باشگاه مشتریان واجارو 🥳 😍

خرید بادام زمینی

خرید بادام زمینی

بادام زمینی کشاورزان واجــارو همین حالا، مستقیم از کشاورز خرید کنین

بادام زمینی این ماده خوشمزه و مفید هرچند از دسته حبوباتی مثل سویا، لوبیا و … هست، اما سال‌هاست اون رو بین آجیل‌ها و مغزیجات دیگه استفاده میکنیم. خرید بادام زمینی و مصرف روزانه اون بخاطر پروتئین و انرژی‌ای که مثل حبوبات دیگه داره، خیلی بین مردم رایجه و نسبت به مغزیجات دیگه مثل پسته و گردو قیمت پایین‌تری داره.
 
فروش بادام زمینی عموما به عنوان ماده‌ای سرشار از فسفر، ویتامین و مواد مغذی، در همه جای جهان صورت میگیره، ولی منشا پیدایش اون به آمریکای جنوبی برمیگرده. واجارو، بستر فروش آنلاین محصولات کشاورزی، تمام محصولاتش مثل بادام زمینی، فندق و … رو با گارانتی و بدون هیچ واسطه‌ای در اختیار دوست‌داران سلامت قرار میده. بادام زمینی هم یکی از اون محصولات پرفروشه که جدای از خواصش برای بدن، طعم خوبی داره و هرکسی دوست داره یکبارم شده از شهرهای شمالی کشور اون رو تهیه کنه.

بادام زمینی و خواص منحصر به فرد

حالا قراره بگیم بادام زمینی خوشمزه ما که مصرفش برای کودکان هم زیاد توصیه میشه، چه خواصی داره که ما ازش بی خبریم. بادام زمینی در هر ۱۰۰ گرم حدود ۵۶۷ کالری داره و با آنتی اکسیدان هایی که درونش نهفته‌ هست. نقش حفاظتی در برابر سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی و عفونت‌های ویروسی ایفا میکنه.

خرید بادوم زمینی به عنوان منبع پروتئین، فیبر، ویتامین E و چربی‌های غیر اشباع تقریبا برای همه افراد مفیده و کارشناسان طب سنتی هم مصرف این مغز خوشمزه رو توصیه میکنن. ما سعی کردیم بهترین خواص بادام زمینی رو براتون به صورت یه لیست آماده کنیم تا موقع خرید بادام زمینی با خواصش هم آشنا بشید.

  • کمک به تنظیم فشار خون، تنظیم ضربان قلب و جلوگیری از گرفتگی عضلانی بخاطر پتاسیم موجود در بادام زمینی
  • فسفر موجود در بادام زمینی به رفع خستگی کمک زیادی میکنه و از ضعف بدن جلوگیری میکنه.
  • از اونجایی که ویتامین E از ویتامین‌های اصلی موجود در بادام زمینی هست، خرید بادوم زمینی و مصرف روزانه‌اش نیاز بدن شما رو به طور کامل تامین میکنه.
  • ویتامین B3 که توی بادام زمینی وجود داره باعث افزایش کلسترول خوب (HDL) میشه و از آلزایمر هم جلوگیری میکنه.
  • بادام زمینی به عنوان منبع غنی پروتئین (۲۲ تا ۳۰ درصد) و چربی های غیر اشباع میتونه نیاز بدن شما به پروتئین سالم گیاهی رو برطرف کنه.
  • مصرف بادام زمینی در رژیم غذایی به حفظ سلامت بدنتون و کاهش وزن هم کمک زیادی میکنه

طبق بعضی از مطالعات انجام شده، خرید بادام زمینی و گنجاندن اون در میان وعده غذایی برای افرادی که به سنگ کلیه یا سنگ صفرا مبتلا هستن، بسیار مفیده و به سلامتشون کمک زیادی میکنه.

خرید بادام زمینی از کدوم منطقه؟

جالبه بدونید مناطق نیمه گرمسیر و مرطوب مکان‌های بهتری برای کشت و فروش بادام زمینی هستن و به همین دلیله که سطح زیر کشت بادام زمینی در گیلان و شهرستان های اون به ۳ هزار هکتار میرسه. فروش بادام زمینی با انواع مختلفش مثل بادام زمینی خام، برشته، نمکی یا کچاپ تقریبا در همه شهرهای ایران انجام میگیره.

 

یک پیشنهاد دوستانه
با خرید اینترنتی بادام زمینی از کشاورزان متعهد روستایی واجارو خیالتون بابت استفاده از بادام زمینی خوب راحت میشه! درضمن گارانتی اصالت برای خرید بادام هم چاشنی محصولاتمون هست.

با خیال راحت مستقیم از کشاورز بخریـــم

خریـد بی واسطه از کشـاورز

48 ساعت ضمانـت بازگشت

ارسال به سراسر کشـور

محصـول آزمایش شده

محصـول شناسنامه دار

بادام زمینی کشاورزان واجــارو همین حالا، مستقیم از کشاورز خرید کنین

سوالات متداول خرید بادام زمینی

اگه دیابت دارین و میخواین برای خرید بادوم زمینی اقدام کنین، جای نگرانی نیست! چون خوشبختانه بادام زمینی مقدار کمی کربوهیدرات داره (۱۳ درصد کل وزن بادام زمینی) و بنابراین افراد دیابتی هم میتونن از مزه عالی اون لذت ببرن.
به جز آلرژی اونم در بعضی از افراد، عوارض جانبی دیگه ای با مصرف بادام زمینی مشاهده نشده. افرادی هم که فشار خون بالایی دارن، بهتره که از نوع خام بادام زمینی استفاده کنن و مصرف بادام زمینی بوداده یا شور بهشون توصیه نمیشه.
اگه میخواین بادام زمینی با کیفیت رو مستقیماً از یه کشاورز کاردرست تهیه کنین، کافیه از قفسه خواروبار، انواع بادام زمینی کشاورزهای مختلف رو ببینین و محصول مورد نظرتون رو به سبد خرید اضافه کنین و سفارشتون رو تکمیل کنین تا بعد چند روز درب منزل به دستتون برسه. به همین سادگی!

اگر دنبال یه صبحونه پرانرژی و خوشمزه هستید حتما کره بادوم زمینی کشاورزای واجارو رو امتحان کنید. همچنین امکان خرید بادام زمینی خام، شور یا بعضی از طعمای دیگه هم برای شما فراهم شده تا مزه های متفاوت این دانه پرخاصیت رو بچشید.

نظرات شما

*
*

    زهرا فولادی مقدم 13 اردیبهشت 1400 پاسخ

    سلام و خداقوت به واجاروهای عزیز . من از محصولاتتون استفاده کردم و واقعا هنوز نتونستم طعم خوب بادام زمینیتونو جای دیگه پیدا کنم. پرکار باشید

      جواد 15 اردیبهشت 1400 پاسخ

      سلام و عرض ادب خانم فولادی مقدم عزیز
      باعث خوشحالی و افتخار ماست که محصولات کشاورز هامون مورد قبولتون قرار گرفته
      شاد و سلامت باشین

    حسام الدین زارعی 21 اردیبهشت 1400 پاسخ

    بادوم زمینی محصول امساله؟

      جواد 19 خرداد 1400 پاسخ

      سلام
      بله امساله هست

    9177630369 14 تیر 1400 پاسخ

    سلام - متاسفانه موردی برای سفارش خرید بادام زمینی پیدا نکردم.

      جواد حمیدی 17 تیر 1400 پاسخ

      سلام و عرض ادب
      همکارا برای راهنمایی تماس میگیرن خدمتتون

    ساناز 11 شهریور 1400 پاسخ

    سلام من هرکاری کردم نتونستم خرید بزنم ازتون لطفا ی شماره تماس بذارید

      جواد 13 شهریور 1400 پاسخ

      سلام و عرض ادب
      09229009616
      خدمت شما

    فاطمه ضیایی 12 آذر 1401 پاسخ

    من به تازگی از واجارو خرید کردم نحوه ارسال و برخورد کارکنان بسیار عالی بود و همچنین محصول ارسالی من که گرده گل بود نیز بسیار با کیفیت بازهم ممنون و سپاسگزارم

      جواد حمیدی 13 آذر 1401 پاسخ

      سلام و عرض ادب
      بسیار خوشحالیم از اینکه محصولات مورد پسندتون بوده
      شاد و سلامت باشید

×