باشگاه مشتریان واجارو 🥳 😍

قیمت بره‌ موم کیلویی

موارد مختلفی وجود دارند که بر روی قیمت بره موم کیلویی اثرگذار می‌باشند.

موضوعی که این بار می‌خوایم در موردش صحبت کنیم، بره‌ موم کیلویی یا قیمت هر کیلو بره مومه. اما قبل از اینکه شروع به بررسی این موضوع کنیم، بهتره بپرسیم اصلا بره‌ موم چی هست؟ و چه خواصی داره؟ چرا تا این حد پرطرفداره؟ حتما همه شما تا حالا عسل خوردین و با مزه شیرین و لذت بخش اون آشنا هستین. خواص بی‌نظیری که تنها و تنها تو عسل موجوده، تو هیچ نوع مربا یا شهد دیگه‌ای نمیشه پیدا کرد. علتش هم اینه که عسل رو  زنبورای پرکار و فعال بصورت کاملا طبیعی و ارگانیک می‌سازن.

جالبه که حتی انواع عسل پرورشی هم توسط زنبورهای عسل ساخته میشه. از خواص بی‌نظیر عسل که بگذریم، خوبه بدونین که حتی لونه زنبورهای عسل هم خوردنیه! بله تعجب نکنید! درست  شنیدین؛ کندوی زنبور عسل از موم درست شده که برای بدن خواص بی‌نظیری داره. البته استفاده از این ماده راه و رسمی داره که در این مطلب به اون هم می‌پردازیم. پس اگه به دونستن این مطالب علاقمندین، تا آخر این نوشته با ما همراه باشین.

بره موم چیه؟

بره موم یکی از فرآورده‌های زنبور عسل به شمار می‌رود.

شاید شما هم تا به حال کلمه بره موم رو شنیده باشین. این ماده که از صمغ درختان و شیره چکیده اونا تهیه میشه، در واقع توسط زنبورهای عسل به عمل میاد. به این شکل که زنبورها شیره درختان رو جمع‌آوری میکنن و اون رو با پاهای عقبیشون حمل می‌کنن و به کندو می‌برن. اونجاست که این شیره با مواد داخل بدن زنبور ترکیب میشه و صمغ غلیظ و چسبناکی رو می‌سازه. این چسب طبیعی یا چسب عسل به طرز اعجاب‌انگیزی پاکیزه‌س و  از هر نوع میکروب و باکتری عاریه!! لابد می پرسین چرا؟

چطور بره موم تا این حد تمیزه؟

دلیل اصلی این پاکیزگی انتقال مستقیم از گیاه به کندوی زنبور عسله که محیطی کاملا استریل و تمیزه. شاید شما هم شنیده باشین که زنبورهای عسل اجازه ورود هیچگونه آلودگی یا مواد میکروبی یا حشرات کثیف رو به کندوی خودشون نمیدن! اونا هر موجود زنده یا غیر زنده‌ای رو که کوچکترین آلودگی داشته باشه فورا از کندوی خودشون بیرون میندازن و این میتونه اولین و مهم‌ترین دلیل پاکیزگی بره موم و عسل ساخت اونها باشه.

زنبورا پروازکنان تا درخت‌هایی که شیره گیاهی از اونها سرازیر شده میرن. بعد هر کدوم مقداری از اون شیره رو با پاهای عقبی‌شون برداشته و به کندو حمل میکنن و بعد طی مراحلی اون رو با محتویات درون بدنشون ترکیب کرده و نوعی صمغ مخصوص می‌سازن که خواص عجیب و جالبی داره!

دلیل اصلی پاکیزگی بره موم انتقال مستقیم از گیاه به کندوی زنبور عسل است.

صمغ تهیه شده بعنوان مصالح ساختمانی درون کندو بکار میره. به ‌این ترتیب این ماده پاکیزه ساختار کندوی زنبور عسل رو محکم و استوار میکنه. علاوه بر اینکه این ماده خودش تمیز هست، بخاطر حالت عایق و چسبنده‌ای که داره، راه نفوذ گرد و غبار و میکروب‌های محیط خارج از کندو رو هم به داخل میبنده و اون رو به یک محیط استریل و تمیز تبدیل میکنه. یه علت تمیزی بی حد و اندازه عسل هم همین مسئله‌س. تا جایی که عسل رو روی زخم میمالن تا در حین ترمیم شدن و جوش خوردن، به‌ هیچ وجه  آلوده نشه.

البته خود عسل هم به خاطر داشتن سلول‌های بافت پیوندی که از بدن زنبور و شهد گیاهی ساخته میشه، خاصیت التیام‌بخش و ترمیم‌کننده زخم رو داره. اما در مورد بره موم باید گفت این ماده از خواص بی‌نظیر درمانی برخورداره و علاوه بر ترمیم شکستگی، مسکن درد، رفع کننده التهاب روده و حتی قابلیت پیشگیری از بروز سرطان، از بسیاری موارد بهداشتی و زیبایی هم بهره‌منده!!

چرا قیمت بره موم به نظر یکم گرون میاد؟

قیمت بره موم به خاطر همین خواص کمی گرون به نظر میاد. اما یادمون نره که هر کدوم از این موارد اگه قرار باشه با داروهای شیمیایی درمان بشن، مسلماً کلی هزینه رو دست‌ بیمار میزارن. البته قیمت بره موم به عوامل متعددی بستگی داره که میتونن در حالات مختلف دچار تغییر بشن. برای مثال محیط کندویی که عسل و بره موم از اون به دست میاد، تو قیمت این محصول تاثیر زیادی داره. نوسان قیمت بره موم به عواملی از قبیل وضعیت بازار، میزان عرضه و تقاضا، کیفیت محصول عرضه شده و موارد زیاد دیگه‌ای وابسته‌ هست.

چه عواملی روی قیمت بره موم موثره؟

عوامل مختلفی بر روی قیمت بره موم تاثیرگذار است.از جمله عوامل موثر روی قیمت بره‌ موم، برند محصول هست که تاثیر زیادی روی قیمت بره‌ موم داره. اگه کنجکاوین که بدونین چرا، توضیحش اینه که اسم یک برند سرشناس تقریبا مساویه با اعتبار اون؛ به عبارت دیگه شما با خرید از یک برند مطمئن از بابت اصالت چیزی که می‌خرین آسوده خاطر هستین و دیگه لازم نیست نگران تقلبی بودن یا خالص نبودن اون باشین. از اونجا که قراره  این ماده برای موارد درمانی و رفع مشکلات جسمی استفاده بشه، اصل بودن اون اهمیت خیلی زیادی پیدا میکنه.

به خصوص این روزها که انواع مارک های تقلبی مواد خوراکی و درمانی توی بازار فراوونه. اگه قیمت بره‌ موم خریداری شده توسط شما قدری بالاتر باشه ولی از اصل بودن اون مطمئن باشین، مسلماً ارزش بیشتری داره نسبت به اینکه بره‌ موم تقلبی و ناخالص رو با قیمت پایین‌تر خریداری کنین.

از نقش مهم بسته‌بندی غافل نشین!

مورد دیگه که میتونه روی قیمت بره‌ موم تاثیر بذاره، بسته‌بندی اونه. چون یه بسته بندی تمیز، شکیل و زیبا تا حد زیادی نشون‌دهنده محتویات درون خودشه و ارزش کالا رو به طرز چشمگیری بالا میبره. مسلما خرید یه محصول تو بسته‌بندی نامرتب و بی‌کیفیت لذتی نداره. از طرفی نگهداری مناسب و بسته‌بندی خوب می‌تونه ارزش چیزی رو که می‌خرین خیلی بیشتر نشون بده و از کم شدن مرغوبیت و پایین اومدن کیفیت اون هم جلوگیری کنه.

رقابت در فروش چقدر رو قیمت‌ها موثره؟

رقابت تو عرضه و تقاضای یک کالا هم روی قیمت اون خیلی تاثیر داره. در مورد بیشتر جنس‌ها این قانون وجود داره. که توجه مردم و خرید اونا با قیمت جنس یه رابطه مستقیم داره. در مورد قیمت بره‌ موم هم همین‌طوره و از زمانی که مردم به خواص بی نظیر بره‌ موم پی بردن، میزان تقاضا برای خرید اون هم به مراتب بالاتر رفته. از اونجایی که تهیه این ماده بسیار مشکله و به راحتی پیدا نمیشه، طبیعیه که قیمتش هم با میزان زحمتی که برای تهیه اون انجام می‌گیره متناسب باشه. با وجود همه این صحبت‌ها باید مراقب انواع تقلبی اون هم بود.

هیچ ارزونی بی‌علت نیست!

بره‌ موم عسل بسیار لطیف، چسبنده و غلیظ است.

اگه دیدین قیمت بره‌ موم پیشنهادی به شما خیلی ارزونه، در مورد اصالت اون شک کنین. چون یه جنس خوب و با کیفیت که با این همه زحمت به دست اومده باشه هیچ وقت بیش از حد ارزون نیست و کسی جنس خوب خودش رو بی دلیل حراج نمی‌کنه. بره‌ موم عسل که از کندوی زنبورهای عسل به دست میاد، بسیار لطیف، چسبنده و غلیظه. این ماده که تو درمان کوفتگی عضلات بدن هم کاربرد داره، به خاطر داشتن مواد آرامش‌بخش، بدن رو در نوعی حالت ریلکس قرار میده که هم برای رفع خستگی خوبه و هم در ترمیم بافت‌های آسیب دیده موثره.

به این ترتیب قیمت بره‌ موم طبیعی و اصلی با این‌ همه خاصیت مفید، قاعدتاً نباید خیلی ارزون باشه. چون همون‌طور که گفتیم، مراحل سخت و پیچیده و البته پرهزینه‌ای برای تولیدش باید طی بشه. شما هم موقع خرید بره موم دقت لازم رو بکار ببندین تا کالای خریداری شده دقیقاً همونی باشه که سفارش دادین.

قیمت بره‌ موم

با اینکه خیلی‌ها بره‌ موم رو بصورت خام مصرف می‌کنن، این ماده رو به صورت شربت، قرص و کپسول هم تولید کردن و توی بازار موجوده که بعد از مصرف، اثرات مفید خودش رو تو بدن باقی میذاره. از اونجایی که بره‌ موم با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلفی تو بازار ارائه میشه و دست‌های زیادی تو این زمینه وارد کار شده، اگه می‌خواین جنس مطمئن و سالم به دستتون برسه و از خواص واقعیش بهره ببرین، سعی کنین خریدتون رو از فروشگاه یا سایت معتبر انجام بدین تا گرفتار افراد متقلب نشین. بره موم عسل با قیمت‌های مختلف تو بازار موجوده که میشه از اونا استفاده خوراکی و دارویی کرد.

از کجا با اطمینان بره‌ موم بخریم؟

یکی از راه‌های خرید جنس اصلی و بدون تقلب مراجعه به فروشگاه‌های معتبر برای این کاره. اما از کجا میشه چنین جاهایی رو پیدا کرد؟ راه افتادن و گشتن دنبال محل فروش بره‌ موم طبیعی و اصل تو شلوغی شهر و ترافیک طاقت‌فرسا مسلماً راه چاره نیست و نمی‌تونه شما را به نتایج رضایت‌بخشی برسونه.

اما یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن قیمت بره‌ موم، مراجعه به سایت‌های معتبر فروش کالاهای خوراکی و درمانی هستش. یکی از همین سایت ها با اسم واجارو در این مورد می‌تونه کمک زیادی به شما بکنه. این سایت که کارش فروش مستقیم محصولات محلی از دست کشاورز و زنبوردار هستش، در کمترین زمان ممکن سفارش شما را تا دم در منزلتون میاره و به شما در مورد تازگی و اصل بودن خریدتون اطمینان میده. قیمت بره‌ موم هر قدر که باشه، مطمئن باشین که تو سایت واجارو می‌تونین اونو به قیمت مناسب‌تری نسبت به بازار بخرین.

البته به شرط اینکه وارد سایت بشین شده و از قفسه عسل، سفارش خودتون رو ثبت کنین. یکی از راه‌های خرید جنس اصلی و بدون تقلب مراجعه به فروشگاه‌های معتبر برای این کاره. اما از کجا میشه چنین جاهایی رو پیدا کرد؟ راه افتادن و گشتن دنبال محل فروش بره‌ موم طبیعی و اصل تو شلوغی شهر و ترافیک طاقت‌فرسا مسلماً راه چاره نیست و نمی‌تونه شما را به نتایج رضایت‌بخشی برسونه.

نتیجه گیری

اما یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن قیمت بره‌ موم، مراجعه به سایت‌های معتبر فروش کالاهای خوراکی و درمانی هستش. یکی از همین سایت ها با اسم “واجارو” در این مورد می‌تونه کمک زیادی به شما بکنه. این سایت که کارش فروش مستقیم محصولات محلی از دست کشاورز و زنبوردار هستش، در کمترین زمان ممکن سفارش شما را تا دم در منزلتون میاره و به شما در مورد تازگی و اصل بودن خریدتون اطمینان میده. قیمت بره‌ موم هر قدر که باشه، مطمئن باشین که تو سایت واجارو می‌تونین اونو به قیمت مناسب‌تری نسبت به بازار بخرین. البته به شرط اینکه وارد سایت بشین شده و از قفسه عسل، سفارش خودتون رو ثبت کنین

0
نظرات شما

*
*

×