باشگاه مشتریان واجارو 🥳 😍

کره بادام زمینی رو با چی بخوریم؟

کرده بادام زمینی با خوراکی های مختلفی قابل مصرف است.

کره بادام زمینی از خوراکی‌های خوشمزه‌ایه که همه از پیر تا جوون طرفدار اون هستن. بچه‌ها اون رو با اشتها می‌خورن و خواصش توی رشدشون تاثیر زیادی داره. بزرگسالان اون رو می‌خورن تا قوت کافی داشته باشن. ورزشکارها و بدنسازها هم بادام زمینی رو برای جذب کالری‌هاش مصرف می‌کنن که خیلی برای اون‌ها لازمه. دیابتی‌ها هم از وقتی که خبردار شدن که مصرف کره بادام زمینی مقدار قند خون رو متعادل و کنترل می‌کنه، به مصرف بیشتر اون رو آوردن. موارد دیگه‌ای مثل پایین آوردن کلسترول و رفع پوکی استخوان هم درباره خواص این کره گفته شده.

اما سوال بزرگ اینجاست که کره بادام زمینی با چی بخوریم؟ مصرف این کره به‌تنهایی یه موضوعه و خوردنش با مواد غذایی دیگه یه چیز دیگه‌ست که ذهن افراد رو درگیر کرده. بعضی خوراکی‌ها با این کره خیلی خوشمزه‌تر میشن. بعضی دیگه هم با این ترکیب از نظر غذایی کامل‌تر میشن. این کره بادام ممکنه که در نقش چاشنی با غذاهای دیگه مصرف بشه.

اگه دوست دارین بدونین که این کره رو با چه غذاهای دیگه‌ای میشه خورد، ادامه این مطلب رو از دست ندین.

کره بادام زمینی رو با چی بخوریم؟

سوالی که مرتب افراد میپرسن، اینه که کره بادام زمینی با چی بخوریم؟ این سوال، جواب‌های زیاد و مختلفی داره. یعنی ترکیب بادام زمینی با مواد غذایی متنوع و زیادی ممکنه که هم خوشمزه باشه و هم تاثیر مناسبی روی بدن افراد داشته باشه. بخاطر همین در ادامه انواع ترکیبات با کره بادام زمینی رو بهتون معرفی می‌کنیم تا متناسب با سلیقه و نیاز بدنتون، از این ترکیبات استفاده کنین و لذت ببرین.

کره بادام زمینی رو با سبزیجات بخوریم

بسیاری از سبزیجات به‌صورت تازه و خام مصرف میشن. بعضی‌ از اون‌ها هم به‌شکل سالاد و در ترکیب با همدیگه قابل مصرف هستن. وجود انواع ویتامین‌ها توی سبزیجات باعث شده تا مردم اون‌ها رو به‌عنوان منابع ویتامین بشناسن. حالا تصور کنین که در کنار این خوشمزه‌های ویتامینه، یه منبع انرژی خوب هم اضافه بشه. از ترکیب این دوتا یه بمب انرژی و ویتامین درست میشه که روز شما رو از نظر غذایی تکمیل می‌کنه.

با خوردن این غذا، بدنتون رو در برابر کمبود ویتامین با منبع انرژی بیمه می‌کنین. جالب اینکه این ترکیب پر انرژی وزن شما رو هم کم می‌کنه. دلیلش هم اینه که فیبر خیلی زیادی داره و بدن رو از ترکیبات قبلی که مصرف کرده، خالی می‌کنه. تازه بادام زمینی و سبزیجات هم برای مدت زیادی توی روده‌ها باقی نمیمونن و خیلی زود تصفیه و دفع میشن. همین مورد هم باعث کاهش کالری و وزن با مصرف این ترکیب میشه.

کره بادام زمینی رو با شیر به‌عنوان مکمل غذایی بخوریم!

جالبه که کره بادام خیلی مقوی و فوق‌العاده خوشمزه‌ست! این دو تا خصوصیت باعث شده تا روزبه‌روز به تعداد طرفداراش اضافه بشه. از کوچیک و بزرگ همه دوست دارن که طعم خوراکی‌های خوشمزه رو تجربه کنن. جالبه که وقتی صحبت از قدرت و انرژی پیش میاد، معمولا اسم کره بادام زمینی از قلم نمی‌افته و خیلی‌ها اونو تو رژیم غذایی‌شون مرتب استفاده می‌کنن.

مصرف کره بادام زمینی توسط بچه‌ها برای وعده صبحونه هم روز پر انرژی و شادابی رو براشون رقم می‌زنه. کافیه که مقداری از این کره رو توی یه لیوان شیر گرم حل کنین و به دلخواه طعم‌های دیگه بهش اضافه و نوش جان کنین یا به بچه‌ها بدین.

کره بادام زمینی رو با گوشت به‌جای چاشنی بخوریم!

شاید ترکیب این کره با گوشت قدری برای ما ناآشنا باشه؛ اما اگه اون رو بدون شکر تهیه کنیم، چاشنی خوشمزه‌ای برای گوشت و خوراک‌های گوشتی به شمار میره. برای مثال مرغ و ماکیان رو با این چاشنی طعم‌دار کنین و از طعمش لذت ببرین. وجود پروتئین سبک و قابل جذبی که کره داره، مقدار مصرف گوشت رو توی هر وعده کم می‌کنه.

به این ترتیب هم بار کلیه‌ها و کبد سبک میشه و هم پروتئین کافی برای عضلات و ماهیچه‌سازی به بدن میرسه. این ترکیب خصوصا برای ورزشکارها و به‌خصوص بدنسازها خیلی مفیده. چون بدون بالا بردن وزن، انرژی کافی رو برای انجام تمرینات ورزشی به اون‌ها میده. از طرفی چون پروتئین بالایی داره، برای عضله‌سازی که مبنای ورزش بدنسازیه، نقش خوبی ایفا می‌کنه.

بادام زمینی سرشار از مواد مغذی می‌باشد.

کره بادام زمینی رو با نون به عنوان صبحونه بخوریم!

از انواع صبحانه با کره بادام زمینی میشه به نون و کره بادام زمینی اشاره کرد. ترکیب کره بادام زمینی با عسل و نون تنها خوشمزه نیست، بلکه فوق‌العاده‌س! این ترکیب مقوی تقریبا همه موادی رو که بدن در طول شبانه‌روز لازم داره، توی خودش ذخیره کرده. نون که از آرد غلات درست میشه و خیلی غنیه و این کره هم سرشار از انرژیه. کنار این ترکیب خوشمزه و مغذی هم بهتره که از نوشیدنی‌های گرم برای فصل زمستون و خنک برای گرمای تابستون استفاده کنین.

مطمئن باشین که بچه‌ها هم از این ترکیب استقبال خوبی می‌کنن. از طرفی خیال والدین هم با صرف چنین صبحونه‌ای بابت انرژی بچه‌ها سر کلاس درس راحت و آسوده میشه. چون هضم آسون ولی طولانی این کره باعث میشه تا بچه‌ها برای ساعت‌های متوالی سیر بمونن.

کره بادام زمینی رو با غلات پرک شده بخوریم!

یکی دیگه از انواع صبحانه با کره بادام زمینی غلات پرک شده‌ست. غلات از جمله منابع خوب غذایی هستن که بدن رو از چربی‌های بد پاک می‌کنن. خوردن اون‌ها حتی توی همه وعده‌های غذایی هم مفیده و بدن رو از نظر انرژی و املاح لازم به‌خوبی تامین می‌کنه.

از خرید کره بادام زمینی و ترکیب اون با غلات پرک شده، یه وعده بسیار خوشمزه و مقوی به‌دست میاد که هم صبحونه مفیدیه و هم ممکنه که به‌عنوان میان وعده مصرف بشه. در هر حالتی، این ترکیب خیلی سبک و راحت هضم میشه و نیازهای بدن رو هم تامین می‌کنه.

ترکیب این کره خوشمزه و غلات پرک شده با شیر گرم یا خنک هم ترکیب جالبیه که برای همه سنین خصوصا بچه‌ها و سالمندان خیلی مناسبه و چون نرمه به‌راحتی توسط اون‌ها مصرف میشه.

کره بادام زمینی رو با کیک و شیرینی بخوریم!

اگه هنوز براتون سواله که کره ی بادام زمینی را با چی بخوریم؟ باید بدونین از این کره برای پخت انواع کیک هم استفاده میشه. قرار دادن اون توی ترکیب مواد اولیه تهیه کیک و شیرینی علاوه بر طعم خوشمزه، اون‌ها رو خیلی مقوی هم می‌کنه و به بافت کیک نرمی و ملایمت خاصی میده. خرید کره بادام زمینی و استفاده از اون باعث میشه تا کیک دستپخت ما از کیکی ساده به یک شیرینی مجلل و اشرافی تبدیل بشه.

یه مورد جالب و خوشمزه دیگه از مصرف بادام زمینی خوردن اون با انواع کیک و شیرینیه که ممکنه به‌عنوان پذیرایی عصرانه هم توی مهمانی‌ها استفاده بشه. برای این کار یه کیک اسفنجی ساده تهیه کنین و اون رو به چند لایه تقسیم کنین. بعد هم بین هر کدوم از این بخش‌های کیک، یه لایه کره بادام زمینی با عسل بریزین و در نهایت روی کیک هم با پرک‌های بادام زمینی برشته تزئین کنین.

 کره بادام زمینی رو با نون تست به‌عنوان ساندویچ بخوریم!

تهیه ساندویچ‌های نون تست، کره بادام زمینی با عسل برای یه عصرونه دلچسب کار خیلی آسونیه؛ اما اگه قصد این کار رو دارین، دقت کنین که تعداد ساندویچ‌ها خیلی زیاد باشه. چون خوشمزگی این لقمه‌های کوچولو باعث میشه تا رقابت سر خوردنشون زیاد بشه و احتمالا برای خودتون هم چیزی باقی نمونه! هضم سریع و آسون اون‌ها هم از مزیت‌های این میان‌وعده‌ست که خیلی زود جای خودش رو توی دل مهمون‌های عصرونه شما باز می‌کنه.

کره بادام زمینی رو با میوه‌های مختلف فصل به‌عنوان دسر بخوریم!

مصرف بادام زمینی با انواع میوه‌ها هم از مواردیه که خصوصا بین ورزشکارها خیلی طرفدار داره. مثلا این کره رو روی برش‌هایی از سیب تازه بمالین و مصرف کنین. ترکیب اون با میوه‌هایی مثل گلابی، موز، توت‌ فرنگی و انواع میوه‌های فصل هم کاملا خوشمزه و خوش‌خوراکه. فقط کافیه که میوه‌ها رو خوب بشوریم و اون‌ها رو پوست بکنیم.

بعد هم به اندازه‌های دلخواه برش بزنیم و با یه لایه از این کره خوشمزه بپوشونیم. اون وقته که دسر خوشمزه ما برای خوردن حاضره. البته بهتره روی اون هم ذرات پودر نارگیل، پرک‌های بادام یا حتی مقداری از پودر اون رو برای تزیین بپاشین. این سلیقه شماست که تعیین می‌کنه که این دسر خوشمزه چجوری باید تزئین بشه.

نتیجه

در پایان باید بدونین که مزه فوق‌العاده کره ی بادام زمینی باعث شده تا مصرف اون توی شکل‌های مختلف و بین همه سنین روزبه‌روز بیشتر بشه. استفاده از اون در ترکیبات مختلف و توی همه وعده‌های غذایی به سفره‌ها رنگ و مزه خاصی بخشیده. این کره خوشمزه به عنوان بخشی از وعده صبحونه، میان وعده، سس، چاشنی، ترکیب با میوه‌ها و سبزیجات و ده‌ها ترکیب دیگه قابل استفاده‌ست.

از اون توی مهمانی‌های عصرونه و دوستانه هم تا حد زیادی استفاده میشه. از اونجا که جوون‌ها اکثرا طرفدار و خواهان انرژی و قدرت بدنی هستن، میتونن از این نوع کره بادام استفاده خوبی ببرن.

شاید شما هم مایل باشین تا این خوردنی خوشمزه رو به سفره خونواده‌تون اضافه کنین. در این صورت وارد سایت واجارو بشین و به خرید بادام زمینی خوش‌طعم بپردازین و با انجام چند تا کار کوچیک و ساده، کره ی بادام زمینی درست کنین. رضایت شما برای این فروشگاه اینترنتی خیلی مهمه و فرصت بازگشت این کالا رو در صورت نارضایتی تا ۴۸ ساعت برای شما قائل شده.

موضوعاتی که دیگران بعد از این مقاله خوندن

10
نظرات شما

*
*

    ناشناس 18 فروردین 1402 پاسخ

    آیا میشه شیر گرم رو با بادوم زمینی قاطی کرد بعد تا فردا گذاشت توی یخچال خورد؟ضرر نداره؟

      جواد حمیدی 20 فروردین 1402 پاسخ

      بله اگه شیر سالم باشه مشکلی نداره

    mehran 5 تیر 1402 پاسخ

    میخوام با خوردن کره بادام زمینی حجم بگیرم چیکار کنم

      مژگان 7 تیر 1402 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      میتونین در روز به عنوان میان وعده ازش استفاده کنید
      با شیر قاطی کنید یا با نون تست و موز میل کنید.

    ملی 20 مرداد 1402 پاسخ

    کره بادوم زمینی چاق کننده نیست؟ یا شکم و پهلو بیاره؟

      مژگان 21 مرداد 1402 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      کره بادام زمینی با تمام فوایدی که داره،خاصیت چاق کنندگی هم داره.
      باید بدونین که کره بادام زمینی رو چه مقدار و با چی باید مصرف کنید که رژیم غذایی سالمی داشته باشین.
      برای مثال کسی که میخواد عسل بخوره بین کره و خامه و کره بادام زمینی، کره بادام زمینی با عسل بهترین انتخابه.

    یگانه 6 شهریور 1402 پاسخ

    سلام. من میخوام که صورتم تپل بشه باید کرم بادام زمینی با چی بخورم؟

      مژگان 9 شهریور 1402 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      مصرف کره بادام زمینی چون سرشار از کربوهیدرات و پروتئین و کلی مواد مغذی دیگه هستش به تنهایی باعث چاقی صورت و شادابی پوست میشه.

    حسین 26 شهریور 1402 پاسخ

    کره بادام زمینی رو صبحونه میشه با شیر قاطی کرد خورد

      مژگان 26 شهریور 1402 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      بله مشکلی نداره

×