باشگاه مشتریان واجارو 🥳 😍

گرده گل برای لاغری

استفاده از مواهب طبیعی توی جنبه‌های مختلف زندگی فرصت‌های عالی برای زندگی بهتر در اختیار همه موجودات قرار میده که با استفاده صحیح از اونا به سلامتی و زیبایی خودشون اضافه می­کنن. مواد خوراکی طبیعی نمونه خوبی از این نعمت‌ها هستن که توسط موجودات مفید دیگه تهیه میشن و میتونیم اون­ها رو برای حفظ سلامتی‌مون مصرف کنیم.

گرده گل یه محصول ارگانیک و فوق‌العا‌ده‌س که خواص بی‌نظیری داره. هر روزی که می‌گذره، دانشمندان رشته تغذیه اطلاعات جدید و دست اولی از فواید این ماده شگفت‌انگیز رو به دنیا اعلام میکنن. همین هم باعث شده تا رغبت مردم به استفاده از این ماده مغذی بیشتر بشه.

خیلی افراد هم گرده گل رو برای درمان امراض مختلف از کولیت روده و ضعف کبد گرفته تا پیشگیری از سرطان استفاده میکنن و با مصرف اون توی دوره‌های مشخص، به نتایج خوبی هم رسیدن. تایید این نتایج توسط پزشکان طب مدرن و سنتی به‌طور هم­زمان باعث اعتبار بیشتر این نظریه در مورد این محصول شده و گرایش مردم رو به استفاده از این گرده‌های ریز و جادویی افزایش داده.

بخاطر همین توی این مطلب قصد داریم تا خواص گرده گل برای لاغری رو بررسی کنیم و ببینیم که این موضوع تا چه حد پایه علمی داره. اگه شما هم مایلین تا در مورد اون بیشتر بدونین، با ما همراه بشین.

چرا گرده گل برای لاغری خوبه؟

این روزها اکثر مردم دنبال راه‌هایی برای لاغری هستن. شکل زندگی و کم‌تحرکی از یک سو و مصرف مواد پرکالری و خوراکی‌های فرآوری شده از سوی دیگه باعث افزایش بی‌رویه وزن مردم شده. عده‌ای هم با استفاده از این موقعیت به فروش کالاهای مختلف بی‌نام و نشان مشغول شدن که معلوم نیست واقعا لاغرکننده باشن یا خیر. تازه اگه بتونن افراد رو لاغر کنن، معلوم نیست آیا به این بهانه به سلامتی فرد آسیب میزنن یا نه؟

همین سوال‌ها در مورد مصرف گرده گل برای لاغری هم مطرحه و مردم از خودشون میپرسن آیا این محصول با تمام خواص مفیدی که داره، واقعا باعث لاغری هم میشه؟ یا این فقط یه شایعه‌اس؟ پس در ادامه این مطلب دلایل علمی­ای رو که نشون میده این ماده طبیعی چطور از تجمع چربی‌ها در بدن جلوگیری میکنه، براتون ذکر می­کنیم.

چاقی و اضافه وزن افراد معمولا به یه عامل خاص و منحصر‌ به ‌فرد مربوط نمیشه و دلایل زیادی داره. توی این بخش به بررسی چند تا از این عوامل می‌پردازیم:

نقش گرده گل در لاغری

گرده گل برای لاغری

تا چندی پیش تصور غلطی بین مردم وجود داشت که لاغری رو از نشونه‌های بیماری می‌دونستن. اون زمان مردم هر کسی رو که قدری لاغر بود، به چشم بیمار نگاه میکردن و حتی بهش توصیه میکردن که تلاش کنه تا چاق‌تر بشه. اما حالا سال‌هاست که ورق برگشته و چاقی بعنوان یه مشخصه و علامت برای انواع بیماری‌ها معرفی میشه و حتی اضافه وزن به عنوان بیماری شناخته میشه. اما گذشته از این موضوع، بعضی بیماری‌ها هم با کاهش سرعت سوخت و ساز، بدن رو در حالت رکود قرار داده و باعث چاقی میشن.

گرده گل برای لاغری نقش مهمی رو ایفا می‌کنه؛ به این شکل که به‌طور همزمان هم سوخت و ساز بدن و مصرف کالری‌های ذخیره رو بیشتر میکنه و هم با پیشگیری از بیماری‌های مختلف یا کمک به درمان اون‌ها از چاق شدن فرد جلوگیری میکنه و از این نظر، خوب آزمایش‌هاشو پس داده.

خواص گرده گل برای سوخت و ساز ضعیف چیه؟

بعضی افراد از چاقی بی‌دلیل خودشون گله دارن. لابد شما هم این صحبت رو زیاد شنیدین که گفته میشه دیگران زیاد غذا می‌خورن و ما در عوض اونا اضافه وزن پیدا می‌کنیم. این حرف اگه صد در صد درست نباشه ولی کاملا بی‌اساس هم نیست. واقعیت اینه که میزان سوخت و ساز داخلی بدن توی افراد مختلف شبیه هم نیس. به‌عبارتی یه مقدار مشخص از غذا می‌تونه بعضی افراد رو چاق‌تر کنه و بعضی دیگه هیچ تغییری نکنن.

دلیل اصلی این موضوع هم اینه که بدن بعضی افراد، مقدار بیشتری از این مواد مصرفی رو می‌سوزونه که خودش رو به ‌شکل انرژی نشون میده. اما تو بعضی افراد، بیشتر ماده غذایی مصرفی توی بدن ذخیره میشه که همون چربی‌های چاق کننده‌ای هستن که موضوع صحبت ما رو هم تشکیل میده. نتیجه کاملا واضح و مشخصه. گروه اول کمتر چاق میشن و گروه دوم حتی با مصرف مقدار بیشتری غذا، کمتر گرفتار اضافه وزن میشن.

البته یادمون نره که این موضوع هم نسبیه و نمیشه به بهانه اون بیشتر و بیشتر بخوریم و بنوشیم و چاق هم نشیم.

حالا جالبه بدونین که گرده گل از جمله موادیه که توی افزایش سوخت و ساز بدن به‌طرز شگفت‌انگیزی موثره و به همین دلیل هم به‌عنوان یه لاغرکننده قوی مطرح میشه. با قرار دادن این ماده توی لیست مواد غذایی مصرف روزانه‌تون از خواص گرده گل برای لاغری و چربی‌سوزی و جذب بیشتر انرژی توی بدنتون استفاده کنین.

 

به جای دارو از خواص گرده گل برای لاغری استفاده کنین

گرده گل برای لاغری

برای افرادی که به علت‌های مختلف دارو زیاد مصرف میکنن، دفع باقیمانده داروهای مصرفی از بدن یه مشکل جدیه که به مشکلات اون­ها اضافه میکنه و ممکنه براشون دردسرساز بشه. بعضی از این داروها با آب محلول هستن و از کلیه‌ها دفع میشن. بعضی دیگه هم محلول چربی هستن و از کبد رد میشن.

دفع اضافه این داروها کلی کار اضافه به کبد و کلیه‌ها تحمیل میکنه که اونا رو خسته میکنه و بهانه بیماری‌های بعدی میشه. اونایی هم که از روده‌ها رد و دفع میشن، مشکلات خاص خودشون رو دارن و مشکلات گوارشی به ‌وجود میارن. بدتر از همه این که تجمع این داروها کبد و کلیه‌ها رو تنبل میکنه و دفع اضافات دیگه رو از بدن به تاخیر میندازه و نهایتا منجر به چاقی میشه.

استفاده از موادی که این ارگان‌های بدن رو تقویت کنه و توی دفع مواد زاید و اضافه هم به اونا کمک کنه، قدم مهمی توی حفظ سلامتی افراده. خواص گرده گل برای لاغری دقیقا همونیه که سلامتی افراد رو تا حد زیادی تضمین می‌کنه و اثر مضر داروها رو توی بدنتون از بین میبره.

خواص گرده گل برای لاغری ناشی از مشکلات عصبی

مشکلات عصبی هم از دلایل مهم و عمده چاقی هستن که به شکل پرخوری یا اختلال توی هضم و جذب غذا و حتی مشکلات سوخت و ساز خودشون رو نشون میدن. به طوری که در نهایت باعث بروز چاقی توی افراد میشن. استفاده از گرده گل برای رفع این مشکلات و رسیدن به آرامش روحی و روانی به‌طور غیر مستقیم توی حل این مشکل به افراد کمک میکنه.

تازه ضمن کم کردن تنش عصبی، از بروز چاقی و اضافه وزن هم جلوگیری میکنه. به این ترتیب از ورود داروی بیشتر به بدن که خودش هم از عوامل چاقیه، پیشگیری میشه و قدم مثبت دیگه‌ای توی مسیر کم کردن وزن برداشته میشه.

مصرف گرده گل یا عسل گرده گل برای لاغری هم به کبد جلا میده و هم او روی توی انجام وظایفش فعال‌تر میکنه.

 

گرده گل برای چاقی ناشی از یبوست

خشکی مزاج یا یبوست توی بدن عاملیه که نه تنها چاقی، بلکه مشکلات زیادی رو توی بدن ایجاد میکنه و به‌راحتی هم رفع نمیشه. اگه از کسانی که این مشکل رو دارن بپرسین، متوجه میشین که چقدر این خشکی اذیتشون کرده و علاوه بر همه مشکلات، منجر به چاقی‌شون هم شده. لابد می‌پرسین چرا؟

یبوست باعث میشه که باقی­مانده مواد غذایی برای مدت بیشتری توی روده‌ها باقی بمونن که اضافه بر مواد سمی که در اثر فسادشون تولید میشه، چاقی هم به همراه میاره.

گرده گل با تنظیم مزاج از خشکی اون کم کرده و تعادل به‌وجود میاره. همین عامل هم باعث میشه تا دفع مواد اضافه از روده‌ها راحت‌تر صورت بگیره و سوخت و ساز بدن هم سروسامون بگیره. به این ترتیب مشکل چاقی هم تا حدود زیادی رفع میشه و راه برای جذب سالم­تر مواد غذایی تازه توی روده‌ها باز میشه. نوشیدن مقدار کافی آب برای جذب بهتر مواد غذایی و تعادل مزاج‌های خشک لازم و موثره.

 

گرده گل برای لاغری افراد مبتلا به دیابت و کلسترول بالا

کلسترول که دشمن قسم خورده قلب و عروقه، همونطور که از اسمش برمیاد، از نتایج تجمع چربی زیاد توی بدنه. هر چند که اختلالات داخلی بدن هم به بالا رفتن چربی خون و کلسترول بد منجر میشه. چرا کلسترول بد؟ چون یه نوع چربی مفید هم وجود داره که اتفاقا بالا رفتنش برای سیستم بدن مفیده.

حالا موضوع داره کم‌کم جالب میشه! از یه طرف وجود یه چربی مفید به سلامت قلب و رگ‌های بدن کمک میکنه و از طرف دیگه چربی بد یا همون کلسترول به همین اعضای بدن آسیب می‌رسونه. پس برای حفظ سلامتی به مصرف چربی از نوع خوبش نیاز داریم که هم وزن بدن رو کنترل و از چاقی پیشگیری میکنه و هم قلبمون رو سالم نگه می‌داره. پس از مصرف چربی بد باید پرهیز کنیم تا چاق و بیمار نشیم.

گرده گل برای لاغری

جالبه بدونین که در واقع خواص گرده گل برای لاغری همین چربی مفیده و با یه تیر همه نشون‌ها رو میزنه. یعنی هم لاغر و خوش‌انداممون میکنه و هم قلب و عروقمون رو سالم نگه می‌داره. تازه مزاجمون رو از خشکی و یبوست نجات میده.

در نتیجه

از اونجایی که امروزه خیلی از افراد به دنبال لاغری و سلامتی هستن، توی این مقاله براتون توضیح دادیم که با استفاده از خواص گرده گل برای لاغری دیگه مجبور به استفاده از داروهای مختلف نیستین. بعد از این همه فواید که در مورد گرده گل برای لاغری گفتیم، خوبه بدونین که این ماده عالی رو از کجا میشه خرید! مراجعه به سایت واجارو از راحت‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌های تهیه این ماده هستش که نه تنها این ماده ارگانیک، بلکه کلی محصولات تازه و مغذی دیگه رو مستقیماً از دست زنبوردار و کشاورز به ‌دست مشتریا میرسونه.

لینک های خرید محصولات زنبور عسل:

خرید عسل طبیعی

خرید بره موم

خرید گرده گل

0
نظرات شما

*
*

×