باشگاه مشتریان واجارو 🥳 😍

واجارو، تنها نماینده گیلانی در جلسه با وزیر جهاد کشاورزی

جلسه مدیر واجارو با وزیر کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی توی جلسه‌ای که اخیرا با جمعی از افراد فعال حوزه استارت‌آپ داشت، به شکوفایی استارت‌آپ‌های حوزه کشاورزی اشاره کرد و در مورد نقش مهم اونا تو صنعت کشاورزی صحبت کرد.

دکتر خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی گفت که شکوفایی استارت‌آپ‌ها می‌تونه باعث افزایش صادرات و بالارفتن بهره‌وری و رونق اقتصادی حوزه کشاورزی بشه.
با توجه به دستاوردها و ظرفیت‌های بی‌شماری که کشاورزی ایران داره، در این زمینه رونق اقتصادی به‌راحتی می‌تونه اتفاق بیفته.

برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای دستیابی به رونق اقتصادی بیشتر توی این حوزه حول محور تامین امنیت غذایی، حفظ امنیت ملی، استقلال و اقتدار کشور، توجه به زیر ساخت‌ها، اشتغال و خود‌کفایی هستن.

افزایش رشد اقتصادی کشاورزی و صادرات و بهره‌وری، از جمله اساسی‌ترین برنامه‌های اقتصادی کشور برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال بوده.
ظرفیت‌هایی که کشاورزی ایران داره، باید موجب بشه که مسئولین برای استفاده از این ظرفیت‌ها بیشترین حمایت‌ها رو از کسب و کارهای نوظهور داشته باشن.

این کار تاثیرات مطلوبی روی توسعه صنعت کشاورزی داره.

چون که اعتماد و سرمایه‌گذاری روی مشاغل نوظهور کشاورزی، راه رو برای اون‌ها هموارتر می‌کنه.
استارت آپ‌های کشاورزی یکی از همین مشاغل به حساب میان که به حمایت زیادی برای شروع کار نیاز دارن.

به همین خاطر دکتر خاوازی درباره اهمیت استارت آپ‌ها در جلسه جهاد کشاورزی گفت که ما معتقدیم که استارت آپ‌ها دارای خلاقیت، قدرت ایده‌پردازی و جسارت هستن و اعتماد به این کسب و کارها و برداشتن موانع پیش رو، منجر به تحولات بزرگی در این زمینه میشه.
استارت‌آپ یا شرکت نوپا، با راه‌حلی نو و روش بازاریابی جدید، توی گام اول به حمایت نیاز داره.

چون که ایده‌های نو وقتی کارشون رو شروع می‌کنن، حتما دچار چالش میشن و اگه بازار کار براشون مشخص نباشه، ممکنه با شکست رو‌به‌رو بشن. خوشبختانه وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که هر حمایتی که برای توسعه مشاغل نوظهور لازم باشه رو انجام میدن و امکانات آموزشی و مراکز آموزشی وزارتخانه رو در اختیار استارت‌آپ‌ها میذارن.
این موضوع برای فعالان این حوزه خبر خیلی خوبیه. چون که همیشه جای خالی امکانات آموزشی که بتونه به افراد برای پرورش ایده‌هاشون کمک کنه، احساس می‌شد.

با قرار‌گرفتن امکانات در اختیار شرکت‌های نوپا، روز به روز ایده‌های جدید بیشتر میشن.
توی جلسه هم‌اندشی و رفع موانع پیش روی استارت‌آپ‌ها، ده شرکت نوپا حضور داشتن که شرکت واجارو به عنوان تنها نماینده گیلانی توی این جلسه شرکت کرده بود.

یکی از اتفاقات خوب این جلسه این بود که قرار شد که شرکت‌های فعال معرفی بشن تا زمینه رشد و توسعه اون‌ها فراهم بشه.
دکتر خاوازی اعلام کرد که برای توسعه استارت‌آپ‌ها با علم به نقش تعیین کننده اون‌ها، آماده همکاری هستن.

این جمله نشون میده که وزیر جهاد کشاورزی از نقش موثر شرکت‌های نوظهور توی صنعت کشاورزی و رونق اون باخبر هستن.

جای خالی ایده‌های جدید کشاورزی همیشه حس می شده و حالا با روی کار اومدن اون‌ها، اهمیت‌شون برای همه ثابت میشه.

تازه ظرفیت‌های حوزه کشاورزی به اندازه‌ایه که ایده‌های جدید تا مدت‌ها می‌تونن توی این حوزه کاربرد داشته باشن.
خبر خوب دیگه درباره ایجاد شهرکی برای استارت‌آپ‌هاست.

وزیر جهاد کشاورزی آمادگی خودشون رو برای ایجاد این شهرک اعلام کردن. وقتی که همه شرکت‌های نوپا توی این شهرک مستقر بشن و ایده‌هاشون اونجا متمرکز بشه، مطمناً اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خوره.

با کنار هم قرار‌گرفتن فعالان این حوزه، شاهد تبادل ایده‌ها و اطلاعات خوب و ادغام ایده‌ها تو آینده نزدیک هستیم.
این دقیقا همون چیزیه که باعث تحول بزرگی توی صنعت کسب وکارهای نوپا میشه.

ادغام ایده‌های استارت‌آپی تو فضایی که همه جزئی از این حوزه هستن، هزاران ایده جدید وارد کار می‌کنه و در کنار بستری که امکانات آموزشی خوبی داره، عده زیادی تشویق میشن تا به سمت این حوزه بیان.

اوج اشتغال‌زایی از همین‌جا اتفاق میفته.
در جلسه رفع مشکلات استارت‌آپ‌ها، نماینده شرکت واجارو سعی کرد دغدغه‌ها و مشکلات استارت‌آپ‌ها رو منتقل کنه و در موقع چالش‌های پیش رو صحبت کنه.

در ادامه جلسه درباره تجهیز و معرفی آزمایشگاه‌های کنترل برتر، تسهیل صدور مجوزها، صادرات محصولات کشاورزی و اعطای لوگوی سلامتی برای محصولات صحبت شد. این جلسه پربار به فعالان این حوزه دلگرمی خاصی داد. چون که دکتر خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی صراحتا اعلام کرد که ما می‌خوایم با استفاده از امکانات سازمانی و حمایت‌های دولتی، زمینه رشد و توسعه استارت‌آپ‌ها و حمایت از جوان‌ها رو فراهم کنیم.

این خبر برای هرکسی که تصمیم به ورود به این عرصه رو داره، خبر خوبیه. وقتی که این مقدار حمایت و اعتماد از شرکت‌های نوپا و ایده‌های جدید کشاورزی صورت می‌گیره، موجب استقبال جوان‌ها از این حوزه میشه.

چون که همه به دنبال این هستن که بتونن افکار و ایده‌هاشون رو تو بخش مناسبی سرمایه‌گذاری کنن. صحبت‌های وزیر جهاد کشاورزی حاکی از این بود که از این به بعد شاهد اتفاقات خیلی خوبی توی حوزه کسب و کارهای نوپا هستیم.

0
نظرات شما

*
*

    سهراب دویران 24 فروردین 1401 پاسخ

    واجارو تک هس واقعن با محصولات ارگانیک

    پوریا وو 25 فروردین 1401 پاسخ

    بسیار عالی بود ممنون

×