باشگاه مشتریان واجارو 🥳 😍

ژل رویال برای دیابت

بیماران دیابتی از ژل رویال می‌توانند بیشترین بهره را ببرند.

افرادی که با بیماری دیابت دست‌ و پنجه نرم می‌کنن، خوب میدونن که مشکلات و محدودیت‌هایی که این بیماری به‌وجود میاره، چقدر زیاد و سخته. نخوردن خیلی خوراکی‌ها، بالا رفتن قند خون و عوارض اون، سستی و بی‌حالی بخاطر پایین افتادن قند، کمبود انسولین و شوک قندی همه در ردیف مشکلات دیابت قرار می‌گیرن.

برای این افراد شنیدن خبر وجود مواد غذایی و دارویی که به بیماری‌شون کمک کنه، همیشه خبر خوبیه. از اون بهتر مواردیه که باهاش از بروز عوارض و اثرات منفی این بیماری جلوگیری کنن. مثلا بهبود زخم‌های دیابتی که با هیچ آنتی‌بیوتیکی درمان نمیشن، برای افراد مبتلا خیلی خوشحال‌کننده‌ست.

حالا که صحبت به اینجا رسید، بد نیست تا با ژل رویال آشنا بشین که از معجزه‌گرهای بیماری دیابته. این ژل که مراحل استخراج خیلی مشکلی هم داره، ماده خاصیه که از بدن دسته‌ای از زنبورها به اسم زنبور پرستار ترشح میشه. حالا اگه میخواین بدونین که ژل رویال برای دیابت و درمانش چطوری عمل می‌کنه، در ادامه این مقاله با ما همراه باشین.

ژل رویال چیه و چه کاربردی داره؟

مصرف ژل رویال عسل برای افراد دیابتی توصیه می‌شود.

اول از همه باید بررسی کنیم که ژل رویال چیه و چه کاربردی داره؟ و آیا فقط برای دیابت مفیده یا برای درمان مشکلات دیگه هم موثره؟ ژل رویال به‌طور خلاصه ترشحاتیه که از بدن زنبورهای پرستار تولید و ترشح میشه. این ماده یه ترشح عادی نیست و خواص مفید زیادی داره که برای درمان بیماری‌ها بکار میره. ژل رویال تقویت کننده‌ست و باهاش عوارض جانبی و اثرات بعضی دوران خاص مثل یائسگی کاهش پیدا می‌کنه. حتی دارای خواص ضد سرطانی هم هست که بخاطر آنتی‌اکسیدانیه که توی این ماده وجود داره. اما علاوه بر همه این‌ها، روی بیماری دیابت تاثیر شگرفی داره که در ادامه براتون توضیح میدیم.

خواص ژل رویال برای دیابت

اما مهم‌ترین کاربرد ژل رویال برای دیابته. مشکل این بیماری عملکرد داخلی بدنه که توی اون، غده‌ پانکراس درست عمل نمی‌کنه و در نتیجه انسولین کافی ترشح نمیشه. همین مشکل به‌ظاهر کوچولو تمام بدن و سیستم قند خون رو دچار اخلال می‌کنه. قند تولید شده از غذاهای مختلف که بنا بوده با انسولین تجزیه بشه و برای سلول‌ها قابل دسترس باشه، همونجوری باقی میمونه و قابل مصرف نمیشه.

در عوض وارد خون میشه و قند خون رو بالا میبره. همین بالا رفتن قند خونه که بعدا مشکلات زیادی رو برای اعضای مختلف بدن ایجاد می‌کنه. از اون بدتر اینه که بدن بخاطر نرسیدن قند لازم که حکم سوخت رو داره، سست، بی‌حال و بی‌انرژی میشه. پس بدن از هر دو جهت ضرر می‌کنه. چون که هم ضعیفه و عملکردش دچار مشکل میشه و هم بخاطر قند بالای خون اعضای مختلفش در معرض آسیب هستن.

خواص ژل رویال برای دیابت در درمان زخم‌های ناحیه پا

پا یکی از قسمت‌هاییه که توی بیماری دیابت خیلی در معرض آسیبه. چون اگر به ‌جایی بخوره و مجروح بشه، درمان شدنش به این راحتیا نیست! بعد از آسیب هم چون باز مرتب مشغول به‌ کاره، کمتر فرصت ترمیم براش پیش میاد. فشار وزن روی پا هم باعث میشه تا امکان صدمه بیشتر روی این عضو وجود داشته باشه.

تحقیقات جدید نشون میده که ژل رویال برای زخم دیابت مفیده. به این شکل که مصرف اون جلوی رشد زخم‌های دیابتی رو می‌گیره و اون‌ها رو کنترل می‌کنه. لابد براتون سوال پیش میاد که چطور این کار رو انجام میده؟ ژل رویال روی جزایر لانگرهانس در پانکراس اثر میذاره. اون‌ها مسئول ترشح هورمون انسولین در بدن هستن و در اثر بیماری دیابت کارشون مختل میشه. کارکرد اصلی این ژل در واقع تحریک این غده‌ها برای ترشح بیشتر انسولینه تا قند خون رو کنترل کنه و از پیشروی زخم دیابتی جلوگیری کنن.

خواص ژل رویال برای دیابت و مشکلات نوروپاتی

در حالت عادی، اعصاب حسی و حرکتی بدن احساس درد رو به مغز و نخاع منتقل می‌کنن. همین کار باعث میشه تا بدن واکنش نشون بده و با یه رفلکس فوری خودش رو از خطر دور کنه. توی بیماری دیابت این اعصاب دچار اختلال میشه. به‌طوری ‌که گاهی اوقات بی‌حس شده و درد رو احساس نمی‌کنه و طبعا در برابر خطر واکنش طبیعی نشون نمیده.

گاهی هم دردهایی توی ساق پا و بقیه اعضای بدن احساس میشه، بدون اینکه ضربه یا آسیبی در کار باشه. این اختلال رو به اسم نوروپاتی میشناسن که در اثر دیابت پیشرفته هم ممکنه توی افراد پیش بیاد. در این رابطه جالبه بدونین که ژل رویال خصوصیاتی داره که به خواص شبه انسولینی معروفن.

این خاصیت‌ها شبیه همون کاریه که ویتامین‌های B، پپتیدها و انسولین انجام میدن تا قند خون رو کنترل کنن. با کاربرد ژل رویال برای دیابت این مشکل تا حد امکان حل میشه و از آسیب به این عصب‌ها پیشگیری میشه. این کار روی متابولیسم گلوکز اثر میذاره. مهم‌تر اینکه ترشح انسولین رو بیشتر می‌کنه و ضمن هوشیاری اعصاب بدن، از ایجاد آسیب‌های ناخودآگاه هم جلوگیری میکنه.

خواص ژل رویال برای دیابت در رفع التهاب زخم‌ها

یکی از خواص ژل رویال برای دیابت وجود خواص ضد التهابی آن است.

یه خاصیت مهم دیگه توی خواص ژل رویال برای دیابت وجود خواص ضد التهابی توی این ماده‌ست. این مشکل که به شکل برگشت زخم‌ها و بدتر شدن ظاهر اون‌ها خودش رو نشون میده، بین عموم و پزشکان به التهاب معروفه. التهاب یعنی زخم از حالت خشکیده و رو به پایان، دوباره عود کنه و برگرده. التهاب اعضای آسیب‌ دیده معمولا همزمان با کاهش قدرت سیستم ایمنی اتفاق میفته و این دو همدیگه رو تشدید می‌کنن. این بازگشت که با ظواهر بد زخم و ناراحتی روحی ناشی از اون همراهه، ممکنه عواقب دیگه‌ای غیر از خود بیماری هم به فرد تحمیل کنه.

ژل رویال برای دیابت با برخی واکنش‌ها از بروز و گسترش التهاب جلوگیری می‌کنه و باعث بهبود زخم دیابتی میشه. در حالی که بدون این واکنش‌ها ممکنه که برای جلوگیری از پیشرفت زخم، مجبور به قطع عضو مربوطه بشن. پس باید بگیم که اینکه بیمار دیابتی زخمش رو با مصرف ژل رویال بهبود بده یا اون رو کنترل کنه، خیلی مهم و با ارزشه.

خواص ژل رویال برای دیابت و طریقه نگهداری

افراد خاصی وجود دارن که ژل رویال رو از کندوهای عسل برداشت می‌کنن. اون‌ها اعتقاد دارن که این ماده به محض رسیدن به فضای باز و با فاصله تنها چند دقیقه از حالت اصلی خودش که ژلاتینیه، خارج شده و به شکل جامد درمیاد. البته داخل محیط کندو هم ژل رویال بعد از تهیه توسط زنبورهای پرستار فقط به مدت حداکثر 5 روز در حالت اصلی باقی می‌مونه. اما بعد از بیرون آوردن ژل از کندو حدود 6 ماه توی یخچال با دمای 3 تا 5 درجه و تا مدت 2 سال توی فریزر و دمای 18- درجه قابل نگهداریه.

اما همین جا لازمه گفته بشه که این ژل در حالت تازه و غیر منجمد بیشترین خاصیت رو داره و بهترین نتیجه رو برای درمان بیماری میده. ولی بخاطر فصلی بودن و مدت کوتاه نگهداری این محصول در حالت تازه مجبور به نگهداری اون در شکل‌های دیگه هستیم. از جمله مدل‌های نگهداری ژل رویال کپسول‌هایی هستن که مقداری از این ژل رو بصورت پودر شده انجمادی درون خودشون دارن. این ژل رو میشه به‌شکل ترکیب با عسل هم نگهداری کرد. پس خرید عسل طبیعی باکیفیت از واجارو می‌تونه خیلی کمک کننده باشه.

خواص ژل رویال برای دیابت و دوز مصرف

روی مقدار مصرف ژل رویال باید دقت زیادی کرد. دوز معمول که برای خوردن این ژل پیشنهاد میشه، مصرف بین 1 تا 5 گرم توی هر شبانه روزه. تازه هر دوره مصرف اون بین 1 تا 3 ماهه و بعد از اون یه دوره استراحت به اندازه یک سوم دوره مصرف داره و بعد از اون میشه دوره بعدی رو شروع کرد. مطمئن باشین که نتیجه مصرف این ژل پر خاصیت، بعد از این مدت به‌خوبی قابل مشاهده‌ست.

درباره درمان دیابت هم که گفتیم با مصرف صحیح و به‌موقع کپسول‌های ژل رویال یا ژل رویال فرآوری نشده، دیابتی‌ها میتونن بیماری‌شون رو تا حد زیادی کنترل کنن. مصرف این کپسول باید به صورت ناشتا و حدود 15 دقیقه قبل از صرف صبحانه انجام بشه. البته در موارد دیگه هم از این دارو برای درمان و پیشگیری سایر امراض استفاده میشه ولی دوز و دوره مصرف اون‌ها متفاوته و توی هر بیماری به مقدار متفاوتی تعیین میشه. بخاطر همین هم برای مصرف ژل رویال برای دیابت هم باید به این موضوع خیلی توجه داشته باشین که مقدار درستی از اون رو استفاده کنین.

نتیجه گیری

ژل رویال خواص زیادی برای دیابتی‌ها دارد.

به‌طور کلی باید گفت که ژل رویال برای دیابت خواص فوق‌العاده و مفیدی داره. از طرفی با تقویت سیستم ایمنی از بروز زخم‌های دیابتی جلوگیری می‌‌کنه و از طرف دیگه بعد از بروز زخم دیابتی در اثر این بیماری، از پیشرفت اون زخم‌ها جلوگیری می‌کنه. در مورد درمان زخم‌های دیابتی پا با مصرف ژل رویال هم توضیح دادیم ‌که از قطع عضو در اثر عفونت جلوگیری می‌کنه که از نظر بیماران دیابتی و خونواده‌هاشون خیلی مهمه.

دسترسی به ژل رویال برای دیابت به‌شکل تازه خیلی مشکله چون باید اون رو توی فرصت کوتاهی از کندو برداشت کرد. نگهداری اون توی هوای آزاد هم فقط تا چند دقیقه ممکنه و بعد منجمد میشه، اما توی یخچال و فریزر تا مدتی قابل نگهداریه.

دوز مصرف این ماده پر انرژی هم مشخصه و برای دریافت بهترین نتیجه از مصرفش باید مقدار و زمان مصرف اون کاملا رعایت بشه. در این رابطه باید بدونین که سایت واجارو بهترین و با کیفیت‌ترین ژل رویال رو به بازار عرضه می‌کنه. از اونجا که نظر سفارش دهنده در مورد محصولات این سایت ملاک اصلیه، تا 48 ساعت پس از دریافت اون، در صورت نارضایتی محصول شما قابلیت برگشت رو داره.

0
نظرات شما

*
*

×