باشگاه مشتریان واجارو 🥳 😍

سوالات متداول

خیر. در هنگام تکمیل صورتحساب سفارش در صورت تمایل می تونین گزینه “ایجاد حساب کاربری” رو فعال کنین تا با مشخصات پر شده برای شما حساب کاربری ایجاد بشه در غیر اینصورت می تونین عضو نشین و خرید خودتون رو کامل کنین

محصول مورد نظر خودتون رو جستجو کنین یا از فروشگاه انتخاب و روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنین.

وقتی همه محصولات رو انتخاب کردین با ورود به قسمت «سبد خرید»، وارد کردن آدرستون و پرداخت مبلغ نهایی فاکتور، سفارش شما بصورت نهایی ثبت می شود.

در صورتی که در شهر رشت هستین، سفارشات هر هفته چهارشنبه بین ساعت ۱۵ تا ۱۸ به دست شما میرسه.

سفارشات سایر شهرها و استان ها چهارشنبه ارسال میشه و طی بازه زمانی ۲ الی ۴ روز به دست شما میرسه.

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خودتون رو ثبت کنین.
رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های واجارو هست و ما همیشه تلاش می کنیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست شما برسه. با وجود این در صورت هرگونه نارضایتی از کیفیت محصول (فقط نظر شما ملاک هست)، شما می تونین از طریق تماس با ما ۰۹۲۲۹۰۰۱۴۱۰ جهت استفاده از گارانتی بازگشت کالا اقدام کنین.
ممکنه بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشه، در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحسابتون برمیگرده. در غیر اینصورت به ما اطلاع بدین تا پیگیری کنیم.
بله. شما میتونین از طریق تماس با شماره ۰۹۲۲۹۰۰۱۴۱۰ سفارشتون رو ثبت کنین. همچنین از طریق دایرکت اینستاگرام نیز می تونین سفارش ثبت کنین.

«واجارو» ساختاری است اجتماعی که کاربران آن به صورت آنلاین و آفلاین به هم مرتبط می‌شوند و علاوه بر داد و ستد به توسعه محتوا و شبکه خود نیز می‌پردازند. از این رو، « واجارو » چندین سند متفاوت شرایط استفاده خواهد داشت که ناظر به کارکردها و بهره‌برداری‌های مختلف از خدمات « واجارو » است. در این سند، شرایط عمومی و اختصاصی آمده است برای هر گونه بهره‌برداری از مجموعه خدمات « واجارو »، قوانین و شرایط استفاده از «واجارو»  مطالعه کنید و با پذیرش شرایط آن، در « واجارو » فعالیت نمایید.

حساب کاربری در «واجارو»

  • شما (کاربر) برای استفاده از خدمات مختلف « واجارو »، به ایجاد حساب کاربری نیاز دارید و با تأسیس حساب کاربری می‌پذیرید که این قرارداد را به طور کامل مطالعه کرده‌اید و شرایط و قوانین آن را پذیرفته‌اید.
  • برای حساب کاربری لازم است یک ایمیل (پست الکترونیک) و متعلق به خودتان ارائه کنید. همچنین با هر ایمیل فقط یک حساب کاربری می‌توان ایجاد کرد.
  • نام کاربری شما به صورت عمومی نمایش داده می‌شود و به تمامی فعالیت‌های شما (کاربر) در « واجارو » پیوند می‌خورد؛ بنابراین نام کاربری مناسبی برای خود انتخاب کنید. انتخاب نام‌های غیر اخلاقی (توهین‌آمیز، مبتذل، رکیک و زننده)، نام‌ها و نشان‌هایی که جزو مالکیت معنوی دیگران به شمار می‌آیند یا به برندهای ثبت شده متعلق است (مگر با ارائه مدارک و مجوزهای مستند)، جزو مصادیق نقض شرایط استفاده از «واجارو» است.
  • شما (کاربر) به‌تنهایی و به صورت مستقل مسئول تمامی فعالیت‌هایی هستید که توسط حساب کاربری شما انجام می‌شود. اگر شما استفاده از حساب کاربری خود را در اختیار دیگری گذاشتید یا به صورت اشتراکی از آن بهره‌برداری کردید، تمام مسئولیت و عواقب آن به عهده شخصی است که اطلاعات صورت‌حساب و پرداخت‌ها به نام اوست.
  • اگر شما (کاربر) به عنوان یک واحد تجاری (شخصیت حقوقی) برای ثبت و تأسیس حساب کاربری در «واجارو» اقدام می‌کنید، به صورت شخصی اقرار و ضمانت کرده‌اید که به عنوان نماینده آن واحد تجاری (شخصیت حقوقی) اختیار و قدرت موافقت و تبعیت از قوانین و شرایط استفاده از «واجارو» را به عهده دارید. همچنین قید می‌شود که واگذاری حساب‌ کاربری به غیر، در «واجارو» تعریف نشده است.
  • مسئولیت حفاظت از اطلاعات و امنیت حساب کاربری، مانند نام کاربری و رمز عبور، با شما (کاربر) است. لذا در حفظ و ارتقاء امنیت رمز عبور خود مراقبت‌های لازم را داشته باشید و در صورت سرقت یا مفقود شدن اطلاعات کاربری در اسرع وقت به «واجارو» اطلاع دهید. همان طور که در بالا ذکر شد مسئولیت همه فعالیت‌های انجام شده از حساب کاربری به عهده کاربر (شما) است.
  • ممکن است «واجارو» در شرایطی، از کاربر درخواست ارائه مدارک، اطلاعات تکمیلی و احراز هویت کند. در این صورت، کاربر (شما) متعهد خواهد بود مدارک و اطلاعات درخواستی را طبق زمان اعلام‌شده از سوی «واجارو» ارائه کند. در غیر این صورت، «واجارو» می‌تواند حساب کاربری را مسدود کند و به کاربر هیچ خدماتی ارائه نکند.
  • حفظ اطلاعات خصوصی کاربران، جزو موارد مهم «واجارو» است. شما با استفاده از «واجارو» رضایت خود را جهت استفاده و دسترسی به اطلاعات خود، به ‌‌شیوه‌ای که در این سند بیان می‌شود و همچنین برای بهبود تجربه‌های کاربری و تسهیل روابط تجاری فی‌مابین کاربران، اعلام می‌کنید. این سیاست صرفاً بر موارد استفاده و بهره‌برداری از «واجارو»، صدق می‌کند و «واجارو» هیچ مسئولیتی در قبال محتوا یا سیاست‌های حفظ حریم شخصی سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها یا سایر خدمات هیچ یک از اعضای خود، شرکا و همکاران تجاری، اشخاص ثالث بهره‌بردار از خدمات «واجارو» ندارد.
  • بسته به خدمات و سرویسی که شما (کاربر) انتخاب خواهید کرد، «واجارو» اطلاعاتی را از شما دریافت و ذخیره می‌کند؛ اطلاعاتی نظیر نام و نام‌خانوادگی، کد ملی، شماره همراه، ایمیل،‌ نشانی پستی و تلفن محل سکونت و کسب‌وکار، اطلاعات حساب بانکی.
  • ممکن است «واجارو» جهت اطمینان بیشتر نسبت به رعایت مفاد شرایط و ضوابط استفاده از «واجارو» و دریافت اطلاعات بیشتر از برخی کشاورزان پیرامون وضعیت کسب‌وکار یا کالاهای عرضه‌شده و نیز برای احراز صحت برخی موارد ادعاشده یا خدمات ویژه، از شما (کاربر) درخواست کند تا برگ تکمیل تقاضای آن کالا یا خدمت را تکمیل کنید.
  • همچنین به دلیل رعایت مسائل امنیتی، صحت‌سنجی، پیگیری برخی موارد خاص، پیگیری‌های حقوقی، افزایش بهره‌وری و دقت در فرآیندهای کاری «واجارو»، ممکن است اطلاعات دریافتی از شما (کاربر)، توسط کارکنان مختلف «واجارو» یا گروه‌های مشاور، در زمان‌بندی‌های مختلف رؤیت و بررسی گردد.
  • فعالیت‌های شما (کاربر) در «واجارو» با نام کاربری‌تان پیوند دارد و بر اساس نسخه فعلی یا آتی واجارو، تمام یا بخشی از اطلاعات کاربری و فعالیت‌های شما (کاربر) به صورت پیش‌فرش در پلتفرم اصلی «واجارو» و سایر ابزارها و صفحات وابسته به آن، برای عموم مخاطبان «واجارو» قابل‌مشاهده است و نیز در فضای مجازی و اینترنت (مانند نتایج موتورهای جستجوگر ایرانی و خارجی و شبکه‌های اجتماعی وابسته به اینترنت)، در دسترس دیگران برای جستجوی شما در این فضاها قرار دارد. البته کاربران «واجارو» با امکانات کنونی یا بعدی حساب کاربری، می‌توانند تنظیماتی را برای اطلاعات پایه انجام دهند.
  • «واجارو» می‌تواند از پیشنهادهای ارائه‌شده توسط شما (کاربر) در راه‌های ارتباطی خویش با مخاطبان، برای ارتقای خدمات خود به کاربران و مخاطبان استفاده کند.
  • « واجارو » اطلاعات شما را به شخص ثالث، بدون دریافت رضایت شما، یا در مواردی که در این سند قید شده است، به فروش نخواهد رساند.
  • « واجارو » اطلاعات کاربران خود را در صورت درخواست رسمی مراجع ذی‌صلاح قضایی و انتظامی در اختیار آن مراجع قرار خواهد داد و تابع قوانین جمهوری اسلامی عمل خواهد کرد.

محتوای کاربر (شما)

  • آنچه شما (کاربر) به هر طریقی از قبیل عکس، نام کاربری و پروفایل، درج کامنت و نظر، قصه محصول و تولیدکننده و نظایر آن و به طور کلی هر آنچه شما حین استفاده از خدمات «واجارو» در پلتفرم‌های «واجارو» درج و منتشر می‌کنید، صرفاً محتوای شما بوده و «واجارو» به هیچ عنوان مخاطب ادعایی پیرامون آن نخواهد بود و نسبت به آن هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
  • « واجارو » نسبت به حفظ دقیق و کامل حقوق مالکیت فکری تمام افراد (کاربر) ‌در بسترهای خود، حساسیت ویژه‌ای دارد. در صورتی که هر گونه محتوای مندرج در بسترهای «واجارو» را ناقض حقوق مالکیت فکری خود می‌دانید، می‌توانید «واجارو» را نسبت به این امر مطلع سازید تا در صورت صحت، «واجارو» نسبت به حذف و اخطار به شخص خاطی اقدام کند. همچنین آگاه باشید، در صورتی که محتوای درج شده توسط شما (کاربر)، به وسیله «واجارو»، ناقض حقوق مالکیت معنوی و فکری یا قوانین تشخیص داده شود، «واجارو» می‌تواند آن را بدون اطلاع قبلی حذف کند.
  • « واجارو » بر آن است تا یک محیط امن، قابل‌اعتماد و شفاف باشد. لذا درج هر گونه محتوایی (حتی نام کاربری و محصول و…) که به نوعی ناقض قوانین موضوعه، احکام اسلامی، اخلاق حسنه و نظم عمومی کشور باشند، ممنوع خواهد بود. شما (کاربر) متعهد خواهید بود از درج هر گونه محتوای غیرقانونی، غیراخلاقی، تهدیدآمیز، ناقض حقوق دیگران، حاوی عبارات ناپسند و گمراه‌کننده برای مخاطب خودداری کنید. «واجارو» محتواهایی را که به تشخیص خود مصداق هر یک از موارد فوق و یا به نوعی مغایر با اصول و قواعد «واجارو» بداند، می‌تواند بدون اطلاع قبلی حذف کند و از این جهت هیچ ادعایی علیه «واجارو» مسموع نخواهد بود.

استفاده از خدمات «واجارو» (خرید و فروش)

افراد (کشاورزان)، مطابق شرایط این سند و با تأسیس حساب کاربری می‌توانند در «واجارو» محصولاتشان را عرضه کنند و بفروشند یا محصول موردنظرشان را سفارش دهند و خرید کنند. در فرایند خرید و فروش در «واجارو»، علاوه بر حاکم بودن شرایط عمومی حساب کاربری، حریم خصوصی و محتوای کاربر (شما)، قواعد خاص دیگری نیز جزو شرایط استفاده از «واجارو» برای طرفین معامله (کشاورز و خریدار) است که در ادامه آمده است.

الف. ایجاد صفحه فروش و سهم طرفین

  • راه‌اندازی و در اختیار گرفتن فضایی برای عرضه محصولات و خدمات در «واجارو»، رایگان و بدون پرداخت هر گونه هزینه‌ای است اما در ازای هر گونه معاملاتی که به صورت آنلاین و آفلاین از طریق «واجارو» صورت می‌گیرد، بسته به نوع محصول، میزان فروش و عوامل مؤثر نظیر آن، پس از کسر کسورات قانونی (مانند مالیات)،‌ «درصد مشخصی» به «واجارو» تعلق می‌گیرد و امکان استرداد آن به کشاورز (کاربر) وجود ندارد.
  • مبلغ خالص سهم عرضه‌کننده از درآمد حاصل از فروش محصولات عرضه و فروخته‌شده از طریق صفحه اختصاص داده‌شده به عرضه‌کننده، در صورت رضایت مشتری و پس از کسر کسور قانونی، طبق زمان‌بندی «واجارو» برای تسویه مالی دادوستدها،‌ به حساب بانکی (از طریق شماره بانکی شبا) که مالکیت کامل آن متعلق به کشاورز است، پرداخت می‌شود.
  • رویکرد اساسی «واجارو»، کسب رضایت کامل و صد درصدی مشتری نسبت به محصول است، لذا در صورتی که «واجارو» تشخیص دهد، عدم رضایت مشتری به جهت تقصیر یا کوتاهی و سهل‌انگاری عرضه‌کننده بوده است، طبق قوانین بازگرداندن محصول عمل می‌شود.
  • هیچ یک از محصولاتی که در مجموعه بسترهای فراهم‌شده در «واجارو» به فروش می‌رسد توسط «واجارو» تولید و بررسی کیفی نمی‌شود، بلکه همه این کالاها مستقیماً و منفرداً توسط خود کشاورزان، تولید یا عرضه می‌شوند. فلذا «واجارو» علی‌رغم تلاش روزافزون جهت پالایش محصولات عرضه‌شده از جهات مختلف و ایجاد پالایه‌های (فیلترهای) کیفی و قانونی، به دلیل گستردگی جغرافیایی و تنوع محصولات و کالاها، عملاً نمی‌تواند نسبت به تضمین کیفیت، سلامت یا حتی قانونی بودن محصولات از هر جهت، اقدام کند؛ بنابراین صرف نظر از عدم مسئولیت «واجارو» نسبت به کیفیت و سلامت قطعی محصولات عرضه‌شده ، کشاورز ضامن جبران خسارت است و هر گونه ادعایی باید علیه تولید کننده محصول طرح شود و شما (کاربر)، «واجارو» را نسبت به اثرات سویی که ممکن است در اثر خرید و مصرف محصولات خریداری‌شده به شما وارد گردد، مبرّی از مسئولیت خواهید کرد.
  • در «واجارو»، طبق شرایط ذکر شده در قوانین بازگرداندن محصول در این سند، حق لغو سفارش یا بازگردان محصول توسط خریدار محفوظ است و همه کاربران (اعم از خریدار و کشاورز) با تأسیس حساب کاربری، این قوانین و شرایط را مطالعه و می‌پذیرند.
شرایط بازگرداندن محصول

رضایت مشتریان از اصول بنیادین «واجارو» است و «واجارو» همه تلاشش را می‌کند که این رضایت، محقق شود. از این رو، امکان مرجوع کردن کالاهای دارای اشکال، از حقوق مشتری‌های «واجارو» است. ضمن این که به هر حال «واجارو» یک پلتفرم عرضه آنلاین محصولات محلی  است و ذاتاً درصد خطا را نمی‌شود به صفر رساند اما این حق برای مشتری و نیز درخواست کشاورز برای لغو در ارسال، طبق قوانین بازگرداندن محصول (عودت کالا) محفوظ است.

الف. لغو سفارش در ارسال توسط کشاورز
  • کشاورز (کاربر) تا ۱۶ (شانزده) ساعت پس از تاریخ و ساعت ثبت سفارش،‌ حق لغو کل سفارش را در صورت عدم موجودی محصول دارد .
  • در صورت لغو کل سفارش (همه محصولات سبد خرید) توسط کشاورز‌، وجه سفارش با احتساب هزینه ارسال، طبق زمان‌بندی «واجارو» برای تسویه مالی دادوستدها،‌‌ به حساب مشتری برگردانده می‌شود و اگر لغو سفارش نسبت به بعضی از محصولات یک سفارش باشد،‌ تنها وجه خرید همان بخش و بدون احتساب هزینه ارسال (هرچند آن بخش بیشترین وزن سبد خرید را داشته است)، ‌طبق زمان‌بندی «واجارو» برای تسویه مالی دادوستدها،‌‌ به حساب مشتری برگردانده می‌شود.
  • ۴« واجارو » می‌تواند برای کشاورز‌ (کاربر) نسبت به تعداد درخواست لغو سفارش یا تأخیر در ارسال توسط خودش و نیز ثبت عدم رضایت یا گزارش مشکل توسط مشتری، امتیاز منفی و جریمه لحاظ کند.
ب. انصراف از خرید توسط خریدار (کاربر)
  • در هر معامله از راه دور، «مصرف‌کننده» تا ۴۸ ساعت حق انصراف از خرید دارد. آغاز حق انصراف، برای کالاها از تاریخ تسلیم کالا به مصرف‌کننده است و برای خدمات، از روز انعقاد است. از این ‌رو، در «واجارو» مصرف‌کننده با استفاده از لینک رهگیری سفارش که برایش پیامک می‌شود، همچنین از طریق ورود به حساب کاربری خود از طریق سایت ، تا ۴۸ ساعت از حق انصراف خود استفاده کند یا رضایت خود را ثبت یا مشکل را گزارش کند. در غیر این صورت و پس از گذشت هفت روز، سیستم به طور خودکار رضایت مصرف‌کننده را روی سفارش ثبت می‌کند.
  • حق انصراف برای «مصرف‌کننده» لحاظ شده است و این حق در جایی است که یک طرف معامله فروشندگان کالا یا ارائه‌دهندگان خدمات و در طرف دیگر، مصرف‌کننده باشد؛ بنابراین اگر سفارش محصول (کالا و خدمات) به تعداد و به صورت عمده (مغایر با هدف مصرف) صورت بگیرید، حق انصراف شامل آن نمی‌گردد.
ج. لغو سفارش توسط خریدار و پیش از ارسال و تسلیم کالا:

۱. اعمال حق انصراف در فروش کالا، با تسلیم کالا به مصرف‌کننده شروع می‌شود؛ بنابراین شرایط لغو سفارش توسط خریدار و پیش از ارسال و تسلیم کالا از این قرار است:

الف. اگر مشتری (کاربر) پیش از این که کشاورز شروع به خرید مواد اولیه یا تولید یا بسته‌بندی محصول کند یا کالا از طریق انبار کشاورز (مانند طرح یه‌کاسه) ارسال شده باشد، از خرید خود (کل سفارش و سبد خرید) منصرف شود و به «واجارو» اطلاع دهد و لغو سفارش از سوی «واجارو» تأیید شود، سفارش کالا لغو می‌گردد و قیمت کالا و هزینه ارسال، طبق زمان‌بندی «واجارو» برای تسویه مالی دادوستدها،‌‌ به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد.

ب. چنانچه انصراف از خرید، در بازه زمانی خرید مواد اولیه و ساخت یا بسته‌بندی و ارسال باشد، امکان لغو سفارش برای مشتری وجود ندارد.

د. لغو سفارش توسط خریدار و پس از ارسال و تسلیم کالا:

  • برای لغو سفارش پس از تسلیم کالا، لازم است خریدار (کاربر) پس از تحویل گرفتن کالا از فرصت ۴۸ ساعته و نیز امکانات فنی «واجارو» در سایت برای گزارش هر گونه مشکلی استفاده کند. در غیر این صورت، سیستم به طور خودکار رضایت کاربر را روی سفارش ثبت می‌کند و دیگر هیچ ادعایی مسموع نخواهد بود.
  • به طور کلی، در صورت وجود هر گونه مشکل در کل سفارش تحویل گرفته‌شده یا بخشی از آن، خریدار (کاربر) علاوه بر ثبت گزارش، باید محصول/هایی را که مشکل دارند و نیز بسته‌بندی‌ اولیه کشاورز و بسته‌بندی ارسال (مانند کارتن پستی) را بدون تغییرات و مخدوش کردن آن، تا زمان حل و فصل موضوع و بازگرداندن آن‌ها نزد خود نگهداری کند.
  • اگر مغایرت و مشکل، بدون باز کردن بسته‌بندی محصول، قابل‌مشاهده و تشخیص است، لغو سفارش در صورت حفظ وضعیت اصلی و اولیه سفارش، امکان‌پذیر است. همچنین اگر مغایرت و مشکل، پس از باز کردن بسته‌بندی محصول و استفاده از آن، قابل‌مشاهده و تشخیص باشد، لغو سفارش در صورت حفظ وضعیت موجود محصول و بسته‌بندی‌ اولیه کشاورز و بسته‌بندی ارسال، امکان‌پذیر است. در هر دو صورت، خریدار می‌بایست ضمن ثبت گزارش، با «خدمات مشتریان واجارو» برای عودت محصول، تعیین گیرنده («واجارو» یا کشاورز)‌ و نوع ارسال (مانند آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین نوع ارسال) هماهنگ کند.
  • در صورت دریافت ناقص سبد خرید و عدم ارسال بخشی از سفارش توسط کشاورز، خریدار حق انصراف از خرید آن بخش ناقص را دارد که در این صورت، تنها وجه خرید همان بخش ناقص و بدون احتساب هزینه ارسال (هرچند آن بخش بیشترین وزن سبد خرید را داشته است)، طبق زمان‌بندی «واجارو» برای تسویه مالی دادوستدها،‌ به حساب خریدار واریز می‌شود؛ و در صورت عدم انصراف خریدار، کشاورز می‌بایست پس از هماهنگی با «خدمات مشتریان واجارو»، بخش ناقص سفارش را با هزینه خودش برای خریدار ارسال کند.
  • در صورت ارسال محصول اشتباهی و خارج از سفارش ثبت‌شده، خریدار می‌بایست موضوع را به «خدمات مشتریان واجارو» اطلاع دهد و تا حل و فصل شدن مسئله، محصول را نزد خود به امانت نگهداری کند. بدیهی است که کشاورز در مورد ارسال اشتباهی محصول و تبعات آن مسئول خواهد بود.
  • تصاویر محصول برای اطلاع و کمک به خرید درج می‌شوند و تفاوت‌های جزئی محصول با آن‌ها ملاک لغو سفارش نیست، بلکه مغایرت با توضیحات و ویژگی‌های محصول و شرایط سفارش قابل ثبت گزارش و درخواست لغو آن است.
  • در صورت آسیب‌دیدگی محصول/های سفارش بر اثر حمل‌ونقل یا باز کردن بسته‌بندی توسط خریدار، امکان لغو سفارش و انصراف از خرید امکان‌پذیر نیست.
  • اگر لغو سفارش توسط خریدار، به کل سفارش (همه محصولات داخل سبد خریدش) تعلق بگیرد و تأیید شود، وجه سفارش به‌علاوه هزینه ارسال، به وی بازگردانده می‌شود اما اگر به بخشی از سفارش تعلق بگیرد، فقط وجه خرید همان بخش و بدون محاسبه هزینه ارسال (هرچند آن بخش، بیشترین وزن و هزینه ارسال سبد خرید را داشته باشد)، به وی بازگردانده می‌شود.
  • موارد پیش‌بینی‌نشده بری لغو سفارش یا بازگرداندن محصول، طبق توافق «واجارو» و کاربران (کشاورز و خریدار) عمل می‌شود و در صورت اختلاف میان آن‌ها، مرجع رسیدگی به اختلاف و حل و فصل مسئله «واجارو» خواهد بود.
×