روغن زیتون فرابکر سید مهدی

(دیدگاه 8 کاربر)
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 1 لیتر, 1-
کشاورز: سید مهدی

امتیاز: 4.88 از 8
گارانتی بازگشت بی قید و شرط
تضمین کیفیت محصول
خرید مستقیم از کشاورز
موجود در انبار
  • ارسال توسط واجارو
بازگشت
امتیاز: 4.88 از 8(عضویت: 1399-12-02)
50% رضایت از فروشنده (8 نفر)
کاملا راضی
کاملا ناراضی
بازگشت
  • ارسال توسط واجارو
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار واجارو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک واجارو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تماس بگیرین

توضیحات

خرید روغن زیتون فرابکر سید مهدی

(مورد تایید مرکز تحقیقات زیتون کشور با برگه آزمایشگاه و آزمایش حسی روغن زیتون توسط متخصصین)

برای انتخاب روغن زیتون با کیفیت، اولین کار بوییدن روغنه. روغن زیتون خوب بوی زیتون یا سبزی یا سیب میده که این بو بسته به نوع یا زمان برداشت زیتون متفاوته. جالبه بدونین که اگر بوی فلز حس کردین، احتمالا روغن یا نامرغوبه یا فاسد شده.
می تونین خرید روغن زیتون رو با خیال راحت به صورت اینترنتی و  مستقیماً از باغدار در واجارو تجربه کنید و نگران اصلی یا تقلبی بودن روغن زیتون هم نباشید.
نام محصول: روغن زیتون فرابکر
قفسه محصول: قفسه زیتون
کد محصول : RZA64
نام باغدار: سید مهدی
منطقه: گیلِوان (طارم)
سال تولید: ۱۴۰۱

تنها راه مطمئن شدن از اصل و خالص بودن روغن زیتون، آزمایش کردن اون توی آزمایشگاه و تست حسی توسط متخصصین این حوزه‌ست.  روغن زیتون فرابکر سید مهدی رو براتون آوردیم که از بهترین‌های روغن زیتونه و به گفته مرکز تحقیقات زیتون رودبار جزو بهترین‌های ایران محسوب میشه. حالا می‌تونین خرید روغن زیتون رو با خیال راحت به صورت اینترنتی مستقیم از باغدار انجام بدین.

برای انتخاب روغن زیتون با کیفیت، اولین کار بوییدن روغنه. روغن زیتون خوب بوی زیتون یا سبزی یا سیب میده که این بو بسته به نوع یا زمان برداشت زیتون متفاوته. اگر بوی فلز احساس کردین، احتمالا روغن یا نامرغوبه یا فاسد شده.

کار بعدی که باید انجام بدین، چشیدن روغن زیتونه. برای این کار روغن رو روی زبانتون بریزین. مزه روغن نامرغوب روی زبان به آرامی پخش میشه. با چشیدن روغن‌های خوب معمولا در انتهای دهان مزه تندی حس میشه که نشونه برداشت زیتون نارسه در صورتی که زیتون رسیده‌تر باشه، مقدار تندی اون کم میشه.

مشخصات

وزن

1 لیتر, 1-

8 دیدگاه برای روغن زیتون فرابکر سید مهدی

  1. مریم پاسخ

    روغن خیلی خوبی بود دستتنون درد نکنه می خواستم دوباره خرید کنم ولی در انبار موجود نیست کی می آرید؟

  2. 9213350876 پاسخ

    رغن خوب وا با کیفیت بود

  3. 9213350876 پاسخ

    روغن خوب وا کیفیتی بود

  4. 9214216960 پاسخ

    روغن باکیفیت و طبیعیه

  5. 9030391483 پاسخ

    روغن بسیار عالی دست شما درد نکنه

  6. مجید بایراش پاسخ

    روغن شما طعم ماهی رو عالی کرد.

  7. 9164427587 پاسخ

    روغن طبیعی و باکیفیتیه

  8. محمد حسین بیات پاسخ

    خیلی باکیفیت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت:
بسته بندی:
زمان ارسال:

سید مهدی (زندگینامه کشاورز)


آدرس:  روستای گیلِوان, طارم, زنجان, ایران

درباره سید مهدی

برادرای موسوی باغدارای نمونه طارم هستن و تونستن تو این منطقه برای خودشون اسم و رسمی پیدا کنن. سید مهدی و سید محمد از جمله جوونایی هستن که به جای نقل مکان به شهر، تصمیم گرفتن رشته آباواجدادی‌شون رو ادامه بدن. شاید این اسم و رسم شما رو هم به‌اشتباه بندازه و فکر کنین ایشون خیلی سن‌وسال دارن. اما سید مهدی یه جوون پرتلاش 28 ساله است که همراه برادرش شغل پدری‌شون رو ادامه دادن. حتما میدونین که طارمه و زیتون‌های نابش! اونا به طور تخصصی تولید روغن زیتون انجام میدن که اعتبار زیادی رو تو این صنعت به اسم خودشون کردن. روغن زیتون های سید مهدی تاییدیه آزمایشگاهی و ارزیابی حسی بین المللی داره. جالبه بدونین این شغل تو خاندان موسوی ریشه‌داره و خیلی از درخت‌های زیتون اونا رو پدران و پدربزرگ‌هاشون کاشتن. خیلی از این درختا قدمت‌شون حتی به 40 سال هم می‌رسه. درواقع اونا با این شعار بزرگ و البته دست‌یافتنی کارشون رو شروع کردن که هیچ‌چیزی مهم‌تر از سلامتی نیست. این برادرای زحمت‌کش دوست دارن اعتبار و بزرگی پدران‌شون تو این صنعت رو با عرضه محصولات کشاورزی درجه یک و سالم همچنان حفظ کنن.

هیچ محصولی یافت نشد!