گرده گل طبیعی زنبور عسل

ویژگی‌های محصول
  • وزن: 100 گرم, 200 گرم, 500 گرم
  • کشاورز: آقا مصطفی
  • نگهداری: خشک, دور از رطوبت, دور از نور مستقیم
کشاورز: آقا مصطفیویژه

امتیاز: 5.00 از 8
گارانتی بازگشت بی قید و شرط
تضمین کیفیت محصول
خرید مستقیم از کشاورز
موجود در انبار
  • ارسال توسط واجارو
بازگشت
امتیاز: 5.00 از 8(عضویت: 1399-11-23)
44.4% رضایت از فروشنده (9 نفر)
کاملا راضی
کاملا ناراضی
بازگشت
  • ارسال توسط واجارو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار واجارو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک واجارو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تماس بگیرین

توضیحات

.

49% زیر قیمت بازار، مستقیم از زنبوردار خرید کنین

گرده گل طبیعی در عین اینکه انرژی زیادی داره، ماده‌ای با کالری کم محسوب میشه و از این نظر برای چربی سوزی و لاغری بسیار مفیده. گرده گل زنبور عسل رو برای درمان بیماری‌های پروستات، دیابت، لاغری و باروری مردان و زنان استفاده می‌کنن.
نام محصول: گرده گل
قفسه محصول: عسل و فرآورده ها
کد محصول : GHA27
نام زنبوردار: آقا مصطفی
منطقه: اشکراب
سال تولید: 1402

گرده گل طب

مشخصات

وزن

100 گرم, 200 گرم, 500 گرم

کشاورز

آقا مصطفی

نگهداری

خشک, دور از رطوبت, دور از نور مستقیم

آقا مصطفی (زندگینامه کشاورز)


آدرس:  روستای اِشکَراب, لنگرود, گیلان, ایران

درباره آقا مصطفی

آقا مصطفی از معدود آدم‌های خوش‌شانس روزگار ماست که الان داره تو رشته‌‌ای کار میکنه که به تحصیلاتش ارتباط داره. ایشون تغذیه دام خونده و تونسته فوق لیسانس این رشته‌ رو هم دریافت کنه. مصطفی طی 14 سال تجربه تونسته برای چندمین سال پیاپی زنبوردار نمونه استان گیلان بشه. اگه بخوایم به لیست محصولاتی که آقا مصطفی تو واجارو داره اشاره کنیم لیست بلند بالایی میشه. تقریبا همه عسل‌های طبیعی بهارنارنج، آویشن، اقاقیا، کنار و شبدر-یونجه رو میفروشه و حتی تو محصولات دیگه عسل مثل ژل رویال، گرده و بره موم هم فعالیت‌های زیادی داره. علاقه و اشتیاقی که مصطفی به کار و حرفه‌اش داره بیشتر از این حرفاس و اون جدا از پرورش و فروش عسل، دنبال روش‌هاییه که از زهر زنبور استفاده کنه. ازطرفی اعتقاد داره گرده‌افشانی زنبورها خیلی مهمه و بدون اون بشر و هیچ جنبده‌ای فرصتی برای ادامه حیاتش نداره! اینکه الان تو زنبورستان آقا مصطفی میتونین چیزایی مثل زهر زنبور و ژل رویال پیدا کنین، پشتش سال‌ها تحقیق، تلاش و زحمت پنهان شده. تو یه کلام باید بگیم آقا مصطفی برای داشتن این زنبورستان و محصولاتش خیلی زحمت میکشه.