باشگاه مشتریان واجارو 🥳 😍

خواص عسل برای لاغری

مصرف عسل در صبحانه و میان‌وعده حس نشاط و شادی به افراد می‌دهد.

در عصر تکنولوژی و فناوری اطلاعات نمی‌شه به هر داروی ناشناخته‌ای برای لاغرشدن و تناسب اندام اعتماد کرد.  اگه تصمیم به لاغر‌شدن دارین، کافیه ‌فعالیت منظم روزانه یا پیاده‌روی آرام داشته ‌باشین. همچنین سبک زندگی‌تون رو تغییر بدین و به جای شکر از شیرین‌کننده‌های طبیعی  و خواص عسل برای لاغری کمک بگیرین. انگبین با طبیعت گرم به عمل هضم غذا و گوارش کمک می‌کنه و قدرت بیشتری به روند سوخت‌و‌ساز بدن می‌ده. به طور حتم در تبلیغات محصولات لاغری دیدین که روی موارد فرعی تبلیغ می‌شه و مهم‌ترین اصل که تغذیه سالم هست به فراموشی سپرده می‌شه.

در صورتی که برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش، دفع چربی‌ها و مواد مضر و همچنین حفظ استقامت بدن باید از خوراکی‌های طبیعی مثل انگبین استفاده بشه. دلایل زیادی وجود داره که خاصیت شگفت‌انگیز انگبین رو برای تعادل وزن عیان می‌کنه. ما در این مقاله به همه این موارد اشاره می‌کنیم و خواص عسل برای رسیدن به وزن ایده‌آل رو توضیح می‌دیم.

برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش، دفع چربی‌ها و مواد مضر و همچنین حفظ استقامت بدن باید از خوراکی‌های طبیعی مثل عسل استفاده شود.

6 نکته از مهم ترین خواص عسل برای لاغری

در همه رژیم‌ها و برنامه‌های غذایی سلامت محور، توصیه شده به میزان کافی غذا بخورین و به وجود خوراکی‌های مفید در اطرافتون توجه بیشتری داشته باشین. قرار نیست تنها به کم کردن وزن فکر کنین بلکه در راستای کاهش وزن باید به سلامت تک‌تک ارگان‌های بدن هم توجه داشته باشین. برای مثال توجه به پوستی صاف و بدون چروک حین کاهش وزن بسیار مهمه. تنها با مواد غذایی سالم و استفاده از خوراکی‌های مقوی می‌شه شادابی، رطوبت و لطافت پوست رو حفظ کرد. حالا جالبه بدونین از جمله خواص عسل برای لاغری مشخصه آبرسانی و ویتامینه بودن اون هست که نتیجه استفاده از این محصول حفظ شادابی و شفافیت پوسته.

پس متوجه شدین که در کنار تنظیم وزن می‌تونین از خواص عسل برای پوست هم کمک بگیرین. با این دیدگاه نیمی ‌‌از راه رو طی کردین. برای موفقیت در نیمه دیگر راه به کمی ‌اعتماد به نفس، استمرار و مداومت در اجرای رژیم غذایی نیاز دارین. تاثیرات شگفت انگیز انگبین رو زمانی درک می‌کنین که با رعایت قوانین و مقررات مصرف، بهترین نتیجه رو از این رژیم بگیرین. برای اینکه زودتر به نتیجه قطعی برسین، مطالعه‌ای بر ویژگی‌ها و خاصیت عسل در این راستا داشته باشین:

عسل، سرشار از ترکیبات ارزشمند برای لاغری!

اولین اصل برای لاغر شدن اینه که خوراکی‌هایی رو انتخاب کنین که مواد مفید و پرویتامین داشته باشه. چون قراره یه کار فوق‌العاده مهم صورت بگیره. کار مهم اینه که قراره از همین امروز که عزمتون رو برای لاغری جزم کردین، بگردین و تعدادی از بهترین خوراکی‌های مفید رو لیست کنین و در برنامه غذایی بگنجونین. برای مثال می‌تونین از خواص عسل برای لاغری به همراه سایر طعم‌دهنده‌هایی که خاصیت چربی‌سوزی دارن استفاده کنین. به این شکل سرعت رسیدن به هدف چند برابر و انگبین غنی از مواد موثر برای لاغری می‌شه.

برای مثال از خواص عسل و زنجبیل، دارچین، هل، گلاب یا هر کدوم از ادویه‌هایی که با سیستم تغذیه شما سازگاری داره، استفاده کنین. افزودن عسل به سیر، دمنوش‌های لاغری و آبلیمو هم شگردهایی هست که به برنامه‌هاتون سرعت می‌بخشه. ترکیب شیر یا مغزهای مفید با انگیبن هم به دلیل ارزش غذایی بالا و وجود مواد مغذی کامل نه‌تنها به برطرف‌کردن احساس گرسنگی کمک می‌کنه بلکه سبب استحکام استخوان، دندان و عضلات هم می‌شه.

خواص عسل برای لاغری به اثبات رسیده است.

جایگزینی ایده آل برای خوراکی‌ های مضر!

چرا برای رسیدن به لاغری باید از عسل استفاده کنیم؟ در واقع هرچه میزان مصرف خوراکی‌های مفید با برنامه‌ریزی و نظم بیشتری صورت بگیره، به همان میزان میل و رغبت به استفاده از خوراکی‌های مضر کاهش پیدا می‌کنه. دومین اصل برای رسیدن به وزن دلخواه «نه گفتن» به خوراکی‌های مضر هست. وقتی از خواص عسل برای لاغری استفاده می‌کنین، رغبتی برای خوردن موادی مثل نوشیدنی‌های گازدار و آبمیوه‌های غیرطبیعی ندارین. همین امر یه گام به سمت کاهش وزنه. پس در برنامه غذایی روزانه مصرف یک الی سه قاشق عسل طبیعی رو قرار بدین و تلاش کنین زنجیره مصرف خوراکی‌های مضر رو قطع کنین. اطمینان داشته باشین که ظرف مدت زمان کوتاهی اثرات کاهش وزن و حس سبکی به سراغتون میاد.

رفع استرس و اضطراب با عسل و لاغری!

یکی از شکایاتی که افراد سنگین وزن دارن، اینه که در هنگام استرس، اضطراب و تنش‌های روزانه پرخوری می‌کنن. اما سوال اینه که راه‌های اصولی و ریشه‌ای چیه؟ چه متدهایی وجود داره که اختلالات عصبی و عصبانیت‌های گاه ‌و‌بیگاه سبب پرخوری نشه؟ واقعیت اینه که دغدغه‌های ریز ودرشت و تنش‌های زندگی تمومی ‌ندارن. بهترین راه استفاده از مواد غذایی طبیعی و خواص عسل برای لاغری هست که خاصیت آرام‌بخشی دارن.

محققان ثابت کردن که مصرف انگبین در صبحانه و میان‌وعده حس نشاط و شادی به افراد می‌ده. به همین خاطر هست که برای تسکین دردهای مختلف مصرف عسل توصیه می‌شه. استفاده از یه لیوان شربت عسل در طول روز آرامش روانی رو برقرار می‌کنه. از همین دیدگاه استفاده کنین و ذهنتون رو به آرامش برسونین. اطمینان داشته باشین با این روش یک قدم دیگه به لاغری نزدیک شدین.

مصرف عسل در صبحانه و میان‌وعده حس نشاط و شادی به افراد می‌دهد.

کاهش چربی، فشارخون و کلسترول بد با عسل و رفع چاقی!

افراد چاق وقتی قند و شکر رو حذف کنن و انگبین طبیعی رو به برنامه رژیم غذایی بیارن، کلسترول بد خون کاهش پیدا می‌کنه و میزان کلسترول خوب روند افزایشی می‌گیره. این ماده غذایی ریسک اختلالات قلبی عروقی رو هم از بین می‌بره و افراد دیگه نگران خطر ابتلا به سکته نیستن.  در همه انگبین‌ها این ویژگی وجود داره که با نحوه مصرف اصولی، ریتم گردش خون در بدن منظم می‌شه. به این ترتیب جریان منظمی ‌از فعالیت اعضای داخلی در بدن رو شاهد هستین. همچنین انگبین فاقد چربی هست و طبق مطالعاتی که انجام شده حجم توده چربی در بدن رو کاهش می‌ده.

عسل و افزایش سوخت و ساز بدن!

از جمله مواد باارزش موجود در عسل باید به کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، سلنیوم، مس، فیبر، ‌سدیم، کربوهیدرات و کالری اشاره کنیم. همگی این مواد انرژی مورد نیاز بدن رو تامین می‌کنن. در واقع میزان مواد مغذی موجود در انگبین از اون یه مکمل غذایی سرشار از ویتامین ساخته و مصرف اون با لاغری ارتباط مستقیم داره. تمامی ‌این ترکیبات به گونه‌ای ویتامین‌ها رو به بدن می‌رسونن که شاخص BMI در حد نرمال حفظ می‌شه. این شاخص تناسب قد و وزن رو نشون می‌ده. همچنین این نکته رو به یاد داشته باشین که در کنار مصرف انگبین، کمی ‌‌تحرک بدنی می‌تونه سوخت ‌وساز بدن رو به میزان قابل توجهی افزایش بده.

انگبین انواعی از آمینو اسید رو در خودش جا داده اگه با آب ولرم و چند قطره آب لیموی تازه مخلوط بشه، خواص عسل برای لاغری بیش از پیش آشکار می‌شه. این اکسیر با وجود ویتامین C انرژی و مقاومت سیستم ایمنی بدن رو افزایش می‌ده. همچنین محصولات طبیعی میزان گلوکز استانداردی دارن و این امر نشون‌دهنده قندخون پایین انگبین هست. علاوه بر این وجود آنتی‌اکسیدان و آنزیم متابولیسم بدن رو بالا می‌بره و همه این موارد به صورت مستقیم در تعادل وزن نقش موثری دارن.

تسهیل هضم، گوارش و دفع با مصرف عسل و کاهش وزن!

اگه کمی ‌عسل در روز مصرف بشه، سبب هضم سریع غذا و در نتیجه بهبود عملکرد گوارش می‌شه. با این روند، دفع مواد زائد هم سرعت می‌گیره. دفع چربی‌ها و سموم اضافه بدن کمک می‌کنه که کاهش وزن اصولی سریع‌تر اتفاق بیفته. اصلی‌ترین خواص عسل برای لاغری فیبر بالای اون هست. فیبر سوخت ‌وساز بدن رو بیشتر می‌کنه و کالری‌های اضافه بدن رو می‌سوزونه. همچنین مصرف این ماده حرکات روده‌ای رو منسجم می‌کنه.

جالب اینجاست که این ماده یبوست رو هم از ‌بین می‌بره. همون تبلیغی که در قرص‌های لاغری می‌بینیم هم به این موضوع اشاره داره. پس بهتره هوشمندانه عمل کنین و به جای انتخاب مواد شیمیایی، دفع سریع و کمک به رفع یبوست رو با مواد طبیعی و در دسترس اطرافتون انجام بدین. علاوه بر این‌ها ویتامین‌های موجود در انگبین، اشتها رو کنترل می‌کنه و به مرور زمان حجم معده کوچک می‌شه. با این ماده طبیعی بدن رو از پرخوری و پراشتهایی نجات می‌دین و میل به خوردن غذاهای متفرقه در افراد کاهش پیدا می‌کنه.

اصلی‌ترین خواص عسل برای لاغری وجود فیبر بالای آن است.

کلام آخر

در این مقاله در وصف خواص عسل برای لاغری به این نکته مهم پرداختیم که خوردن و نوشیدن خوراکی‌های سالم به شدت در کنترل وزن تاثیرگذار هستن. مواد مغذی موجود در انگبین با سرعت چشمگیری بدن رو مقاوم می‌کنه و با افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن کاهش وزن سریع اتفاق می‌افته. در این راستا حذف نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های مضر هم به سلامت بدن کمک می‌کنن. البته مهمه که چه عسلی رو مصرف می‌کنین. گاهی مصرف محصول تقلبی نه‌تنها اثرات مثبتی بر کاهش وزن نداره بلکه روند وزن‌گیری صعودی می‌شه.

خرید عسل برای لاغری هم مانند تمام مواد غذایی نیازمند دقت و تخصصه. در این رابطه باید بدونین فروشگاه‌ واجارو انواع محصولات اصل و درجه یک رو در اختیار متقاضیان قرار می‌ده. در واجارو با کشاورز، زنبوردار و تولیدکننده آشنا بشین و بهترین محصول رو خریداری کن. تضمین کیفیت و مرغوبیت کالا با واجارو و انتخاب از شما! پس برای تهیه بدون واسطه انگبین مرغوب با قیمت مناسب از واجارو غافل نشین.

0
نظرات شما

*
*

    سهراب دویران 27 فروردین 1401 پاسخ

    چ مدت باید استفاده کرد؟

    9197360907 27 فروردین 1401 پاسخ

    مطالب مفیدی بود

×