماه‌های اخیر استفاده از مواد الکلی و ضدعفونی‌کننده بسیار افزایش یافته و حساسیت‌های پوستی در پی مصرف زیاد این شوینده‌ها به وجود میاد. بنابراین اگه بتونین صابونی مانند صابون مخصوص بره موم با ترکیبات طبیعی که اثرات ضدویروسی و ضدمیکروبی بالایی داره رو جایگزین سایر محصولات عادی کنین، کمک زیادی به تثبیت سلامتی می‌شه.

خواص صابون بره موم رو با کاربرد موضعی، برای رفع قارچ و لکه‌ها‌ی پوستی مفید دونستن.

با جوش و آکنه خداحافظی کنین!

امروزه دلایل مختلفی برای بروز جوش و آکنه پوست وجود داره. آلودگی‌های محیطی، استفاده زیاد از محصولات آرایشی و همچنین برنامه غذایی نامناسب مهم‌ترین دلایل برای عفونت و التهاب پوستی هستن. در نتیجه این موارد، پوست جوش ‌می‌زنه و وجهه ناخوشایندی برای فرد داره. بخاطر همین همه به دنبال راه‌هایی هستن که این معضل رو ریشه‌کن کنن اما  خوبه بدونین راه فوری برای این عارضه وجود نداره. بهترین و عاقلانه‌ترین راهکار استفاده از محصولات طبیعی مثل صابون موثر بره موم هست.

ویژگی‌های مثبت بره موم سبب شده تولیدکنندگان محصولات بهداشتی از عصاره‌های مختلف بره موم در تهیه بهترین و باکیفیت‌ترین صابون بره موم استفاده کنن. استفاده از عصاره در ترکیبات محصولات شوینده و صابونی تا حد زیادی ویژگی‌های این ماده طبیعی رو به پوست منتقل ‌می‌کنه. به طوری که این محصول علاوه بر اینکه پوست رو به دور از مواد شیمیایی نگه ‌می‌داره، اثرات درمانی زیاد در خشک کردن جوش‌های چرکی، سرسیاه و سر سفید داره. البته باید بدونین در ایران هنوز تبلیغات گسترده‌ای برای نحوه اثرگذاری این محصول نشده اما در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی در سایر کشورها این صابون که غنی از آنتی‌اکسیدان هست، برای رفع جوش و آکنه تجویز ‌می‌شه.

کمک به شادابی و جوانسازی پوست

با صابون ضدآلرژی بره موم، پوست صورت و دست رو شاداب نگه دارین. این صابون پوست رو از خشکی نجات ‌می‌ده و با توجه به اینکه حساسیتی در پوست‌های مختلف ایجاد نمی‌کنه، ‌می‌تونه شوینده‌ای فوق‌العاده محسوب بشه. صابون بره موم در برخی موارد که حساسیت‌های پوستی به محصولات صابونی وجود داره، ‌می‌تونه جایگزین خوبی باشه. بهترین طرز استفاده بره موم و محصول صابونی اینه که هفته‌ای سه بار پوست رو با این صابون شستشو بدین و با آب ولرم آبکشی کنین.

به این نکته مهم توجه داشته باشین که استفاده مداوم از محصولات شیمیایی روند کلاژن سازی پوست رو کاهش ‌می‌ده و این امر سبب می‌شه به مرور زمان، چین و چروک‌هایی در سطح پوست ایجاد بشه. بنابراین بهترین راهکار استفاده از محصولاتی همچون صابون تولید شده از بره موم هست که سرشار از ویتامین باشه و در حین استفاده، جذب حداکثری مواد مغذی در پوست اتفاق بیفته. استفاده از محصولات صابونی زیتون و بره موم هم خاصیت ضدآکنه داره و هم به جوانسازی پوست کمک ‌می‌کنه. ضمن اینکه با این شیوه در طولانی مدت، پوستی جوان و شاداب خواهید داشت.

این صابون پوست رو از خشکی نجات ‌می‌ده و با توجه به اینکه حساسیتی در پوست‌های مختلف ایجاد نمی‌کنه، ‌می‌تونه شوینده‌ای فوق‌العاده محسوب بشه.

لطافت و تنظیم چربی پوست با صابون بره موم

به طور حتم ‌می‌دونین عصاره الکلی بره موم میزان مناسبی از این عصاره به محصولات مختلف مثل صابون افزوده ‌می‌شه و با ویژگی‌های مثبتی که داره، ‌می‌تونه چربی پوست رو تنظیم کنه. با استفاده از این صابون ‌می‌تونین لطافت و نر‌می ‌رو در پوستتون احساس کنین. در کلینیک‌های زیبایی برای پوست‌های خشک این صابون تجویز می‌شه که برای سلول‌های پوست آبرسانی انجام بده. صابون دارویی بره موم همچنین برای موارد زیر کاربرد داره:

  • رفع ترک پا با استفاده از صابون گلیسرینه بره موم به‌سادگی امکان‌پذیره.
  • صابون شیر و بره موم در راستای رفع خشکی پوست ‌می‌تونه شوره پوست و مو رو از بین ببره.
  • این محصول انواع ترک‌های پوستی رو رفع ‌می‌کنه و باعث نر‌می‌ و لطافتی بی‌نظیر ‌می‌شه.

همه این موارد با استفاده اصولی از صابون بره موم اتفاق میفته. در این رابطه باید بدونین نحوه استفاده از این محصول رو متناسب با نوع انتظاری که از اون دارین، تنظیم کنین و در یک دوره زمانی منظم از خاصیت‌های درمانی اون بهره ببرین.

کلام آخر

آنچه لازم بود در مورد صابون شگفت‌انگیز بره موم بدونین رو به صورت مفصل در این مقاله بیان کردیم. گفتیم که برای شستشوی ساده تا ضدعفونی کردن دست‌ها و رفع عارضه‌های پوستی ‌می‌تونین روی کاربردهای عالی این صابون حساب کنین. علاوه بر این موارد این محصول پوست رو خشک نمی‌کنه و سبب ایجاد آلرژی نمی‌شه. البته همه این موارد در صورتی محقق ‌می‌شه که یه فراورده منحصربه‌فرد و درجه یک تهیه کنین. توصیه می‌کنیم خرید بره موم رو از افرادی انجام بدین که در این کار خبره هستن و محصولاتی ناب و طبیعی عرضه ‌می‌کنن.

در این رابطه باید توجه کنین که واجارو تنها فروشگاهی هست که متقاضیان خرید صابون باکیفیت بره موم رو در مقابل تولیدکننده و ارائه‌دهنده محصول قرار ‌می‌ده که بتونن بدون واسطه معامله‌ای به‌صرفه داشته باشن. در وب‌سایت واجارو محصولات محلی و کشاورزی مرغوب از سراسر کشور گلچین شدن و در اختیار خریداران قرار گرفتن. بنابراین برای تجربه خریدی مطمئن و به‌صرفه، همین الان برای سفارش اقدام کنین.

0
نظرات شما

*
*

×