باشگاه مشتریان واجارو 🥳 😍

ژل رویال برای کم خونی

درمان کم خونی با ژل رویال امکان پذیر است.

کم‌ خونی یه مشکل توی بدنه که ممکنه ریشه‌ها و دلایل مختلفی داشته باشه. از کم خونی ارثی که ژنتیکیه تا خونریزی بر اثر حادثه یا از دست رفتن گلبول‌های خون بخاطر بیماری از جمله دلایل این مشکله. اما علتش هر چی که باشه، کم خونی بدن رو دچار ضعف می‌کنه و ممکنه کارآیی فرد رو زیر سوال ببره. برای رفع کم خونی، راه‌های مختلفی وجود داره که استفاده از خوراکی‌های خون‌ساز و مقوی هم یکی از اون‌هاست. بین این مواد غذایی، استفاده از ژل رویال برای کم‌ خونی یکی از بهترین روش‌های ممکنه. معجزه‌ای که از کندوی عسل بیرون میاد و حاصل زحمت زنبورهای پرستاره، برای درمان این بیماری خیلی موثر عمل می‌کنه.

این ماده مقوی که خوراک ملکه زنبورهاست، در کنار ده‌ها خاصیت مفید دیگه‌ای که داره، روی کم خونی هم موثره. اما مهم‌ترین نکته در مورد مصرفش اینه که باید به‌طور مستمر مصرف بشه تا تاثیرات مفید خودش رو روی کم خونی نشون بده. اگه براتون سوال شده که چطور این کار انجام میشه، تا آخر این مطلب با ما همراه باشین.

ژل رویال با کم خونی چه ارتباطی داره؟

ژل رویال برای کم خونی بسیار سودمند است.

تحقیقات سال‌های اخیر دانشمندان نشون داده که ژل رویال برای کم‌ خونی معجزه می‌کنه. شاید واستون سوال پیش بیاد که چطور همچین چیزی ممکنه؟! باید بدونین که هموگلوبین، پروتئین اصلی خونه که در گلبول قرمز خون وجود داره و اکسیژن رو توی بدن به حرکت درمیاره و به بافت‌ها و تک‌تک سلول‌ها میرسونه. حالا گاهی اتفاق میفته که بدن به دلایل مختلف قادر نیست که گلبول قرمز تولید کنه یا به کمبود پروتئینی به ‌اسم هموگلوبین دچاره.

توی کم خونی که ناشی از کمبود هموگلوبین باشه، این کار مختل میشه و دیگه اکسیژن‌رسانی کافی برای بدن انجام نمیشه. این مشکل برای بافت‌ها خیلی گرون تموم میشه و حتی ممکنه که به قیمت از دست‌ رفتن سلول‌ها باشه.

ژل رویال برای کم‌ خونی با پروتئین بالا و مواد سازنده‌ای که داره، از بروز این فاجعه توی بدن پیشگیری می‌کنه و به سلول‌ها نفس تازه‌ای میده. البته مواد مصنوعی و داروهای شیمیایی دیگه‌ای هم برای این کار وجود داره. اما دقت کنین که هر کدوم از اون‌ها عوارض جانبی و ضررهایی برای بدن دارن که باعث میشه که افراد از مصرفشون منصرف بشن. خبر خوب اینه که ژل رویال هیچگونه عوارض جانبی نداره. همین هم باعث شده تا پزشکان طب جدید و سنتی هر دو اون رو به‌عنوان یه داروی موثر و مفید برای رفع کم خونی پیشنهاد کنن. در ادامه این مطلب بیشتر در این مورد میخونیم.

ژل رویال برای کم خونی و خواص بی‌نظیر اون در حالت تازه

مصرف ژل رویال اگه به صورت خوراکی و تازه باشه، خیلی بیشتر و بهتر از انواع دیگه موثر عمل می‌کنه. به این ترتیب بهتره برداشت این ژل از کندوی عسل صورت بگیره و مستقیما به میز صبحانه منتقل بشه. اینکه گفته میشه که توی صبحانه مصرف بشه، بخاطر اینه که مصرف اون به صورت ناشتا اثراتش رو به‌طرز چشمگیری زیاد می‌کنه. چون بدن از خوراکی‌های دیگه خالیه و بهتر از هر زمانی این ماده رو جذب می‌کنه.

این ژل تا زمانی که توی کندو باشه، تازگی و خاصیت ژله‌مانند خودش رو حفظ می‌کنه. اما بعد از خروجش از کندو با فاصله کمی به شکل منجمد درمیاد. البته این تغییر ظاهری اثر زیادی روی خواصش نداره، ولی به‌هرحال ژل رویال هم مثل خیلی چیزای دیگه تازش بهتره.

مصرف زیر زبانی ژل رویال تازه

مصرف ژل رویال برای کم‌ خونی در حالت تازه به شکل زیرزبانی هم توصیه شده. چون رگ‌های خونی زیادی زیر زبان وجود داره که قادر هستن که این ماده رو مستقیما جذب کنن. در این طریقه مصرف روزانه دو بار و هر بار حدود 1 گرم از اون رو ریز زبان قرار میدن تا آروم ‌آروم جذب بشه. زمان مصرف این دو وعده هم به صورت ناشتا قبل از صبحونه و شب پیش از خواب توصیه شده. اما گروهی هم اعتقاد دارن که انرژی زیاد این ماده در صورت مصرف شبانه ممکنه باعث اختلال خواب بشه. به همین دلیل هم مصرف نوبت دوم اون رو به عصر موکول می‌کنن. اما زنبوردارها بهترین زمان مصرف ژل رویال برای کم‌ خونی رو حدود یک ربع قبل از صبحانه، به‌صورت ناشتا و زیرزبانی می‌دونن.

بعضیا هم معتقدن که بهتره اون رو با عسل ترکیب کنین و به‌تدریج مصرف کنین. برای این کار پس از خرید عسل طبیعی مقدار 100 گرم ژل رویال رو با 1 کیلو عسل مخلوط کرده و تو محیط خشک و خنک نگهداری کنین. از این عسل توی وعده‌های صبحونه  یا بین غذاها و به شکل میان وعده استفاده میشه.

ژل رویال برای کم خونی و طریقه نگهداری

مصرف زیر زبانی ژل رویال تازه برای درمان کم خونی توصیه می‌شود.

نگهداری از این ماده فوق العاده رو زنبورها بهتر از هر موجود دیگه‌ای بلدن. اون‌ها با تنظیم درجه حرارت و شرایط کندو کاری می‌کنن که این ژل به مدت طولانی بعد از تهیه به حالت اولیه باقی بمونه. اما در بیرون از کندو، ما آدم‌ها میتونیم ژل رویال رو داخل یخچال نگهداری کنیم. با این روش تا 6 ماه توی دمای یخچال سالم باقی میمونه اما اگه ژل رویال رو توی فریزر بزارین، تا 2 سال اونجا سالم میمونه. البته انجام این کار و مصرف ژل رویال برای کم‌ خونی به شکل تازه برای همه مقدور نیست. واسه همین هم پزشکان و متخصصین تغذیه دست به دست ‌هم دادن و از اون کپسول‌هایی ساختن.

داخل این کپسول‌ها از پودر منجمد ژل رویال پر شده. اما نباید فراموش بشه که این ماده فوق‌العاده مقویه. به همین دلیل هم دوز مصرفی حساس و حساب‌ شده‌ای داره که باید برای هر فرد به‌طور دقیق تعین بشه. به‌طور کلی مقدار مصرفی که برای اون پیشنهاد میشه، 1 تا 5 گرم توی شبانه‌روزه. این مقدار باید بین 30 روز تا 3 ماه تکرار بشه. بعد از اون زمان استراحت میرسه که به نسبت حدود یک سوم زمان مصرفه. یعنی اگه 30 روز از این ماده استفاده کردین، لازمه 10 روز به بدنتون استراحت بدین و مصرفش نکنین. همین‌طور هم یه دوره مصرف 90 روزه از این ژل به 30 روز استراحت نیاز داره تا دوباره تکرار بشه.

ژل رویال برای کم خونی و مصرف اون در بزرگسالان به چه شکله؟

مصرف ژل رویال برای همه مفید است اما نسبت به وزن و سن افراد مقدار مصرف آن متفاوت می‌باشد.

مصرف ژل رویال برای همه مفیده اما نسبت به وزن و سن افراد مقدار مصرفش متفاوته. اگه قراره به شکل دارو و مرتبا استفاده بشه، این مقدار مصرف یا دوز باید توسط پزشک شما دقیقا محاسبه و اعلام بشه. همچنین از تداخل اون با داروهای دیگه خصوصا داروهای انعقاد خون هم باید پیشگیری کنین. گرچه مصرف تا حداکثر 100 میلی‌گرم از اون در روز هم برای بزرگسالان توصیه میشه، اما نباید در مورد خوردن هیچ دارویی بی‌گدار به آب زد.

توی بانوان که مرتبا منابع زیادی از خون و کلسیم بدنشون رو از دست میدن هم مصرف ژل رویال برای کم‌ خونی خیلی مفیده. با این کار میشه تا حدود زیادی این فقدان رو جبران کرد. البته در این مورد هم حتما لازمه تا پای نظر و تجویز پزشک متخصص در میون باشه. اما باید بدونین که مصرف ژل رویال در خانم‌های باردار و نوزادان زیر یک سال ممنوعه.

ارتباط مصرف ژل رویال برای کم خونی و بروز آلرژی

مصرف ژل رویال هم مثل هر ماده دیگه‌ای ممکنه که برای بعضی افراد حساسیت ایجاد کنه. تشخیص وجود آلرژی به این ماده کار دشواری نیست. علائمی مثل سرفه یا تنفس دشوار نشون‌دهنده وجود حساسیت به این ماده‌ست. همچنین ضایعات جلدی مثل جوش و کهیر یا سوزش پوست هم از آثار دیگه وجود حساسیت در فرد مصرف کننده محسوب میشه. معمولا افرادی که نسبت به عسل و فرآورده‌های دیگه زنبور آلرژی دارن، به ژل رویال هم حساس هستن. در صورتی که فرد علائم آلرژی از خودش نشون بده، باید مصرف ژل متوقف و به پزشک مراجعه بشه.

نتیجه‌گیری

مصرف ژل رویال برای خانم‌های باردار و نوزادان زیر یک سال توصیه نمی‌شود.

توی این مقاله گفته شد که ژل رویال برای کم خونی خیلی مفیده. استفاده از اون تقریبا توی همه سنین به جز موارد استثنا ممکنه، اما برای زنان باردار و نوزادان زیر یکسال تجویز نمیشه. وجود پروتئین بالا توی اون باعث شده تا در رفع کم خونی موثر باشه. بهترین شکل مصرف اون به صورت تازه‌ست. هرچند دسترسی به این شکل از ژل برای بعضی افراد مقدور نیست و اونا میتونن از کپسول‌های خوراکی این ماده استفاده کنن. طریقه نگهداری از ژل رویال هم در محیط‌های مختلف با هم فرق می‌کنه. اما زنبورها اون رو برای چند هفته به‌شکل تازه توی کندو نگهداری می‌کنن.

حالا جالبه بدونین که یه راه ساده و آسون برای خرید ژل رویال برای کم خونی تهیه اون از فروشگاه اینترنتیه. بخاطر همین فروشگاه واجارو هم این ماده رو در کنار محصولات طبیعی و بی‌نظیر دیگه برای شما مهیا کرده. به طوری که با خرید ژل رویال از سایت واجارو از می‌تونین ژل رویال تازه رو تو محل دلخواهتون دریافت کنین. ضمن اینکه بخاطر احترام به نظر مشتری، فرصت بازگشت کالا رو هم در صورت عدم رضایت از اون تا 48 ساعت برای شما محفوظ میدونه. پس با خرید ژل رویال از این فروشگاه، بهترین محصول رو توی زمان کم تهیه می‌کنین.

0
نظرات شما

*
*

×