باشگاه مشتریان واجارو 🥳 😍

قیمت عسل طبیعی سال 1401

قیمت عسل طبیعی

عسل طبیعی معجون خالصی از طبیعته که مثل یک اکسیر حیات هر دردی رو درمون میکنه! شاید فکر کنین که همچین تعریفی از عسل کمی اغراق‌آمیز باشه. ولی اگه کمی درباره عسل مطالعه کنین، متوجه میشین که همچین ادعایی درباره عسل واقعیه. البته این خاصیت‌هاییه که فقط تو عسل طبیعی میتونین انتظارش رو داشته باشین.

به همین دلیله که همه دنبال نمونه‌های عسل طبیعی هستن و حاضرن براش هر قیمتی رو بپردازن. حالا که صحبت از قیمت عسل طبیعی شد، باید بگیم که حرف و حدیث درباره قیمت عسل خیلی زیاده.

قیمت عسل طبیعی
علت همچین مسئله‌ای اینه که بازار عسلای تقلبی خیلی گرمه و واسه مشتریا تشخیص عسل اصل از تقلبی یکمی سخت شده. ما تو این مقاله سعی می‌کنیم که قیمت‌های واقعی عسل طبیعی رو بهتون بگیم و راه‌هایی رو پیشنهاد کنیم که بتونین فرق بینشون رو سریع تشخیص بدین. چیزای زیادی تو قیمت عسل طبیعی تاثیر میذارن و باعث میشن که قیمتش بیشتر از بقیه عسل‌ها باشه. ما رو تا آخر مقاله تنها نذارین!

چه عواملی تو قیمت عسل طبیعی تاثیر میذارن؟

درسته که عسل طبیعی خواص زیادی داره اما فقط همین مسئله نیست که قیمت اونو تغییر داده! نباید انتظار داشته باشین یه عسل باکیفیت، ارگانیک و پر از خاصیت رو خیلی ارزون بخرین. برعکسش هم صادقه و نمیتونین از یک عسل ارزون انتظار معجزه داشته باشین. پس برای هر چیزی بهای واقعی شو پرداخت کنین و از ثمراتش بهره ببرین.

بیاین در ادامه برخی از فاکتورهایی که مستقیم تو قیمت عسل طبیعی اثر میذارن رو با هم بررسی کنیم.

  • کیفیت
  • ارگانیک بودن
  • محل تولید
  • تنوع

کیفیت

بی رودربایستی باید بگیم که شفای زخم‌ها، درمان همه مدل عفونت، به دست آوردن آرامش و خیلی از خاصیت‌های دیگه رو باید از یک عسل طبیعی و البته باکیفیت بخواین. اگه دریایی از یک عسل بی‌کیفیت و تقلبی رو روی زخم‌هاتون بمالین و سال‌ها انتظار بکشین، هیچ اتفاق عجیبی رخ نمیده!

کیفیت حرف اول و آخر تو خرید عسله! یعنی اگه یک زمان تصمیم گرفتین که به قول خودتون صرفه‌جویی کنین و یک عسل ارزون بخرین، بدونین که همون اندک پولتون رو هم توی جوب ریختین. عسل باکیفیت حاصل زحمات گروهی زنبورهای کندوهای طبیعی هستن.

اما بقیه عسل‌های تقلبی و بی‌کیفیت نتیجه فرآوری‌های شیمیایی و غیرطبیعی هستن. پس خیلی منطقیه که قیمت عسل طبیعی گون و بقیه نمونه‌های طبیعی خیلی بیشتر از نمونه‌های تقلبی و فیک باشه. بنابراین واسه خرید عسل طبیعی مرغوب باید بیشتر خرج کنین.

نکته

شاید یک عسل گرون قیمت حتما و لزوما باکیفیت و طبیعی نباشه! اما یک عسل ارزون حتما بی‌کیفیت و تقلبیه! هیچ‌وقت این اصل رو موقع خرید عسل فراموش نکنین.

ارگانیگ بودن

خیلیا فرق بین عسل باکیفیت و عسل ارگانیک رو نمیدونن! عسل ارگانیک به عسلی میگن که زنبورهای عسل خیلی خوب و سالم تغذیه میشن و هیچ ماده شیمیایی رو مصرف نمیکنن. درواقع زنبورداری‌هایی که عسل ارگانیک تولید میکنن، حواسشون به تغذیه، رفت‌وآمد و سلامتی زنبورها هست! شما تصور کنین که زنبور موقع پرورش کلی ماده شیمیایی مصرف کرده باشه یا به محل‌های آلوده اطرافش رفت‌وآمد کرده باشه.

خب نتیجه چی میشه؟

درسته که عسلی که به دست شما میرسه طبیعیه، اما شاید سالم نباشه!! پس حواستون رو جمع کنین و هرجور شده فقط نمونه‌های طبیعی و ارگانیک بخرین. مسلما هر چقدر زحمتی که برای تولید یک محصول کشیده میشه بیشتر باشه، قیمت اونم بیشتره. پس قیمت عسل طبیعی گشنیز خیلی بیشتر از بقیه مدلای عسل ارزون، غیرطبیعی و ناسالمه!

میدونستین بعضی از عسلای غیر ارگانیک، زنبورهایی دارن که حتی بیمار بودن و تحت درمان‌های شیمیایی قرار گرفتن؟ انتخاب با خودتونه!!

کجا تولید شده؟

طبیعت منطقه‌ای که زنبورها توش رفت‌وآمد میکنن و محل تغذیه‌شون حساب میشه پس خیلی مهمه! زنبوری رو در نظر بگیرین که تو محیط طبیعی دشت و چمن‌زار تغذیه میکنه یا توی محیط کوهستان نفس میکشه و زندگی میکنه. حالا اونو با یک زنبور تو محیط آلوده و ماشینی مقایسه کنین! از نظر شما عسلی که تولید میکنن تفاوتی نداره؟

قیمت عسل طبیعی

عسل‌های مخصوص غرب کشور و کوهستان‌های اون منطقه، معمولا فقط نوع خاصی از عسل رو تولید میکنن. دلیلش به انواع پوشش گیاهی اون منطقه برمیگرده که فقط شامل گیاهای خاصی مثل گون یا گشنیز میشه. پس قیمت عسل طبیعی چهل گیاه یا هر نوع عسل دیگه‌ای که تو محیط فوق‌العاده‌ای حاصل شده، خیلی بیشتر از بقیه عسل‌ها است. این قیمت نسبت به ارزش غذایی عسل واقعا مناسبه!

تنوع

هر کدوم از انواع عسل‌هایی که تو بازار وجود دارن، خاصیت‌های مختلفی دارن. مثلا یکی از نمونه‌ها برای دردهای مفاصل خوبن، بعضیای دیگه واسه پایین آوردن قند و همینطور این تقسیم‌بندی‌ها وجود داره. پس تنوعی که عسل طبیعی داره، باعث میشه که همه نوع نیازی رو پوشش بده.

واسه همین هر مشتری با توجه به نیازهایی که داره، تصمیم به استفاده از مدل خاصی از عسل میگیره و حاضره قیمتش رو بپردازه. پس تنوع هم یه جورایی تو کم یا زیاد شدن قیمت عسل طبیعی موثره!

چرا قیمت عسل طبیعی انقدر زیاده؟

اگه قسمت قبلی رو خوب مطالعه کرده باشین، حتما تا حالا فهمیدین که عسل طبیعی چه تفاوت‌هایی با عسل معمولی داره. پس وقتی شما هزینه زیادی رو پرداخت میکنین، درواقع دارین پول کیفیت خوب عسل و ارگانیک بودن اونو میدین.

اگه برای شما لیستی از خاصیت‌هایی که هر کدوم از نمونه‌های عسل طبیعی مثل عسل طبیعی گون دارن رو ردیف می‌کردیم، دیگه حتی یک بار هم درباره اینکه چرا قیمت عسل طبیعی زیاده نمیپرسیدین! ما نمیخوایم تبلیغ اضافه‌ای بکنیم.

واسه همین فقط به خاصیت‌هایی که ابن سینا درباره عسل طبیعی گفته اشاره میکنیم و قضاوت رو به عهده خودتون میذاریم.

  • درمان سرفه و عفونت ریه
  • شفای انواع و اقسام آلرژی‌ها و حساسیت‌های خیلی شدید
  • مشکلات رفلاکس معده رو حل میکنه
  • زخم‌ها و سوختگی‌ها رو کاملا شفا میده!
  • مثل قرص خواب عمل میکنه و بی‌خوابی رو کامل درمان میکنه
  • عسل میتونه هر عفونتی رو که فکر کنید، درمان کنه!
  • از بروز سرطان‌ها جلوگیری میکنه
  • آکنه‌های پوستی رو با عسل رفع کنین
  • با عسل طبیعی به جنگ پیری برین


البته اینا فقط یک سری از خاصیت‌های عسل طبیعی بودن. پس وقتی جاهای مختلف درباره قیمت عسل طبیعی شنیدین، تعجب نکنین و هر مبلغی رو برای قیمت عسل طبیعی گشنیز پرداخت کنین و بدونین که هیچ‌وقت ضرر نمی‌کنین!

چجوری قیمت واقعی عسل رو تشخیص بدیم؟

درسته که قیمت عسل طبیعی خیلی بیشتر از نمونه‌های تقلبیه!

ولی ممکنه یه عده از این فرصت سو استفاده کنن و عسل‌های بی‌کیفیت خودشون رو با عنوان ارگانیک و طبیعی غالب کنن و حتی با قیمت‌های خیلی گزاف واسه فروش بذارن!
اگه قراره قیمت بالایی رو پرداخت کنین، قطعا باید برای خرید عسل طبیعی، اصل و ارگانیک باشه.

پس شما باید قیمت واقعی عسل‌ها رو بدونین و برای عسل بی‌کیفیت و تقلبی پول زیادی پرداخت نکنین!! اینجور مواقع شما باید یک سری اطلاعات از مشخصات عسل طبیعی بلد باشین و بدونین که چجوری فرق عسل اصل و تقلبی رو تشخیص بدین.

اینجا میخوایم که چند راه بهتون پیشنهاد بدیم که خیلی راحت عسل واقعی رو تشخیص بدین و فقط قیمت عسل طبیعی چهل گیاه و ارگانیک رو پرداخت کنین.

  • عسل رو آتیش بزنین؛ فقط عسل‌های طبیعی شعله‌ور میمونن
  • عسل رو توی آب جوش بریزین و هم بزنین؛ اگه ته لیوان حل بشه طبیعیه ولی اگه تو کل لیوان پخش بشه حتما تقلبیه!
  • تست شست انگشتی رو انجام بدین؛ یکم عسل به شست دست‌تون بمالین و صبر کنین. اگه عسل وابره یعنی تقلبیه. اما اگه شکل خودشو حفظ کنه یعنی کاملا طبیعیه.

قیمت عسل طبیعی

اگه علاقه دارین که بیشتر درباره راه‌های تشخیص عسل طبیعی از تقلبی بدونین، یه سری به مقاله‌های دیگه ما بزنین. با دونستن این اطلاعات شما فقط قیمت عسل طبیعی رو پرداخت میکنین و اجازه فعالیت به افراد شیاد و فریب‌کار رو نمیدین!

از کجا میتونم قیمت عسل طبیعی رو ببینم؟

یکی از کارهایی که به خرید عسل طبیعی و ارگانیک کمک زیادی میکنه، اینه که شما از قیمت عسل طبیعی اطلاع داشته باشین. ما به‌عنوان یک فروشگاه تخصصی، براتون یک جدولی رو تنظیم کردیم که خیلی دقیق بهتون اطلاعاتی درباره قیمت‌های عسل میده. پس میتونین ازش به‌عنوان یک منبع استفاده کنین و خیلی راحت و با یک مقایسه ساده، متوجه بشین که کدوم عسل‌ها تقلبی و کدوم یکی اصل و طبیعی هستن.

حتی میتونین از خود ما خرید کنین و مطمئن باشین که هیچ واسطه‌ای بین شما و زنبوردار وجود نداره! قیمت‌های ما به این علت خیلی دقیق و حرفه‌ایه که ما مستقیم با زنبوردارها کار می‌کنیم و فرصتی رو فراهم کردیم که زنبوردارها بتونن بدون واسطه محصولاتشون رو به دست خریدار برسونن.

کلام آخر

اگرچه قیمت عسل طبیعی خیلی بیشتر از بقیه مدل‌هاییه که تو خیلی از فروشگاه‌ها میبینین، اما خاصیت‌هایی داره که باعث میشه بهش بگن معجزه طبیعت! پس خرید عسل طبیعی ارزشش رو داره و سعی کنین هرجور که شده فقط از نمونه‌های طبیعی و ارگانیک خرید کنین. برای خرید نمونه طبیعی میتونین ی سری به فروشگاه واجارو بزنین.

سوالات متداول

آیا قیمت عسل طبیعی از پارسال تا حالا گرون‌تر شده؟

طبیعیه که قیمت عسل هم مثل بقیه محصولات نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته باشه. مخصوصا با توجه به اوضاع اقتصادی و مشکلاتی که خیلی از زنبورداری‌ها باهاش مواجه بودن. البته نگران نباشین! قیمت اونقدری افزایش نداشته که از موهبت و خاصیت‌های عسل طبیعی بی‌بهره بمونین!

قیمت عسل طبیعی عمده چقدر کمتره؟

فروشگاه تخصصی واجارو یکی از جاهاییه که میتونین عسل طبیعی رو به شیوه‌های مختلفی تهیه کنین! از نمونه‌های نیم کیلویی و یک کیلویی گرفته تا خریدهای عمده!
البته اگه بخواین که عسل طبیعی رو عمده خریداری کنین، باید به ما زنگ بزنین و هماهنگی‌هاش رو انجام بدین. خب حتما قیمت عسل طبیعی که عمده میخرین، کمتر از بسته‌های کوچک نیم کیلویی یا یک کیلوییه!

قیمت فروشگاه‌های اینترنتی و مغازه‌ها چقدر فرق داره؟

اگه قیمت عسل طبیعی تو فروشگاه‌های اینترنتی مثل واجاور کمتر نباشن، قطعا بیشتر نیستن!
طبیعیه که تو فروشگاه ما بتونین از تخفیف‌هایی استفاده کنین که مسلما تو مغازه‌‌ها یا فروشگاه‌ها پیدا نمیکنین. از طرفی ما به شما ضمانت اصالت کالا میدیم و اگه محصول ما کیفیت نداشت یا طبیعی نبود، میتونین تا 2 روز بعد پس بفرستیدش. مغازه‌ای سراغ دارین که همچین خدمتی رو ارائه بده؟

0
نظرات شما

*
*

    9383035627 23 فروردین 1401 پاسخ

    قیمت خوبه ایم سال عالی

    9164427587 26 فروردین 1401 پاسخ

    قیمت اصلش گرونه

×