باشگاه مشتریان واجارو 🥳 😍

لاغری با گردو

گردو برای لاغری بسیار مفید است.

به ‌همان میزان که تلاش‌های بی‌وقفه در باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی در کاهش وزن اهمیت داره، تغذیه مناسب هم بسیار مهمه. در این رابطه باید بدونین لاغری با گردو امکان‌پذیره اما نیاز به یک برنامه‌ریزی منسجم غذایی داره. اما آیا با خواص این دانه روغنی در بحث کاهش وزن آشنا هستین؟

خواص گردو برای همه افراد از کودک تا بزرگسال مفید گزارش‌شده. آیا می‌دونین ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در این محصول چه مواردی هست؟ بدن برای پایین آوردن وزن اضافه به چه ویتامین‌هایی نیاز داره؟ اگه در این مورد کم‌دقت باشین و بدون برنامه با تغذیه نامناسب و کمبود ویتامین مواجه بشین؛ نه‌تنها از لاغری لذت نمی‌برین بلکه در آینده‌ای نزدیک برای سلامتی‌تون مشکل‌ساز می‌شه. بنابراین در این مقاله تصمیم داریم در مورد متدهای لاغری با استفاده از گردوی تازه و باکیفیت صحبت کنیم. با ما همراه باشین تا ترفندهای این اقدام و فوایدی که براتون داره رو با هم مرور کنیم.

لاغری با مصرف گردو امکان پذیر است.

چرا لاغری با گردو توصیه می‌شه؟

گردو با انواع ویتامین‌ها و املاح معدنی یکی از مهم‌ترین دانه‌های روغنی به‌شمار می‌ره که نه‌تنها انرژی موردنیاز بدن رو تامین می‌کنه بلکه برای رشد و تقویت ماهیچه‌ها بسیار مفیده. برای لاغرشدن باید برنامه‌ای برای سوزاندن چربی و راهکاری برای جبران اون یعنی عضله‌سازی داشته باشین و برای این کار نیاز هست که از خوراکی‌های پرفایده استفاده بشه. در این مبحث پیرامون نقش و فایده این مغز خوشمزه و میزان و نحوه مصرفش گفتگو می‌کنیم. برای لاغری با گردو نیاز به اطلاعات کارشناسی ‌شده دارین؛ پس از همین حالا تجدیدنظری روی سیستم رژیم غذایی‌تون انجام بدین.

درسته در فکر لاغری و از دست دادن وزن اضافه هستین اما یادتون باشه بدن انسان در هر موقعیتی علاوه بر پروتئین، کربوهیدرات و چربی‌ها به انواع ویتامین‌ها هم نیاز داره. افراد در شرایط عادی در طول روز توجه زیادی به دریافت میزان و تنوع ویتامین در مواد غذایی مصرفی ندارن. اما برای این که در شرایط مناسبی برای رژیم لاغری قرار بگیرین، وضع کمی‌ متفاوت می‌شه. باید دو دسته ویتامین در طول روز به بدن برسونین.

در صورتی که اطلاعات کافی داشته باشین می‌تونین میزان جذب ویتامین‌های مغذی در برنامه روزانه رو ثبت کنین. با این اقدام بسیار سازماندهی شده پیش می‌رین و نتیجه دریافتی موفقیت‌آمیزتره. بنابراین دو دسته ویتامین‌هایی که در جریان لاغری با گردو باید توسط بدن جذب بشه رو در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

نقش تعیین کننده گردو در لاغری

لازمه همه افراد این تفکر صحیح رو در زندگی روزانه داشته باشن که برای تعادل در وزن ابتدا باید به حفظ سلامتی توجه بشه. گفتیم بدن به دو دسته ویتامین نیاز داره. این ویتامین‌های مخصوص عبارت هستن از:

  1. ویتامین‌هایی که محلول در چربی هستن و در بافت چربی‌های موجود در بدن ذخیره می‌شن.
  2. ویتامین‌هایی که محلول در آب هستن. این دسته از ویتامین‌ها باید روزانه به بدن برسه، چون این قابلیت رو ندارن که در بدن ذخیره‌سازی بشن.

در این رابطه جالبه بدونین گردو یکی از دانه‌های روغنی پرویتامین و حاوی ترکیبات آلی و معدنیه و در هر دو دسته بالا می‌تونه نقش موثری داشته باشه. در گروه اول فواید گردو توسط ویتامین‌های A , E و در گروه دوم ویتامین‌های خانواده B,C به‌راحتی تامین می‌شه.

همچنین آنتی‌اکسیدان، روغن‌های غیر‌اشباع مفید، پروتئین، کربوهیدرات، فیبر، اسید فولیک، ویتامین A,B,C,D,E، آهن، مس، روی، منگنز، منیزیم، اسیدهای‌چرب امگا 3و6و9، فیبر، ‌سدیم، پتاسیم، کلسیم و کالری از جمله محتویات گردو هستن. تمامی ‌‌این موارد باید در دورانی که رژیم‌های غذایی لاغری رو طی می‌کنین، وارد بدن بشه.

علاوه بر این‌ها باید دقت کنین که لاغری با گردو به دلیل کالری بالایی که داره، برای افرادی که دوست ندارن غذاهای پرحجم مصرف کنن، خیلی موثره. چون یه مکمل بسیار قوی هست و 25 الی 30 گرم از این مغز خوش خوراک ویتامین روزانه رو تامین می‌کنه.

گردو نقش مهمی در کاهش وزن و لاغری افراد دارد.

مواد مغذی  موجود در گردو چطوری به لاغرشدن کمک می‌کنن؟

ویتامین‌های موجود در این دانه روغنی هر کدام به نوعی بر کاهش وزن تاثیرگذارن. حتما می‌پرسین چجوری؟ صددرصد شنیدین در بین دوستان و اطرافیانتون افرادی بودن که پس از مدتی پیروی از رژیم خسته شدن و از ادامه راه صرف‌نظر کردن.

اما چرا بسیاری از رژیم‌های لاغری بی‌نتیجه رها می‌شه؟ دلیلش ضعف بدنی و کمبود ویتامینه که تحمل و طاقت رو از فرد می‌گیره. اگه بتونین سازماندهی کنین که مواد مورد نیاز بدن تامین بشه، هیچ وقت خسته نمی‌شین و با مداومت به وزن دلخواه و مطلوب می‌رسین.

در این رابطه باید بدونین پروتئین و کربوهیدراتی که در مغزها وجود داره، به ماهیچه‌ و عضلات قوت می‌ده و همچنین سبب تقویت مفاصل و استخوان‌ها می‌شه. وجود آنتی‌اکسیدان قوی به‌عنوان مکمل طبیعی برای تقویت و سلامت سلول‌های بدن عمل می‌کنه.

حالا جالبه بدونین گردو با تامین کالری که نیاز اصلی بدن رو تشکیل می‌ده نه‌تنها چاق‌کننده نیست بلکه از جمله موارد مهم و ضروری برای سوخت‌وساز و فعل و ‌انفعالات بدنه.

ترکیب گردو به همراه عسل و مواد لبنی در وعده صبحانه انرژی مفید بدن رو در طول روز تامین‌ می‌کنه و با ارزش غذایی بالا در طولانی مدت، بدن اشتهای کاذب و میل به خوردن تنقلات مضر رو حذف می‌کنه. گردو فیبر هم داره و سیری طولانی مدت به همراه خواهد داشت. پس بهتره به جای روی آوردن به قرص‌ها و داروهای لاغرکننده شیمیایی، متدهای لاغری با گردو رو جایگزین کنین.

گردو برای لاغری بسیار مفید است.

ویتامین های مفید در لاغری با گردو!

ویتامین‌های خانواده A علاوه بر تقویت سیستم بینایی به ساخت پروتئین در بدن کمک می‌کنه و در نهایت به تقویت ماهیچه می‌پردازه. طی فرآیند رژیم لاغری کمبود گلیکوژن در بدن به وجود نمیاد. گلیکوژن به‌عنوان یک منبع انرژی مطرحه و وجود ویتامین A به تولید گلیکوژن در بدن کمک زیادی می‌کنه. همچنین ویتامین‌های خانواده B به تقویت عملکرد اعضا کمک می‌کنه. در واقع این ویتامین یک نوع سوخت برای حرکت و افزایش فعالیت‌ها به شمار می‌ره. لازم به ذکره کلیه زنجیره خانواده ویتامین B در گردو وجود داره.

ویتامین‌ C با نام علمی ‌اسید اسکوربیک به نوعی یک آنتی‌اکسیدان قوی در کاهش استرس و اضطراب روزانه هست. در این رابطه باید بدونین تنش‌های روحی عاملی برای پرخوریه و کمک به جذب حداکثری آهن دمصرف گردو برای افرادی که قصد کاهش وزن و تناسب اندام را دارند توصیه می‌شود.ر بدن از جمله مزیت‌های لاغری با گردو محسوب می‌شه. ویتامین‌های خانواده D جذب کلسیم و فسفر در بدن رو افزایش می‌ده. یکی از دلایل وجود کلسیم در بدن ساخت و تقویت استخوان‌ها هست. با مصرف این مغز مفید در آینده دچار پوکی استخوان نمی‌شین.

ویتامین‌ E  به رشد و تکثیر سلولی کمک می‌کنه. همچنین سلامت پوست تضمین می‌شه. در روند لاغری پوست آسیب زیادی می‌بینه و پوست صورت بدون مواد مغذی و این ویتامین، خشک و کدر میشه. پس برای حفظ زیبایی این ارگان مهم بدن در جریان کاهش وزن، از خواص گردو غافل نشین.

 

ویژگی های مثبت گردو در رژیم لاغری

علاوه بر حجم ویتامین‌های مفیدی که این ماده به بدن می‌رسونه؛ مصرف صحیح، میزان قندخون رو کاهش‌ می‌ده و برای افراد مستعد دیابت بسیار مفیده. همچنین سیستم ایمنی بدن تقویت می‌شه.  به علاوه عمل گوارش، هضم و دفع به‌درستی پیش می‌ره. در بحث لاغری دقت داشته باشین که خیلی ساده و بدون دردسر نمی‌تونین به وزن دلخواه برسین. طب سنتی با استفاده از مواد طبیعی و ترسیم برنامه‌ریزی منسجم شما رو به هدف نزدیک می‌کنه. برای این کار چند نکته مهم رو به خاطر بسپارین:

  • خوراکی‌های مصرفی در طول روز باید از بین مواد مغذی و سلامت محور انتخاب بشه.
  • چربی‌ها، مواد قندی، الکلی و غذاهای پرنمک رو کاهش بدین.
  • استفاده از فیبر موجود در گردو بسیار اهمیت داره.
  • روند لاغری با گردو رو در کنار ورزش‌های سبک و نرمش‌های آرام فراموش نکنین.

با این متدها چربی‌های اطراف شکم بسیار آهسته و به مرور زمان آب می‌شن. پس خاصیت چربی‌سوزی این خوراکی شگفت‌انگیز رو به خاطر بسپارین. نکته نهایی میزان و نحوه مصرف گردو هست. بهترین زمان مصرف بین دو وعده غذاییه و تا حدود زیادی سبب می‌شه غذای کم‌تری در وعده‌های غذایی بخورین.

گردو سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی است.

کلام آخر

در این مقاله گفتیم که رژیم‌های لاغری زیادی برای کاهش اشتها و از دست‌دادن وزن زائد بدن تعریف شدن اما در سیستم لاغری با گردو، افتادگی و شل‌شدن پوست به وجود نمیاد. مصرف اصولی این ماده مثل یک آبرسان و مرطوب‌کننده موثر در سلامت پوست نقش مهمی‌ ایفا می‌کنه. ضمن اینکه لاغری با این مغز موجب تامین ویتامین‌ها و نیازهای بدن می‌شه و روند رژیم با گردو به‌خوبی پیش می‌ره. در خرید گردو باید به تازه و درجه یک بودنش اهمیت بدین. در این رابطه جالبه بدونین فروشگاه واجارو باغداران حرفه‌ای رو گردهم آورده و خریداران رو دعوت می‌کنه که بدون واسطه محصولات کشاورزی مرغوب رو از خود تولیدکننده خریداری کنن. برای تهیه این محصول باید به وب‌سایت واجارو مراجعه کنین و انواع مختلف رو به همراه قیمت ببینین. به طوری که در نهایت گردوی تازه و باکیفیت رو درب منزل تحویل بگیرین.

0
نظرات شما

*
*

×